3 699,00 zł*
Ceny zawierają podatek VAT.
2-3 dni robocze W magazynie. Gotowy do natychmiastowej wysyłki. Czas dostawy 2-3 dni robocze
Wysyłka od 25,00 zł Numer produktu: 1000033024
- Rozdzielczość 1920 x 1080 Full HD
- Proporcje obrazu 16:9
- Szumy urządzenia 30 dB
Informacje dot. produktu
Przekracza ograniczenia projektorów przenośnych
Halo+ GTV przewyższa większość projektorów przenośnych, co czyni go najjaśniejszym, najbardziej zaawansowanym, w pełni przenośnym projektorem w historii. Dzięki potężnej wbudowanej baterii, rozdzielczości 1080p FHD i technologii Intelligent Screen Adaption, Halo+ GTV zapewnia najwyższej jakości wrażenia wizualne, których potrzebujesz, gdy jesteś w podróży.
Podróżujmy
Ultraprzenośny Halo+ GTV charakteryzuje się najwyższej klasy technologią, zintegrowaną baterią 59.bateria o pojemności 454 Wh i minimalistyczna konstrukcja zapewniają 2,5 godziny spektakularnej rozrywki na dużym ekranie w podróży.
Intelligent Screen Adaption
Wiodąca w branży technologia Intelligent Screen Adaption (ISA) upraszcza obsługę i konfigurację. Halo+ uruchamia się i idealnie dostosowuje ekran w ciągu kilku sekund - dzięki automatycznej korekcji geometrii obrazu, AI Object Avoidance, autofokusowi i inteligentnemu wyrównaniu ekranu.
Najjaśniejszy projektor w swojej klasie
Dzięki Halo+ otrzymujesz oszałamiające 1080p FHD, jasne obrazy i fenomenalną technologię HDR10, która zapewnia kusząco wspaniałą głębię kolorów klatka po klatce.
Najlepszy towarzysz przygód
Ultraprzenośny Halo+ GTV oferuje wyjątkową technologię, zintegrowaną baterię 59Wh i minimalistyczny design w jednym, zapewniając spektakularną rozrywkę na dużym ekranie w podróży. Dzięki 2,5-godzinnemu czasowi odtwarzania następna wyprawa na kemping będzie niezapomniana.
Spraw, by Halo+ pracował dla Ciebie
Zaawansowana technologia Intelligent Screen Adaption (ISA) upraszcza obsługę i konfigurację. Wyposażony w automatyczną korekcję geometrii obrazu, automatyczne ustawianie ostrości, inteligentne wyrównanie ekranu i inteligentne unikanie przeszkód, Halo+ GTV uruchamia się w ciągu kilku sekund i automatycznie dostosowuje ekran!
Automatyczna korekcja geometrii obrazu
Ustaw Halo+ GTV bezpośrednio przed ścianą/ekranem lub pod kątem +/-40° w pionie/poziomie i obserwuj, jak automatycznie dostosowuje wyświetlany obraz do idealnego kwadratu.
Automatyczne ustawianie ostrości
Automatyczne ustawianie ostrości zapewnia wyraźny obraz i nieprzerwane oglądanie.
Inteligentne unikanie przeszkód
Dzięki inteligentnemu unikaniu przeszkód, Halo+ (Nowość) automatycznie dostosowuje swój obraz do ramek obrazów, gniazdek i innych obiektów w obszarze projekcji.
Projektuj jak chcesz
Dzięki współczynnikowi projekcji 1,2:1 możesz cieszyć się większą elastycznością podczas ustawiania Halo+ GTV w pomieszczeniach, zarówno w salonie, jak i w ogrodzie podczas wieczorów filmowych. Wyświetlaj obraz o przekątnej od 60 do 120 cali i przeżyj kolejną przygodę na świeżym powietrzu, nie martwiąc się o umieszczenie i instalację projektora.
Cały nowy świat rozrywki
Google TV i Sklep Google Play oferują bezproblemowy dostęp do ponad 5000 aplikacji, takich jak Netflix, YouTube i Prime Video. Niezależnie od tego, czy chcesz obejrzeć najnowszy serial, czy wybrać się na przygodę na świeżym powietrzu, Halo+ został zaprojektowany z myślą o rozrywce.
Smart projektor Google TV z licencją Netflix
Ciesz się ulubionymi programami, filmami i nie tylko dzięki oficjalnej aplikacji Netflix.
