6 041,99 zł*
- Rozdzielczość 3840 x 2160 4K UHD
- panel technology E-LED
- Proporcje obrazu 16:9
- Max. jasność 400 cd/m²
Często kupowane razem
Informacje dot. produktu
Samsung z serii WAC: Interaktywny wyświetlacz do klasy przyszłości
Interaktywny wyświetlacz Samsung z serii WAC został specjalnie zaprojektowany, aby stworzyć dynamiczne, wciągające i ekscytujące środowisko nauczania dostosowane do potrzeb przyszłych klas. Dzięki wyraźnemu naciskowi na zaawansowaną technologię i interaktywną edukację, urządzenie to jest rewolucyjnym rozwiązaniem, które zmieni sposób nauczania w szkołach. Ułatwia nauczycielom korzystanie z aplikacji edukacyjnych i funkcji technologicznych w celu usprawnienia przebiegu lekcji i tworzenia niestandardowych, elastycznych programów nauczania, które odpowiadają konkretnym potrzebom i umiejętnościom uczniów. Interaktywny wyświetlacz pomaga również uczniom odkrywać i rozwijać zamiłowanie do nauki. Zapewniając interaktywne i wciągające doświadczenia edukacyjne, pobudza ciekawość i umożliwia zdobywanie wiedzy i rozwijanie umiejętności w zabawny i kreatywny sposób.
Ogólnie rzecz biorąc, interaktywny wyświetlacz Samsung z serii WAC stanowi wizjonerskie narzędzie edukacyjne, które przesuwa granice tradycyjnych metod nauczania i toruje drogę do sal lekcyjnych przyszłości. To coś więcej niż tylko urządzenie wyświetlające - to integralna część nowoczesnego i skutecznego środowiska edukacyjnego, które ma na celu uczynienie nauki ekscytującą, angażującą i znaczącą.
Poznaj następujące atrakcje:
- System operacyjny Android z łatwą obsługą i prostą łącznością
- Wyświetlacz UHD z funkcją dotykową - dla optymalnego wykorzystania w klasie lub sali konferencyjnej
- Różne opcje wprowadzania danych za pomocą pasywnego pióra, naturalne wrażenia z pisania dzięki responsywnemu ekranowi dotykowemu
- Szybkie zapisywanie i udostępnianie treści oraz wygodne wysyłanie za pośrednictwem poczty e-mail
- Wyświetlanie obrazów i treści wideo ze smartfonów, tabletów i komputerów PC dzięki funkcji dublowania ekranu
- Wiele opcji użytkowania, takich jak podzielony ekran lub wiele okien
- Multi-touch dla maksymalnie 9 osób
Intuicyjna i personalizowana technologia oparta na systemie Android
Seria WAC to innowacyjna linia produktów oparta na powszechnie używanym i przyjaznym dla użytkownika systemie operacyjnym Android. Korzystanie z systemu Android sprawia, że doświadczenie użytkownika jest znacznie bardziej intuicyjne i wygodne. Znajomy interfejs użytkownika umożliwia płynną nawigację, która zachwyci zarówno nowych, jak i doświadczonych użytkowników łatwością obsługi. Ponadto, seria WAC korzysta z silnej kompatybilności z szeroką gamą urządzeń z systemem Android. Ta interoperacyjność może w znaczący sposób poprawić naukę i interakcję użytkownika. Użytkownicy mogą bezproblemowo uzyskać dostęp do szerokiej gamy aplikacji i funkcji dostępnych na ich urządzeniach z systemem Android, co może znacznie poprawić naukę i produktywność.
Kolejną cechą serii WAC wartą podkreślenia jest możliwość dostosowania ekranu głównego. Użytkownicy mają możliwość umieszczenia najczęściej używanych aplikacji na ekranie głównym, umożliwiając bezpośredni i szybki dostęp do najważniejszych funkcji i aplikacji. Personalizacja ta pozwala użytkownikom na jak najlepsze dostosowanie swoich urządzeń do konkretnych potrzeb i preferencji, dzięki czemu korzystanie z serii WAC jest jeszcze wygodniejsze i bardziej spersonalizowane.
