1 398,35 zł*
- Rozdzielczość 3840 x 2160 4K UHD
- Przekątna 32"
- panel technology VA
- Częstotliwość odświeżania obrazu 60Hz
Informacje dot. produktu
MART Monitor M7B S32BM701UP
- Rozdzielczość: 3 840 x 2.160 pikseli
- Entertainment Hub ze Smart Apps (Tizen)
- Voice Control via Bixby & Alexa
- Mobile to Screen Mirroring (Smart View, Tap View i AirPlay 2)
- Samsung DeX, Remote Access
- Integrated Speakers
- Smart Home Control via SmartThings App
Monitor i Smart TV w jednym
Monitor do (prawie) wszystkich aspektów życia. Dzięki Smart Monitorowi możesz cieszyć się rozrywką, pracą i czatem - wszystko bez oddzielnego komputera. Twoje ulubione aplikacje do przesyłania strumieniowego, pracy i rozmów wideo są już zintegrowane, więc możesz od razu zacząć działać.
Produktywność bez komputera
Workspace
Nie potrzebujesz komputera: surfuj po sieci, edytuj dokumenty i pracuj nad projektami. Dzięki nowemu Workmode możesz także uzyskać zdalny dostęp do innego komputera, korzystać z programów Microsoft 365, a także połączyć się z urządzeniami mobilnymi Samsung za pomocą Samsung DeX, aby pracować bezproblemowo.
Maraton seriali może nadejść
Doświadczenie Smart TV
Strumieniowanie treści jak okiem sięgnąć. Możesz uzyskać dostęp do wielu aplikacji strumieniowych, takich jak Netflix, YouTube i innych usług strumieniowych, po prostu podłączając monitor do sieci Wi-Fi. Samsung TV Plus oferuje również bezpłatne treści na żywo i na żądanie bez konieczności pobierania lub logowania, a Uniwersalny Przewodnik daje spersonalizowane rekomendacje treści.
Przywitaj się ze znajomymi
Kamera SlimFit
Byś był przy każdej rozmowie. Kamera SlimFit z funkcją pochylenia pozwala ustawić odpowiedni kąt podczas korzystania z ulubionych aplikacji do prowadzenia rozmów wideo, takich jak Google Duo, do których masz dostęp bezpośrednio z ekranu. Dodatkowo, Twoja prywatność jest chroniona dzięki osłonie kamery i możliwości jej całkowitego odłączenia.
Kontroluj swój inteligentny dom
IoT hub
Zmień Smart Monitor w centrum sterowania domem, łącząc go ze swoimi kompatybilnymi urządzeniami IoT za pomocą SmartThings. Włącz lub wyłącz światła, opuść rolety i ustaw termostat na odpowiednią temperaturę - wszystko za pomocą Smart Monitora, aby zapewnić sobie relaksujący wieczór.
Po prostu powiedz, czego chcesz
Wielu asystentów głosowych
Dzięki funkcji głosowej Far Field możesz aktywować asystenta głosowego po prostu mówiąc. Powiedz monitorowi bezpośrednio, czego chcesz - nawet zdalnie. Smart Monitor oferuje zarówno Bixby, jak i Amazon Alexa.
Twój gamingowy hub
Gaming Hub
Przeżyj wciągające doświadczenie gry. Gaming Hub sprawia, że ten monitor jest jeszcze bardziej wszechstronny. Teraz możesz oglądać filmy, pracować, a nawet grać w gry - bez żadnych dodatkowych urządzeń. Uzyskaj dostęp do szerokiej gamy gier za pośrednictwem Cloud Gaming i wskocz prosto do akcji. Wystarczy włączyć Smart Monitor i odkryć nowoczesne granie - bez komputera lub konsoli.
Szybka konfiguracja
Game Bar
Sprawdź i dostosuj ustawienia gry w jednej chwili. Teraz możesz łatwo podejrzeć stan kluczowych ustawień, takich jak FPS czy HDR, i zmienić czas reakcji lub proporcje ekranu i tryb gry bez wychodzenia z gry.