Pobierz swoje ulubione treści
Dzięki zintegrowanemu Google Cast możesz bezprzewodowo przesyłać strumieniowo aplikacje, gry i inne treści bezpośrednio z urządzeń z systemem Android lub Apple do Halo+ GTV.
Halo+ GTV działa z Twoim głosem
Łatwy w użyciu Asystent Google wbudowany w pilota umożliwia natychmiastowe otwieranie aplikacji, wyszukiwanie filmów i nie tylko.
XGIMI Wall
Stwórz kolejne okno światła i cienia w swoim domu. Dzięki aplikacji XGIMI Wall masz dostęp do dynamicznych tapet i treści wideo ze spersonalizowanymi opcjami, które zapewniają estetyczny wygląd w dowolnym miejscu w domu.
Edukcyjnie wspaniałe kolory
HDR10 tworzy wysoki współczynnik kontrastu i fenomenalną głębię kolorów klatka po klatce, dzięki czemu możesz cieszyć się realistycznie zdefiniowanymi poziomami bieli i czerni - idealne na romantyczne wieczory filmowe na plaży.
Niezrównana ostrość obrazu
Technofile pokochają sposób, w jaki zaawansowany silnik obrazu, X-VUE, znacznie zwiększa klarowność i głębię kolorów. Zapewnia on wyraźne, realistyczne obrazy, które są wystarczająco wciągające, aby zanurzyć się w świecie treści podczas oglądania ulubionych programów telewizyjnych na świeżym powietrzu.
Przyjazny dla środowiska & dbający o zdrowie
Halo+ GTV redukuje ekspozycję na niebieskie światło, aby zmniejszyć zmęczenie oczu. Ponadto Halo+ GTV zużywa znacznie mniej energii niż inne projektory i jest wyposażony w wysoce wydajną lampę LED, dzięki czemu jest przyjazny dla środowiska i ma żywotność ponad 17 lat, nawet jeśli jest używany przez 4 godziny dziennie
Dane techniczne
Nazwa | XGIMI Halo+ GTV projektor 1920x1080 Full HD Smart Google TV z licencją Netflix |
---|---|
Numer artykułu | 1000033024 |
GTIN/EAN | 6935670504555 |
SKU | Halo+ GTV |
Nazwa modelu | Halo+ GTV |
Odległość projekcji | standardowy (Long Throw) |
W zestawie soczewka | Tak |
Marka | XGIMI |
Typ produktu | Projektor |
Obszar zastosowania | Projektory Mini Obszar zastosowania Projektor o ultrakrótkiej odległości: Do użytku w salach konferencyjnych i klasach szkolnych opracowano specjalne projektory krótkodystansowe wyposażone w obiektyw szerokokątny. Projektory te są również zazwyczaj wykorzystywane do pracy z tablicami interaktywnymi. Projektory te mają możliwość wyświetlania dużego obrazu z bardzo małej odległości. Projektory ultrakrótkoogniskowe są niezwykle popularne w kręgach prezenterów, ponieważ po pierwsze obraz nie jest zasłaniany, gdy prezenter stoi przed ekranem. Po drugie, prezenter nie jest lub jest tylko nieznacznie oślepiony przez projektor. Zwiększenie tego efektu oferują projektory ultrakrótkoogniskowe, które wyświetlają odpowiednio duży obraz z odległości zaledwie kilku centymetrów. |
Typ projektora | DLP Typ projektora DLP: DLP to technika projekcyjna. Dzięki technologii DLP światło jest wysyłane przez obracające się koło kolorów. W nowszych projektorach DLP zwiększono już liczbę segmentów kolorów na obrotowym kole barw z sześciu do nawet ośmiu, aby uzyskać lepsze mieszanie kolorów. Kolorowe światło jest kierowane na układ DLP, w którym znajdują się mikrolusterka. Na każdy piksel przypada jedno mikrolusterko. Z każdego pojedynczego mikrolustra obraz jest przekazywany przez soczewkę na ekran projekcyjny, gdzie pojawia się teraz obraz. Efekt tęczy: Efekt tęczy występuje w zasadzie we wszystkich 1-chipowych projektorach DLP. Jednak tylko około jedna trzecia wszystkich użytkowników zauważa ten efekt. Gdy obrazy są generowane przez projektory DLP, określony kolor koła barw jest kolejno wyświetlany na ekranie dla każdego piksela i interpretowany przez oko widza jako odpowiedni kolor o określonej