Zoptymalizowany do efektywnego i interaktywnego nauczania
Wyświetlacz posiada imponującą liczbę różnych trybów ekranu, które oferują szeroki zakres możliwości zastosowania. Obejmują one tryb podzielonego widoku i tryb wielu okien, z których oba ułatwiają wyświetlanie i obsługę wielu okien na ekranie jednocześnie. Te wszechstronne opcje widoku otwierają przed nauczycielami nowy świat możliwości efektywnego organizowania i prezentowania materiałów i zasobów dydaktycznych. Na przykład w trybie podzielonego widoku nauczyciele mogą wyświetlać dwie różne aplikacje lub dokumenty obok siebie, umożliwiając bezpośrednie porównywanie i interakcję. Z kolei w trybie wielu okien mogą otwierać kilka okien jednocześnie i rozmieszczać je na ekranie w dowolny sposób. Pozwala to na łatwe przełączanie się między różnymi zadaniami i informacjami, dzięki czemu lekcje są bardziej dynamiczne i interaktywne.
Produktywność w czasie rzeczywistym i uniwersalna kompatybilność
Seria WAC umożliwia wysoce interaktywne i produktywne uczenie się w czasie rzeczywistym, zapewniając możliwość udostępniania do dziewięciu ekranów jednocześnie. Ta imponująca funkcja znacznie rozszerza możliwości nauczania i współpracy. Funkcja udostępniania ekranu pozwala nauczycielom znacznie zwiększyć aktywne uczestnictwo i zaangażowanie uczniów. Treści mogą być udostępniane z centralnego dużego ekranu, a także z poszczególnych urządzeń uczniów. Umożliwia to dynamiczną i interaktywną naukę, w której uczniowie mogą prezentować i udostępniać swój wkład w czasie rzeczywistym. Zachęca to nie tylko do aktywnego uczestnictwa uczniów, ale także zapewnia skuteczną metodę realizacji projektów grupowych i sesji zbiorowej nauki.
Kolejną zaletą wyświetlacza jest jego szeroka kompatybilność z różnymi systemami operacyjnymi. Niezależnie od tego, czy uczniowie lub nauczyciele korzystają z systemów iOS, Mac, Windows, Android lub Chrome OS, mogą łatwo uzyskać dostęp i korzystać z funkcji serii WAC. Ta uniwersalna kompatybilność zapewnia, że nikt nie jest wykluczony z korzystania z niego i zapewnia integracyjne środowisko uczenia się, które jest otwarte dla wszystkich użytkowników. Pozwala to na łatwą integrację z istniejącą infrastrukturą IT i zapewnia elastyczne rozwiązanie dla różnych środowisk edukacyjnych.
Inteligentne aplikacje do kreatywnego nauczania
Wyświetlacz zapewnia intuicyjny i przyjazny dla użytkownika interfejs zaprojektowany w celu uproszczenia dostępu do najważniejszych aplikacji i narzędzi. Pasek ekranu głównego można dostosować, dodając ważne aplikacje i narzędzia. Pozwala to użytkownikom na szybki i łatwy dostęp do często używanych funkcji, znacznie zwiększając wydajność i produktywność. Ponadto wyświetlacz oferuje szereg inteligentnych aplikacji zaprojektowanych specjalnie, aby pomóc nauczycielom w zarządzaniu lekcjami. Obejmują one przydatne narzędzia, takie jak minutnik i stoper. Aplikacje te mogą pomóc ustrukturyzować przebieg lekcji, ćwiczenia czasowe lub zarządzanie testami. Zapewniają one cenne wsparcie dla nauczycieli, aby ich lekcje były zarówno bardziej zorganizowane, jak i bardziej kreatywne.
Dzięki połączeniu konfigurowalnego paska ekranu głównego z wyborem inteligentnych aplikacji, wyświetlacz może pomóc uczynić nauczanie i uczenie się bardziej interaktywnym, wydajnym i przyjemnym. Zapewnia nauczycielom potężne narzędzie do usprawnienia nauczania i stworzenia żywego, angażującego środowiska uczenia się.
Współpraca i interaktywna współpraca
Funkcja multi-touch wbudowana w tablicę interaktywną otwiera świat możliwości współpracy i interaktywnej nauki. Ta potężna funkcja pozwala wielu osobom jednocześnie pisać, rysować lub obsługiwać interaktywne elementy na tablicy. Niezależnie od tego, czy chodzi o sporządzanie notatek na temat wspólnego projektu, szkicowanie pomysłów czy rozwiązywanie problemów w grupie, możliwości są zróżnicowane i stymulujące. Imponująca jest zdolność tablicy do obsługi do 20 jednoczesnych punktów dotyku. Te imponujące możliwości techniczne oznaczają, że nawet większe grupy uczniów i nauczycieli mogą efektywnie współpracować. Umożliwia to prawdziwą interakcję i współpracę, pozwalając wszystkim uczestnikom na jednoczesne przedstawianie swoich pomysłów i wkładów do tablicy.
Funkcja Dual Pen: płynna zmiana kolorów dla kreatywnej i wydajnej pracy
Funkcja Dual Pen to kolejna wyjątkowa funkcja, która jeszcze bardziej zwiększa użyteczność i wydajność tablicy interaktywnej. Ta innowacyjna funkcja umożliwia użytkownikom korzystanie z dwóch różnych narzędzi do pisania w tym samym czasie, co znacznie zwiększa wszechstronność pracy na tablicy. Kluczowym elementem tej funkcji jest dwustronna końcówka pióra. Każda strona pióra może reprezentować inny kolor, dając użytkownikom szybki i łatwy sposób przełączania się między dwoma różnymi kolorami. Otwiera to nowe możliwości kreatywnej i dynamicznej prezentacji informacji i pomysłów.
Port USB-C 3 w 1: ulepszona łączność dla interaktywnego i bezproblemowego nauczania
Łączność odgrywa kluczową rolę w modernizacji i ulepszaniu nauczania. Właśnie dlatego port USB-C 3 w 1 wbudowany w tablicę interaktywną jest szczególnie ważnym aspektem sprzętu. Ten wszechstronny interfejs znacznie rozszerza możliwości nauczania i poprawia ogólne wrażenia użytkownika. Jedną z podstawowych funkcji tego portu jest dublowanie ekranu. Funkcja ta umożliwia nauczycielom przesyłanie treści z urządzenia, czy to laptopa, tabletu czy smartfona, bezpośrednio na tablicę. Ułatwia to prezentację materiałów dydaktycznych i umożliwia płynną integrację treści cyfrowych w klasie.
Funkcja HDMI-Out: Zwiększona widoczność i integracyjna nauka w każdej klasie
Funkcja HDMI-Out to kolejna innowacyjna funkcja, która usprawnia projektowanie i prezentację w klasie. Funkcja ta pozwala nauczycielom na płynne odzwierciedlanie treści prezentowanych na interaktywnym wyświetlaczu na innym, większym ekranie w klasie. Zapewnia to wygodny i skuteczny sposób udostępniania treści cyfrowych w dużej sali.
Bez względu na wielkość klasy lub pozycję siedzącą, funkcja HDMI-Out zapewnia, że wszyscy uczniowie mogą wyraźnie zobaczyć prezentowane treści. Jest to szczególnie przydatne w dużych klasach lub na wykładach, gdzie ważne jest, aby wszyscy uczniowie mieli dostęp do tych samych informacji w tym samym czasie.
Dane techniczne
Nazwa | Samsung WA65C 65" Monitor dotykowy |
---|---|
Numer artykułu | 1000028341 |
GTIN/EAN | 8806094981872 |
SKU | LH65WACWLGCXEN |
Nazwa modelu | WA65C |
Marka | Samsung |
Typ produktu | Monitor dotykowy |
Seria | Samsung WAC Series |