jasności/intensywności. Im więcej segmentów ma koło kolorów projektora DLP i im szybciej się obraca lub steruje nim układ DLP, tym efekt tęczy jest mniejszy. Odczuwalne jest wtedy miganie barw koła barw (czerwono-zielono-niebieskie, ewentualnie inne), częściowo przy pełnych, także nieruchomych obrazach, częściowo przy ruchomych, ale szczególnie przy krawędziach między jasnymi i ciemnymi obszarami obrazu. Efekt ten można zaobserwować również w obrazach o wysokim kontraście lub ciemnych, albo gdy zawartość obrazu zmienia się gwałtownie, np. w filmach akcji. Widzowie, którzy zauważyli ten efekt, zgłaszają między innymi od lekkich bólów głowy do silnych bólów i zawrotów głowy. LCD: LCD (liquid crystal display) to technologia projekcyjna. Światło lampy jest dzielone przez lustro dichroiczne na trzy podstawowe kolory: czerwony, zielony i niebieski (3LCD). Rozszczepione światło jest filtrowane przez polikrzemowy panel ciekłokrystaliczny pracujący dla każdego koloru. W ten sposób powstają monochromatyczne obrazy, które są nakładane przez pryzmat, tworząc obraz na ekranie. Szczególnie wysokiej jakości beamery wykorzystują cztery panele (4LCD). W przypadku beamerów 4LCD wyodrębniony jest również kolor żółty. To wzmocnienie podkreśla ekspozycję koloru żółtego. LCoS: LcoS jest techniką projekcyjną. Technologia ta również wykorzystuje panele ciekłe, ale panele nie są podświetlane jak w przypadku technologii LCD. Za panelami znajdują się lustra, które są podobne do technologii DLP. Lustra te znacznie redukują efekt fly screen i pozwalają uzyskać wyższe wartości kontrastu. Tylna projekcja: Wiele projektorów jest przystosowanych do tzw. projekcji tylnej. W przypadku projekcji tylnej wymagany jest odpowiednio półprzezroczysty ekran (ekran do projekcji tylnej). W przypadku projekcji tylnej projektor jest umieszczony za ekranem, a odpowiedni tryb jest włączony w menu projektora. Funkcja ta zapewnia lustrzane odbicie obrazu. Zaletą tylnej projekcji jest to, że obraz nie jest przesłaniany w obszarze przed ekranem, gdy ludzie przechodzą przed obrazem w stożku światła między projektorem a ekranem. Do projekcji tylnej potrzebne są projektory o większej mocy świetlnej, ponieważ dużo światła jest tracone przy przechodzeniu przez ekran. Ponieważ ekrany z powierzchnią do projekcji tylnej mają wysoki współczynnik wzmocnienia, zmniejsza się kąt widzenia, dlatego widzowie powinni być ustawieni jak najbardziej centralnie przed ekranem. Ten rodzaj tylnej projekcji jest szczególnie popularny w branży eventowej. Projektory krótkodystansowe: Do użytku w salach konferencyjnych i klasach szkolnych opracowano specjalne projektory krótkodystansowe wyposażone w obiektyw szerokokątny. Projektory te są również powszechnie wykorzystywane do pracy z tablicami interaktywnymi. Projektory krótkoogniskowe mają właściwość wyświetlania dużego obrazu z bardzo małej odległości. Funkcja ta jest niezwykle popularna w kręgach prezenterów, ponieważ z jednej strony niewiele obrazu jest zasłonięte, gdy prezenter stoi przed ekranem. Po drugie, prezenter nie jest lub jest tylko nieznacznie oślepiony przez projektor. Zwiększenie tego efektu oferują projektory ultrakrótkoogniskowe, które wyświetlają odpowiednio duży obraz z odległości zaledwie kilku centymetrów. |
Typ lampy projectora | LED |