Technologia | LED Technologia LED: LED to technologia oświetleniowa. W technologii LED jako oświetlacze stosuje się diody, a nie tradycyjne lampy UHP. Zaletą tej technologii jest to, że diody nie wykorzystują żarnika i praktycznie nie zużywają energii. Diody LED mają jednak bardziej niebieskawy zakres barw niż lampy UHP, dlatego obraz często odbierany jest jako nieco zimniejszy. Koło kolorów: Obok układu DMD, koło kolorów jest jednym z najważniejszych kryteriów generowania obrazu w projektorach DLP. Koło kolorów obraca się stale z niezwykle dużą prędkością i obecnie posiada 3, 4, 5, a w niektórych przypadkach nawet więcej segmentów kolorystycznych. Poprzez koło barw, światło z lampy projektora jest na przemian rozbijane na kolory podstawowe czerwony, zielony i niebieski praktycznie bez przerwy. W nowoczesnych projektorach koło kolorów zawiera również biel i czasami inne kolory, takie jak cyjan, magenta i żółty. Przy 3 segmentach koło kolorów obraca się z prędkością 3600 lub 7200 obr/min, przy 7 segmentach z prędkością do 14400 obr/min. (4x prędkość). Każdy kolor odbierany przez oko w projektorze DLP jest więc niezwykle szybką sekwencją pojedynczych, różnie zabarwionych wiązek światła do momentu właściwego przetwarzania. Ponieważ technologia ta czasami nie wykorzystuje wszystkich pozycji koła barw w przypadku obrazów o wysokim kontraście lub ponieważ kolory wymagane do mieszania kolorów są rozmieszczone daleko od siebie na kole, niektórzy widzowie rozpoznają efekt tęczy. Cecha ta jest bardziej zauważalna w przypadku wolniejszych kół barwnych i wolniejszych prędkości obrotowych niż w przypadku projektorów z szybszymi i częściej segmentowanymi kołami barwnymi. |
panel technology | E-LED |
Podświetlenie | Edge-LED |
Rozdzielczość | 3840 x 2160 4K UHD Rozdzielczość Uchwała: Rozdzielczość projektora to maksymalna liczba punktów obrazu (pikseli), jaką projektor może wyświetlić w oparciu o naturalnie istniejącą technologię, czyli bez konwersji lub przycinania obrazu. Rozdzielczość natywna to liczba pikseli, jaką projektor fizycznie posiada do wyświetlenia obrazu. Projektor zwykle interpoluje rozdzielczość, gdy otrzymuje sygnał obrazu o wyższej rozdzielczości niż rozdzielczość natywna. W takim przypadku może wystąpić brak szczegółów obrazu lub ogólne rozmycie wyświetlanego obrazu. Jeśli projektor otrzymuje sygnał obrazu o rozdzielczości niższej niż natywna, to również interpoluje, skaluje obraz do rozdzielczości natywnej, oblicza odpowiednie dodatkowe piksele, jeśli to możliwe bez zmiany informacji o obrazie. Wadą w tym przypadku jest to, że chociaż obraz jest wyświetlany większy niż podawany, oryginalne pojedyncze piksele mogą stać się znacznie bardziej widoczne, ponieważ są pomnożone przez konwersję. 4K: 4K odnosi się do rozdzielczości 3840 x 2160 lub Ultra High Definition Television (UHDTV). Rozdzielczość ta odpowiada 4-krotnej rozdzielczości Full HD. Do nagrywania filmów w takiej rozdzielczości potrzebne są specjalne kamery, które mogą nagrywać w rozdzielczości około 8 megapikseli (4K). Full HD: Terminem Full HD określa się urządzenia, które mogą fizycznie wyświetlać lub wyprowadzać sygnały HDTV w pełnej (1920 x 1080 pikseli) rozdzielczości. 1080p: 1080p to specyfikacja pionowych linii obrazu. Dotyczy to między innymi rozdzielczości 1920 x 1080. Litera "p" w tym przypadku oznacza pełne klatki, więc wszystkie linie obrazu są wyświetlane jednocześnie. 1080i: 1080i to specyfikacja pionowych linii obrazu. Spójnik "i" w tym przypadku oznacza pola. Sygnał ten jest zwykle wyświetlany interpolowany (np. przez urządzenia o rozdzielczości 1280 x 720 HDready). Interpolacja cyfrowo dodaje piksele, ale też oferuje lekkie rozmycie. Z kolei w odtwarzaniu 1080p wykorzystywane są pełne klatki. |
Przekątna | 65" |
Proporcje obrazu | 16:9 Proporcje obrazu Format: Wyświetlany obraz jest wyświetlany w formacie (współczynniku proporcji) określonym przez projektor. O formacie decyduje również rozdzielczość projektora (patrz również wpis Rozdzielczość). Format ekranu jest zwykle wybierany na podstawie formatu obrazu z rzutnika. Najczęściej spotykane formaty to 4:3, 16:9 i 16:10. |
Kąt widzenia w poziomie | 178° Kąt widzenia w poziomie Kąt widzenia: Kąt widzenia wskazuje odległość od linii środkowej, przy której wyświetlany obraz jest postrzegany jako dobrej jakości bez ograniczeń. Z reguły określa się kąt widzenia w poziomie. Dobry kąt widzenia mieści się w zakresie od 110 do 130 stopni od środka obrazu, czyli 55 do 65 stopni w lewo i 65 w prawo. Jeśli znajdujesz się poza kątem widzenia, obraz pogarsza się nieproporcjonalnie. |
Kątwidzenia w pionie | 178° Kątwidzenia w pionie Kąt widzenia: Kąt widzenia wskazuje odległość od linii środkowej, w której wyświetlany obraz jest postrzegany jako dobrej jakości bez ograniczeń. Z reguły określa się kąt widzenia w poziomie. Dobry kąt widzenia mieści się w zakresie od 110 do 130 stopni od środka obrazu, czyli 55 do 65 stopni w lewo i 65 w prawo. Jeśli znajdujesz się poza kątem widzenia, obraz pogarsza się nieproporcjonalnie. |
Kontrast | 1 200 :1 Kontrast Kontrast: Kontrast odzwierciedla gradację pomiędzy najjaśniejszym i najciemniejszym punktem. Określa się to od bieli przez szarość do czerni. Im wyższy kontrast, tym dokładniej można rozpoznać poszczególne gradacje pomiędzy poszczególnymi sekcjami. W realnym użytkowaniu kontrast odgrywa jednak rolę właściwie tylko w zaciemnionych pomieszczeniach, gdyż światło przeciwdziała kontrastowi. Dlatego też kontrast odgrywa raczej podrzędną rolę w urządzeniach prezentacyjnych. Należy również zauważyć, że kontrast jest określany różnie w zależności od technologii. Często skutkuje to bardzo różnymi wartościami na papierze. Poziom czerni: Poziom czerni wskazuje najniższą wartość światła projekcji, która jest osiągana przy wyświetlaniu czarnego obrazu. Im lepszy poziom czerni, tym bardziej ciemne kolory / czarne tony są podkreślone w obrazie. |
Powierzchnia ekranu | Matowy |
Max. jasność | 400 cd/m² |
Czas pracy | 16/7 |
Czas reakcji | 8ms |
Częstotliwość odświeżania obrazu | 60Hz |
Haze Level | 25% |
Standard VESA | 600 x 400 |
System operacyjny | Android |
RAM | 4 GB |
wejścia | 1x 3,5mm Jack , 1x Ethernet , 1x USB-C , 1x VGA , 3x HDMI , 5x USB-A wejścia HDMI: Cyfrowe połączenie do transmisji obrazu i dźwięku. Niezbędne do uzyskania wysokiej rozdzielczości obrazu (HDTV). Ponieważ HDMI 1.4 (High Speed) nadaje się do przesyłania treści 3D w Full HD. Dla uzyskania wysokiej rozdzielczości obrazu w UHD, 4K lub HDR odpowiednie jest połączenie przez HDMI 2.0a i wyższe. Należy stosować HDMI 2.1 lub wyższy od 120Hz odświeżania w 4K. VGA: Złącze VGA to 15-pinowe złącze służące do analogowej transmisji obrazu. Nazywany jest również DSub15 i jest często spotykany w notebookach i komputerach PC. W porównaniu do pozostałych połączeń analogowych oferuje dobrą jakość obrazu. Może być przykręcony do urządzenia wejściowego lub wyjściowego i może być dostosowany do YUV przy odpowiedniej konfiguracji. DisplayPort: Złącze DisplayPort to połączenie zgodne ze standardem VESA, służące do przesyłania danych obrazu i dźwięku. Oprócz szyfrowania HDCP, obsługiwane jest również DPCP. Ze względu na niewielkie rozmiary, złącze to jest najczęściej stosowane w notebookach. Dodatkowym małym wariantem jest MiniDisplayPort, który jest wykorzystywany przede wszystkim w urządzeniach Apple. DVI: DVI (Digital Visual Interface) to interfejs służący do przesyłania danych wideo. Przez DVi-A można przesyłać tylko sygnały analogowe, przez DVI-D tylko sygnały cyfrowe, a przez DVI-I oba rodzaje sygnałów. USB: USB (Universal Serial Bus) służy do sterowania i zarządzania projektorem (USB-B). W niektórych urządzeniach