Rozdzielczość | 1920 x 1080 Full HD Rozdzielczość Uchwała: Rozdzielczość projektora to maksymalna liczba punktów obrazu (pikseli), jaką projektor może wyświetlić w oparciu o naturalnie istniejącą technologię, czyli bez konwersji lub przycinania obrazu. Rozdzielczość natywna to liczba pikseli, jaką projektor fizycznie posiada do wyświetlenia obrazu. Projektor zwykle interpoluje rozdzielczość, gdy otrzymuje sygnał obrazu o wyższej rozdzielczości niż rozdzielczość natywna. W takim przypadku może wystąpić brak szczegółów obrazu lub ogólne rozmycie wyświetlanego obrazu. Jeśli projektor otrzymuje sygnał obrazu o rozdzielczości niższej niż natywna, to również interpoluje, skaluje obraz do rozdzielczości natywnej, oblicza odpowiednie dodatkowe piksele, jeśli to możliwe bez zmiany informacji o obrazie. Wadą w tym przypadku jest to, że chociaż obraz jest wyświetlany większy niż podawany, oryginalne pojedyncze piksele mogą stać się znacznie bardziej widoczne, ponieważ są pomnożone przez konwersję. 4K: 4K odnosi się do rozdzielczości 3840 x 2160 lub Ultra High Definition Television (UHDTV). Rozdzielczość ta odpowiada 4-krotnej rozdzielczości Full HD. Do nagrywania filmów w takiej rozdzielczości potrzebne są specjalne kamery, które mogą nagrywać w rozdzielczości około 8 megapikseli (4K). Full HD: Terminem Full HD określa się urządzenia, które mogą fizycznie wyświetlać lub wyprowadzać sygnały HDTV w pełnej (1920 x 1080 pikseli) rozdzielczości. 1080p: 1080p to specyfikacja pionowych linii obrazu. Dotyczy to między innymi rozdzielczości 1920 x 1080. Litera "p" w tym przypadku oznacza pełne klatki, więc wszystkie linie obrazu są wyświetlane jednocześnie. 1080i: 1080i to specyfikacja pionowych linii obrazu. Spójnik "i" w tym przypadku oznacza pola. Sygnał ten jest zwykle wyświetlany interpolowany (np. przez urządzenia o rozdzielczości 1280 x 720 HDready). Interpolacja cyfrowo dodaje piksele, ale też oferuje lekkie rozmycie. Z kolei w odtwarzaniu 1080p wykorzystywane są pełne klatki. |
Proporcje obrazu | 16:9 Proporcje obrazu Format: Wyświetlany obraz jest wyświetlany w formacie (współczynniku proporcji) określonym przez projektor. O formacie decyduje również rozdzielczość projektora (patrz również wpis Rozdzielczość). Format ekranu jest zwykle wybierany na podstawie formatu obrazu z rzutnika. Najczęściej spotykane formaty to 4:3, 16:9 i 16:10. |
Szumy urządzenia | 30 dB Szumy urządzenia Szum roboczy: Oczywiście każdy projektor wytwarza hałas podczas pracy ze względu na chłodzącą funkcję wentylatora. Jest to określone przez producenta w karcie katalogowej w dB (decybelach). W trybie Eco projektory są cichsze niż podczas normalnej pracy ze względu na zmniejszoną moc wyjściową. Jednak specyfikacje producentów nie zawsze odpowiadają rzeczywistości, ponieważ nie ma znormalizowanej procedury pomiarowej dla tego pomiaru. Nie można więc porównywać projektorów dokładnie przez specyfikację głośności. Decybel (dB): Oczywiście każdy projektor emituje szum pracy spowodowany funkcją chłodzenia przez wentylator. Jest to określone przez producenta w karcie katalogowej w dB (decybelach). W trybie Eco projektory są cichsze niż podczas normalnej pracy ze względu na zmniejszoną moc wyjściową. Jednak specyfikacje producentów nie zawsze odpowiadają rzeczywistości, ponieważ nie ma znormalizowanej procedury pomiarowej dla tego pomiaru. Projektory nie są więc dokładnie porównywalne przez specyfikację głośności. Tom: Oczywiście każdy projektor wytwarza hałas podczas pracy ze względu na chłodzącą funkcję wentylatora. Jest to podawane przez producenta w karcie katalogowej w dB (decybelach). W trybie Eco projektory są cichsze niż podczas normalnej pracy ze względu na zmniejszoną moc wyjściową. Jednak specyfikacje producentów nie zawsze odpowiadają rzeczywistości, ponieważ nie ma znormalizowanej procedury pomiarowej dla tego pomiaru. Projektory te nie są więc do końca porównywalne pod względem objętości. |