biznesowych pliki biurowe i obrazy mogą być również prezentowane bezpośrednio za pomocą pamięci USB lub przez wejście USB (USB-A) można podłączyć mysz. Toslink: Połączenie Toslink jest połączeniem sygnału optycznego, które działa na zasadzie światłowodu. Służy do cyfrowej transmisji sygnałów audio. Konstrukcja optyczna oferuje mniejszą podatność na zakłócenia od zewnętrznych wpływów magnetycznych i elektrycznych. Połączenie to jest najczęściej stosowane w obszarze odtwarzaczy DVD / Blu-ray i porównywalnych urządzeń w połączeniu z amplitunerem AV, jeśli te pracują z sygnałami dts lub Dolby Digital. YUV: Połączenie YUV, zwane również Y Cb/Pb Cr/Pr lub połączeniem komponentowym, jest analogowym połączeniem wideo z trzema kanałami (kanałem natężenia światła i dwoma kanałami koloru). Jakościowo jest to najlepsze analogowe połączenie wideo. Kabel komponentowy: Złącze YUV przesyła sygnały analogowe trzema przewodami (Y=czarny i biały UV=kolory). YUV służy do transmisji HDTV i jest kompatybilny np. z Cinch. S-Video: Połączenie S-Video jest również nazywane połączeniem S-VHS lub Hosiden. W porównaniu do połączenia wideo Cinch pracuje z dwoma kanałami (jasność/kolor). Pod względem jakości jest nieco lepiej niż w przypadku połączenia wideo Cinch, ale są też ograniczenia. Można je tłumaczyć podatnością sygnału, co przejawia się np. w zniekształceniach obrazu. Cinch: Połączenie wideo cinch jest również nazywane połączeniem kompozytowym. Aby łatwiej było go rozpoznać, zazwyczaj jest on obszyty żółtym kolorem. Ponieważ transmisja odbywa się tylko jednym kanałem, jakość obrazu jest na niskim poziomie. D-Sub15: Złącze VGA to 15-pinowe złącze służące do przesyłania obrazu w sposób analogowy. Nazywany jest również DSub15 i jest często spotykany w notebookach i komputerach PC. W porównaniu z innymi złączami analogowymi oferuje dobrą jakość obrazu. Może być przykręcony do urządzenia wejściowego lub wyjściowego i może być dostosowany do YUV przy odpowiedniej konfiguracji. RS232: Interfejs RS232 może być używany do sterowania lub zarządzania projektorem. Mini Jack: Za pomocą jednopinowego Mini Jack można przesyłać monofoniczne sygnały audio, za pomocą dwupinowego stereo sygnały audio, a za pomocą trzypinowego stereo sygnały audio i dane obrazu. Scart: Scart to złącze, które można wykorzystać do przesyłania analogowych sygnałów audio i wideo. Jest on kompatybilny z innymi złączami analogowymi, takimi jak RCA czy S-Video. ARC: Kanał zwrotny audio, zwany również ARC lub audio return channel, został wprowadzony wraz z wersją HDMI 1.4 w celu zmniejszenia ilości okablowania pomiędzy komponentami HDMI. Kanał zwrotny audio biegnie przez istniejący kabel HDMI. Dlatego nie trzeba już podłączać dodatkowego kabla dla dźwięku. Oba urządzenia muszą jednak obsługiwać ARC. Wszystkie formaty plików audio, które są również przesyłane przez interfejs SPDIF, mogą być przesyłane przez kanał zwrotny audio. Należą do nich Dolby Digital, Digital Theatre Sound i PCM audio. Przykładowo, połączenie pomiędzy telewizorem (w tym odbiornikiem) a amplitunerem AV może być wykonane za pomocą kabla HDMI. Dźwięk z telewizora jest przekazywany za pomocą kabla HDMI. Wcześniej dla sygnałów audio wymagany był dodatkowy kabel cyfrowy (koncentryczny lub Tos-Link). |