Żywotność lampy | 25 000 Żywotność lampy Żywotność lampy: Żywotność lampy jest określona przez producenta raz w trybie normalnym, a raz w trybie eco. W zależności od trybu, w którym używany jest projektor, lampa może działać krócej lub dłużej. Jednak żywotność lampy zależy również od czasu użytkowania. Im dłużej projektor jest eksploatowany, tym szybciej traci swoją żywotność. Ponadto czynniki zewnętrzne, takie jak kurz czy nikotyna, mogą prowadzić do skrócenia okresu eksploatacji. Aby zapewnić dłuższą żywotność lampy, należy odpowiednio konserwować urządzenie. W przypadku projektorów LCD konserwacja oznacza, że filtr powietrza powinien być często odkurzany lub całkowicie wymieniany w przypadku odpowiedniego nagromadzenia się zanieczyszczeń. Aby dogodzić użytkownikowi, poszczególni producenci oferują różne warunki gwarancji na lampy dla swoich urządzeń. Na przykład, jeden rok na lampę lub do 1000 godzin pracy lampy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. Różni się to jednak w zależności od producenta i można to znaleźć w konkretnych kartach katalogowych. |
Najmniejsza Dystans projekcyjny | 120 cm |
Maksymalna Dystans projekcyjny | 380 cm |
Najmniejsza Współczynnik rzutu | 1,2 Najmniejsza Współczynnik rzutu Współczynnik projekcji: Współczynnik projekcji wskazuje, przy jakiej odległości projekcji uzyskuje się odpowiednią szerokość obrazu. Wartość ta zależy od zainstalowanego obiektywu.Przykład 1 - Obliczanie odległości: Współczynnik projekcji 1,4-1,8:1 Pożądana szerokość obrazu = 300 cm Wynik: odległość 420 - 540 cm (300 x 1,4 lub 1,8). Przykład 2 - Obliczenie możliwych szerokości obrazu: Współczynnik projekcji 1,4-1,8:1 Odległość projekcji = 560 cm Wynik: 311 - 400 cm szerokości obrazu (560 / 1,4 lub 1,8). |
Maksymalna Współczynnik rzutu | 1,2 Maksymalna Współczynnik rzutu Współczynnik projekcji: Współczynnik projekcji wskazuje, przy jakiej odległości projekcji uzyskuje się odpowiednią szerokość obrazu. Wartość ta zależy od zainstalowanego obiektywu.Przykład 1 - Obliczanie odległości: Współczynnik projekcji 1,4-1,8:1 Pożądana szerokość obrazu = 300 cm Wynik: odległość 420 - 540 cm (300 x 1,4 lub 1,8). Przykład 2 - Obliczenie możliwych szerokości obrazu: Współczynnik projekcji 1,4-1,8:1 Odległość projekcji = 560 cm Wynik: 311 - 400 cm szerokości obrazu (560 / 1,4 lub 1,8). |
wejścia | 1x HDMI , 1x USB-A wejścia HDMI: Cyfrowe połączenie do transmisji obrazu i dźwięku. Niezbędne do uzyskania wysokiej rozdzielczości obrazu (HDTV). Ponieważ HDMI 1.4 (High Speed) nadaje się do przesyłania treści 3D w Full HD. Dla uzyskania wysokiej rozdzielczości obrazu w UHD, 4K lub HDR odpowiednie jest połączenie przez HDMI 2.0a i wyższe. Należy stosować HDMI 2.1 lub wyższy od 120Hz odświeżania w 4K. VGA: Złącze VGA to 15-pinowe złącze służące do analogowej transmisji obrazu. Nazywany jest również DSub15 i jest często spotykany w notebookach i komputerach PC. W porównaniu do pozostałych połączeń analogowych oferuje dobrą jakość obrazu. Może być przykręcony do urządzenia wejściowego lub wyjściowego i może być dostosowany do YUV przy odpowiedniej konfiguracji. DisplayPort: Złącze DisplayPort to połączenie zgodne ze standardem VESA, służące do przesyłania danych obrazu i dźwięku. Oprócz szyfrowania HDCP, obsługiwane jest również DPCP. Ze względu na niewielkie rozmiary, złącze to jest najczęściej stosowane w notebookach. Dodatkowym małym wariantem jest MiniDisplayPort, który jest wykorzystywany przede wszystkim w urządzeniach Apple. DVI: DVI (Digital Visual Interface) to interfejs służący do przesyłania danych wideo. Przez DVi-A można przesyłać tylko sygnały analogowe, przez DVI-D tylko sygnały cyfrowe, a przez DVI-I oba rodzaje sygnałów. USB: USB (Universal Serial Bus) służy do sterowania i zarządzania projektorem (USB-B). W niektórych urządzeniach biznesowych pliki biurowe i obrazy mogą być również prezentowane bezpośrednio za pomocą pamięci USB lub przez wejście USB (USB-A) można podłączyć mysz. Toslink: Połączenie Toslink jest połączeniem sygnału optycznego, które działa na zasadzie światłowodu. Służy do cyfrowej transmisji sygnałów audio. Konstrukcja optyczna oferuje mniejszą podatność na zakłócenia od zewnętrznych wpływów magnetycznych i elektrycznych. Połączenie to jest najczęściej stosowane w obszarze odtwarzaczy DVD / Blu-ray i porównywalnych urządzeń w połączeniu z amplitunerem AV, jeśli te pracują z sygnałami dts lub Dolby Digital. YUV: Połączenie YUV, zwane również Y Cb/Pb Cr/Pr lub połączeniem komponentowym, jest analogowym połączeniem wideo z trzema kanałami (kanałem natężenia światła i dwoma kanałami koloru). Jakościowo jest to najlepsze analogowe połączenie wideo. Kabel komponentowy: Złącze YUV przesyła sygnały analogowe trzema przewodami (Y=czarny i biały UV=kolory). YUV służy do transmisji HDTV i jest kompatybilny np. z Cinch. S-Video: Połączenie S-Video jest również nazywane połączeniem S-VHS lub Hosiden. W porównaniu do połączenia wideo Cinch pracuje z dwoma kanałami (jasność/kolor). Pod względem jakości jest nieco lepiej niż w przypadku połączenia wideo Cinch, ale są też ograniczenia. Można je tłumaczyć podatnością sygnału, co przejawia się np. w zniekształceniach obrazu. Cinch: Połączenie wideo cinch jest również nazywane połączeniem kompozytowym. Aby łatwiej było go rozpoznać, zazwyczaj jest on obszyty żółtym kolorem. Ponieważ transmisja odbywa się tylko jednym kanałem, jakość obrazu jest na niskim poziomie. D-Sub15: Złącze VGA to 15-pinowe złącze służące do przesyłania obrazu w sposób analogowy. Nazywany jest również DSub15 i jest często spotykany w notebookach i komputerach PC. W porównaniu z innymi złączami analogowymi oferuje dobrą jakość obrazu. Może być przykręcony do urządzenia wejściowego lub wyjściowego i może być dostosowany do YUV przy odpowiedniej konfiguracji. RS232: Interfejs RS232 może być używany do sterowania lub zarządzania projektorem. Mini Jack: Za pomocą jednopinowego Mini Jack można przesyłać monofoniczne sygnały audio, za pomocą dwupinowego stereo sygnały audio, a za pomocą trzypinowego stereo sygnały audio i dane obrazu. Scart: Scart to złącze, które można wykorzystać do przesyłania analogowych sygnałów audio i wideo. Jest on kompatybilny z innymi złączami analogowymi, takimi jak RCA czy S-Video. ARC: Kanał zwrotny audio, zwany również ARC lub audio return channel, został wprowadzony wraz z wersją HDMI 1.4 w celu zmniejszenia ilości okablowania pomiędzy komponentami HDMI. Kanał zwrotny audio biegnie przez istniejący kabel HDMI. Dlatego nie trzeba już podłączać dodatkowego kabla dla dźwięku. Oba urządzenia muszą jednak obsługiwać ARC. Wszystkie formaty plików audio, które są również przesyłane przez interfejs SPDIF, mogą być przesyłane przez kanał zwrotny audio. Należą do nich Dolby Digital, Digital Theatre Sound i PCM audio. Przykładowo, połączenie pomiędzy telewizorem (w tym odbiornikiem) a amplitunerem AV może być wykonane za pomocą kabla HDMI. Dźwięk z telewizora jest przekazywany za pomocą kabla HDMI. Wcześniej dla sygnałów audio wymagany był dodatkowy kabel cyfrowy (koncentryczny lub Tos-Link). |