wyjścia | 1x 3,5mm Jack , 1x HDMI wyjścia HDMI: Cyfrowe połączenie do transmisji obrazu i dźwięku. Niezbędne do uzyskania wysokiej rozdzielczości obrazu (HDTV). Ponieważ HDMI 1.4 (High Speed) nadaje się do przesyłania treści 3D w Full HD. Dla uzyskania wysokiej rozdzielczości obrazu w UHD, 4K lub HDR odpowiednie jest połączenie przez HDMI 2.0a i wyższe. Należy stosować HDMI 2.1 lub wyższy od 120Hz odświeżania w 4K. VGA: Złącze VGA to 15-pinowe złącze służące do analogowej transmisji obrazu. Nazywany jest również DSub15 i jest często spotykany w notebookach i komputerach PC. W porównaniu do pozostałych połączeń analogowych oferuje dobrą jakość obrazu. Może być przykręcony do urządzenia wejściowego lub wyjściowego i może być dostosowany do YUV przy odpowiedniej konfiguracji. DisplayPort: Złącze DisplayPort to połączenie zgodne ze standardem VESA, służące do przesyłania danych obrazu i dźwięku. Oprócz szyfrowania HDCP, obsługiwane jest również DPCP. Ze względu na niewielkie rozmiary, złącze to jest najczęściej stosowane w notebookach. Dodatkowym małym wariantem jest MiniDisplayPort, który jest wykorzystywany przede wszystkim w urządzeniach Apple. DVI: DVI (Digital Visual Interface) to interfejs służący do przesyłania danych wideo. Przez DVi-A można przesyłać tylko sygnały analogowe, przez DVI-D tylko sygnały cyfrowe, a przez DVI-I oba rodzaje sygnałów. USB: USB (Universal Serial Bus) służy do sterowania i zarządzania projektorem (USB-B). W niektórych urządzeniach biznesowych pliki biurowe i obrazy mogą być również prezentowane bezpośrednio za pomocą pamięci USB lub przez wejście USB (USB-A) można podłączyć mysz. Toslink: Połączenie Toslink jest połączeniem sygnału optycznego, które działa na zasadzie światłowodu. Służy do cyfrowej transmisji sygnałów audio. Konstrukcja optyczna oferuje mniejszą podatność na zakłócenia od zewnętrznych wpływów magnetycznych i elektrycznych. Połączenie to jest najczęściej stosowane w obszarze odtwarzaczy DVD / Blu-ray i porównywalnych urządzeń w połączeniu z amplitunerem AV, jeśli te pracują z sygnałami dts lub Dolby Digital. YUV: Połączenie YUV, zwane również Y Cb/Pb Cr/Pr lub połączeniem komponentowym, jest analogowym połączeniem wideo z trzema kanałami (kanałem natężenia światła i dwoma kanałami koloru). Jakościowo jest to najlepsze analogowe połączenie wideo. Kabel komponentowy: Złącze YUV przesyła sygnały analogowe trzema przewodami (Y=czarny i biały UV=kolory). YUV służy do transmisji HDTV i jest kompatybilny np. z Cinch. S-Video: Połączenie S-Video jest również nazywane połączeniem S-VHS lub Hosiden. W porównaniu do połączenia wideo Cinch pracuje z dwoma kanałami (jasność/kolor). Pod względem jakości jest nieco lepiej niż w przypadku połączenia wideo Cinch, ale są też ograniczenia. Można je tłumaczyć podatnością sygnału, co przejawia się np. w zniekształceniach obrazu. Cinch: Połączenie wideo cinch jest również nazywane połączeniem kompozytowym. Aby łatwiej było go rozpoznać, zazwyczaj jest on obszyty żółtym kolorem. Ponieważ transmisja odbywa się tylko jednym kanałem, jakość obrazu jest na niskim poziomie. D-Sub15: Złącze VGA to 15-pinowe złącze służące do przesyłania obrazu w sposób analogowy. Nazywany jest również DSub15 i jest często spotykany w notebookach i komputerach PC. W porównaniu z innymi złączami analogowymi oferuje dobrą jakość obrazu. Może być przykręcony do urządzenia wejściowego lub wyjściowego i może być dostosowany do YUV przy odpowiedniej konfiguracji. RS232: Interfejs RS232 może być używany do sterowania lub zarządzania projektorem. Mini Jack: Za pomocą jednopinowego Mini Jack można przesyłać monofoniczne sygnały audio, za pomocą dwupinowego stereo sygnały audio, a za pomocą trzypinowego stereo sygnały audio i dane obrazu. Scart: Scart to złącze, które można wykorzystać do przesyłania analogowych sygnałów audio i wideo. Jest on kompatybilny z innymi złączami analogowymi, takimi jak RCA