wyjścia | 1x 3,5mm Jack wyjścia HDMI: Cyfrowe połączenie do transmisji obrazu i dźwięku. Niezbędne do uzyskania wysokiej rozdzielczości obrazu (HDTV). Ponieważ HDMI 1.4 (High Speed) nadaje się do przesyłania treści 3D w Full HD. Dla uzyskania wysokiej rozdzielczości obrazu w UHD, 4K lub HDR odpowiednie jest połączenie przez HDMI 2.0a i wyższe. Należy stosować HDMI 2.1 lub wyższy od 120Hz odświeżania w 4K. VGA: Złącze VGA to 15-pinowe złącze służące do analogowej transmisji obrazu. Nazywany jest również DSub15 i jest często spotykany w notebookach i komputerach PC. W porównaniu do pozostałych połączeń analogowych oferuje dobrą jakość obrazu. Może być przykręcony do urządzenia wejściowego lub wyjściowego i może być dostosowany do YUV przy odpowiedniej konfiguracji. DisplayPort: Złącze DisplayPort to połączenie zgodne ze standardem VESA, służące do przesyłania danych obrazu i dźwięku. Oprócz szyfrowania HDCP, obsługiwane jest również DPCP. Ze względu na niewielkie rozmiary, złącze to jest najczęściej stosowane w notebookach. Dodatkowym małym wariantem jest MiniDisplayPort, który jest wykorzystywany przede wszystkim w urządzeniach Apple. DVI: DVI (Digital Visual Interface) to interfejs służący do przesyłania danych wideo. Przez DVi-A można przesyłać tylko sygnały analogowe, przez DVI-D tylko sygnały cyfrowe, a przez DVI-I oba rodzaje sygnałów. USB: USB (Universal Serial Bus) służy do sterowania i zarządzania projektorem (USB-B). W niektórych urządzeniach biznesowych pliki biurowe i obrazy mogą być również prezentowane bezpośrednio za pomocą pamięci USB lub przez wejście USB (USB-A) można podłączyć mysz. Toslink: Połączenie Toslink jest połączeniem sygnału optycznego, które działa na zasadzie światłowodu. Służy do cyfrowej transmisji sygnałów audio. Konstrukcja optyczna oferuje mniejszą podatność na zakłócenia od zewnętrznych wpływów magnetycznych i elektrycznych. Połączenie to jest najczęściej stosowane w obszarze odtwarzaczy DVD / Blu-ray i porównywalnych urządzeń w połączeniu z amplitunerem AV, jeśli te pracują z sygnałami dts lub Dolby Digital. YUV: Połączenie YUV, zwane również Y Cb/Pb Cr/Pr lub połączeniem komponentowym, jest analogowym połączeniem wideo z trzema kanałami (kanałem natężenia światła i dwoma kanałami koloru). Jakościowo jest to najlepsze analogowe połączenie wideo. Kabel komponentowy: Złącze YUV przesyła sygnały analogowe trzema przewodami (Y=czarny i biały UV=kolory). YUV służy do transmisji HDTV i jest kompatybilny np. z Cinch. S-Video: Połączenie S-Video jest również nazywane połączeniem S-VHS lub Hosiden. W porównaniu do połączenia wideo Cinch pracuje z dwoma kanałami (jasność/kolor). Pod względem jakości jest nieco lepiej niż w przypadku połączenia wideo Cinch, ale są też ograniczenia. Można je tłumaczyć podatnością sygnału, co przejawia się np. w zniekształceniach obrazu. Cinch: Połączenie wideo cinch jest również nazywane połączeniem kompozytowym. Aby łatwiej było go rozpoznać, zazwyczaj jest on obszyty żółtym kolorem. Ponieważ transmisja odbywa się tylko jednym kanałem, jakość obrazu jest na niskim poziomie. D-Sub15: Złącze VGA to 15-pinowe złącze służące do przesyłania obrazu w sposób analogowy. Nazywany jest również DSub15 i jest często spotykany w notebookach i komputerach PC. W porównaniu z innymi złączami analogowymi oferuje dobrą jakość obrazu. Może być przykręcony do urządzenia wejściowego lub wyjściowego i może być dostosowany do YUV przy odpowiedniej konfiguracji. RS232: Interfejs RS232 może być używany do sterowania lub zarządzania projektorem. Mini Jack: Za pomocą jednopinowego Mini Jack można przesyłać monofoniczne sygnały audio, za pomocą dwupinowego stereo sygnały audio, a za pomocą trzypinowego stereo sygnały audio i dane obrazu. Scart: Scart to złącze, które można wykorzystać do przesyłania analogowych sygnałów audio