czy S-Video. ARC: Kanał zwrotny audio, zwany również ARC lub audio return channel, został wprowadzony wraz z wersją HDMI 1.4 w celu zmniejszenia ilości okablowania pomiędzy komponentami HDMI. Kanał zwrotny audio biegnie przez istniejący kabel HDMI. Dlatego nie trzeba już podłączać dodatkowego kabla dla dźwięku. Oba urządzenia muszą jednak obsługiwać ARC. Wszystkie formaty plików audio, które są również przesyłane przez interfejs SPDIF, mogą być przesyłane przez kanał zwrotny audio. Należą do nich Dolby Digital, Digital Theatre Sound i PCM audio. Przykładowo, połączenie pomiędzy telewizorem (w tym odbiornikiem) a amplitunerem AV może być wykonane za pomocą kabla HDMI. Dźwięk z telewizora jest przekazywany za pomocą kabla HDMI. Wcześniej dla sygnałów audio wymagany był dodatkowy kabel cyfrowy (koncentryczny lub Tos-Link). |
Technologia Wireless | WiFi , bluetooth Technologia Wireless WLAN: WLAN (Wireless Local Area Network) odnosi się do sieci bezprzewodowej. Na przykład projektory lub wyświetlacze można podłączyć bezprzewodowo do różnych źródeł (notebooki, smartfony itp.), aby zrealizować bezprzewodową transmisję obrazu. W niektórych przypadkach wymagane są do tego dalsze komponenty (klucze sprzętowe/adaptery), jeśli połączenie bezprzewodowe nie jest bezpośrednio obsługiwane. AirPlay: Technologia AirPlay firmy Apple służy do bezprzewodowego przesyłania treści, takich jak muzyka i filmy, z urządzeń z systemem iOS i Mac. Mogą to być również urządzenia odbiorcze, takie jak głośniki, amplitunery AV i systemy stereo lub telewizory. Streaming działa również z urządzenia iOS do dopasowanego odbiornika. Protokół opracowany przez Apple może być licencjonowany również przez innych producentów. iProjection: Dzięki bezpłatnej aplikacji Epson iProjection można zdalnie obsługiwać projektory oraz wyświetlać treści biurowe i zdjęcia. Aplikacja jest zgodna z obecnymi projektorami biznesowymi Epson i może być również używana jako praktyczny pilot. Inne cechy tej funkcjonalności to wyszukiwanie dostępnych projektorów, regulacja głośności, wyciszenie oraz funkcja freeze, pozwalająca na zatrzymanie bieżącego obrazu prezentacji. Najważniejsze treści pakietu Office, takie jak pliki Word, Excel, PowerPoint, Keynote i PDF, są obsługiwane i mogą być odtwarzane bezpośrednio z nośnika. Obrazy w formacie JPEG i PNG mogą być również prezentowane bezpośrednio. Aplikację Epson iProjection można pobrać bezpłatnie z Apple App Store i google Play Store. Easy MP: Specjalna funkcja sieciowa firmy Epson. Funkcja Easy MP pozwala na efektywne prezentowanie za pośrednictwem wielu komputerów poprzez istniejącą sieć. Easy MP pozwala na przesyłanie prezentacji, obrazów, a także danych audio przez sieć i tym samym otrzymywanie wyboru z różnych źródeł w sieci. |
Właściwości | Ekran dotykowy , Wbudowany głośnik |
Szerokość produktu | 148,8 cm |
Wysokość produktu | 89,7 cm |
Głębokość produktu | 8,8 cm |
Waga | 33,9 kg |
Kolor | szary |
EEK Spectrum | A do G |
Zakres dostawy | Kabel USB , Pilot , Pin , kabel HDMI , kabel zasilający |
Stan | Nowy |
Czas trwania gwarancji | 36 |
Typ gwarancji | serwis na miejscu Informacje dotyczące usług i wsparcia |
Informacje o gwarancji producenta:
Tutaj znajdziesz bardziej szczegółowe informacje na temat różnych rodzajów gwarancji. Dane kontaktowe i warunki gwarancji dla danego roszczenia gwarancyjnego znajdują się w przeglądzie producentów. Ustawowe uprawnienia gwarancyjne nie są ograniczone przez dodatkową gwarancję producenta. Nasza odpowiedzialność za wady jest regulowana przepisami prawa. Prawa do wad można dochodzić bezpłatnie.