i wideo. Jest on kompatybilny z innymi złączami analogowymi, takimi jak RCA czy S-Video. ARC: Kanał zwrotny audio, zwany również ARC lub audio return channel, został wprowadzony wraz z wersją HDMI 1.4 w celu zmniejszenia ilości okablowania pomiędzy komponentami HDMI. Kanał zwrotny audio biegnie przez istniejący kabel HDMI. Dlatego nie trzeba już podłączać dodatkowego kabla dla dźwięku. Oba urządzenia muszą jednak obsługiwać ARC. Wszystkie formaty plików audio, które są również przesyłane przez interfejs SPDIF, mogą być przesyłane przez kanał zwrotny audio. Należą do nich Dolby Digital, Digital Theatre Sound i PCM audio. Przykładowo, połączenie pomiędzy telewizorem (w tym odbiornikiem) a amplitunerem AV może być wykonane za pomocą kabla HDMI. Dźwięk z telewizora jest przekazywany za pomocą kabla HDMI. Wcześniej dla sygnałów audio wymagany był dodatkowy kabel cyfrowy (koncentryczny lub Tos-Link). |
Technologia Wireless | WiFi , bluetooth Technologia Wireless WLAN: WLAN (Wireless Local Area Network) odnosi się do sieci bezprzewodowej. Na przykład projektory lub wyświetlacze można podłączyć bezprzewodowo do różnych źródeł (notebooki, smartfony itp.), aby zrealizować bezprzewodową transmisję obrazu. W niektórych przypadkach wymagane są do tego dalsze komponenty (klucze sprzętowe/adaptery), jeśli połączenie bezprzewodowe nie jest bezpośrednio obsługiwane. AirPlay: Technologia AirPlay firmy Apple służy do bezprzewodowego przesyłania treści, takich jak muzyka i filmy, z urządzeń z systemem iOS i Mac. Mogą to być również urządzenia odbiorcze, takie jak głośniki, amplitunery AV i systemy stereo lub telewizory. Streaming działa również z urządzenia iOS do dopasowanego odbiornika. Protokół opracowany przez Apple może być licencjonowany również przez innych producentów. iProjection: Dzięki bezpłatnej aplikacji Epson iProjection można zdalnie obsługiwać projektory oraz wyświetlać treści biurowe i zdjęcia. Aplikacja jest zgodna z obecnymi projektorami biznesowymi Epson i może być również używana jako praktyczny pilot. Inne cechy tej funkcjonalności to wyszukiwanie dostępnych projektorów, regulacja głośności, wyciszenie oraz funkcja freeze, pozwalająca na zatrzymanie bieżącego obrazu prezentacji. Najważniejsze treści pakietu Office, takie jak pliki Word, Excel, PowerPoint, Keynote i PDF, są obsługiwane i mogą być odtwarzane bezpośrednio z nośnika. Obrazy w formacie JPEG i PNG mogą być również prezentowane bezpośrednio. Aplikację Epson iProjection można pobrać bezpłatnie z Apple App Store i google Play Store. Easy MP: Specjalna funkcja sieciowa firmy Epson. Funkcja Easy MP pozwala na efektywne prezentowanie za pośrednictwem wielu komputerów poprzez istniejącą sieć. Easy MP pozwala na przesyłanie prezentacji, obrazów, a także danych audio przez sieć i tym samym otrzymywanie wyboru z różnych źródeł w sieci. |
Właściwości | DTS Virtual:X , HDR , HLG , Wbudowany głośnik , automatyczna korekcja trapezu |
Szerokość produktu | 11,35 cm |
Wysokość produktu | 17,15 cm |
Głębokość produktu | 14,5 cm |
Waga | 1,6 kg |
Kolor | szary |
Zakres dostawy | Pilot , kabel zasilający |
Stan | Nowy |
Typ gwarancji | BringIn-Service Informacje dotyczące usług i wsparcia |
Informacje o gwarancji producenta:
Tutaj znajdziesz bardziej szczegółowe informacje na temat różnych rodzajów gwarancji. Dane kontaktowe i warunki gwarancji dla danego roszczenia gwarancyjnego znajdują się w przeglądzie producentów. Ustawowe uprawnienia gwarancyjne nie są ograniczone przez dodatkową gwarancję producenta. Nasza odpowiedzialność za wady jest regulowana przepisami prawa. Prawa do wad można dochodzić bezpłatnie.