Łatwe oglądanie treści na dużym ekranie
Łatwe podłączenie
Dzięki AirPlay możesz bezprzewodowo podłączyć urządzenia Apple do Smart Monitora i oglądać je na większym ekranie. Ciesz się ulubionymi treściami z iPhone'a, iPada i Maca na Smart Monitorze, a także lustrzanym odbiciem aplikacji, dokumentów i stron internetowych.
Ciesz się treściami o żywych szczegółach
UHD
Doświadczaj oszałamiającej jakości obrazu do pracy i zabawy. Dzięki 4-krotnie większej liczbie pikseli niż w przypadku Full HD, Smart Monitor oferuje większą powierzchnię ekranu i niesamowicie realistyczny obraz UHD. W ciągu dnia możesz pracować na większej ilości dokumentów. A wieczorem możesz oglądać swoje filmy w kinowej jakości 4K.
Adaptacyjna jasność w każdym pomieszczeniu
Adaptacyjny obraz
Ciesz się atrakcyjnym oglądaniem o różnych porach dnia i nocy. Czujnik wykrywa światło otoczenia i automatycznie dostosowuje jasność dzięki funkcji Adaptive Picture. Nawet w świetle dziennym możesz dostrzec szczegóły w filmach, serialach lub treściach multimedialnych.
Auto-adaptacyjny dźwięk scena po scenie
Adaptacyjny dźwięk
Dzięki wbudowanym głośnikom i funkcji Adaptive Sound dźwięk jest dostosowany do Twoich ulubionych treści. M7 analizuje ścieżkę dźwiękową i automatycznie dostarcza zoptymalizowany dźwięk scena po scenie. Oznacza to, że możesz optymalnie śledzić dialogi nawet w cichych scenach. Dźwięk jest również dostosowany do porywających filmów, dynamicznych scen sportowych i ciekawych wiadomości.
Bezproblemowe połączenie
USB Type-C
USB Type-C umożliwia ładowanie urządzeń, przesyłanie danych, a także wysyłanie sygnałów wyświetlania między urządzeniami za pomocą tylko jednego połączenia. To proste połączenie sprawia, że praca jest wygodna, niezakłócona i komfortowa.
Wyświetl ukryte szczegóły w swoich grach
Ultrawide Game View
Zatrzymaj oko na nagrodzie. Ustaw ekran na 21:9, aby dostrzec ukryte obszary w scenach gier dzięki funkcji Ultrawide Game View. Teraz, gdy grasz w piłkę nożną, możesz zobaczyć część boiska. A w grach wyścigowych zyskujesz naturalny i wszechstronny widok na drogę przed sobą.
Podłącz i ruszaj
Auto Source Switch +
Nie musisz już zadzierać z kablami. Dzięki funkcji Automatic Source Switch Plus, Twój monitor może wykryć nowo podłączone urządzenia już przy pierwszym podłączeniu. Nie musisz więc szukać odpowiedniego źródła wejścia.
Dane techniczne
Nazwa | Samsung S32BM701UP 32" VA Monitor, 3840 x 2160 4K UHD, 60Hz, 4ms |
---|---|
Numer artykułu | 1000027742 |
GTIN/EAN | 8806094786491 |
SKU | LS32BM701UPXEN |
Nazwa modelu | S32BM701UP |
Marka | Samsung |
Typ produktu | Monitor |
Seria | Samsung M7 Series |
Technologia | LCD Technologia LED: LED to technologia oświetleniowa. W technologii LED jako oświetlacze stosuje się diody, a nie tradycyjne lampy UHP. Zaletą tej technologii jest to, że diody nie wykorzystują żarnika i praktycznie nie zużywają energii. Diody LED mają jednak bardziej niebieskawy zakres barw niż lampy UHP, dlatego obraz często odbierany jest jako nieco zimniejszy. Koło kolorów: Obok układu DMD, koło kolorów jest jednym z najważniejszych kryteriów generowania obrazu w projektorach DLP. Koło kolorów obraca się stale z niezwykle dużą prędkością i obecnie posiada 3, 4, 5, a w niektórych przypadkach nawet więcej segmentów kolorystycznych. Poprzez koło barw, światło z lampy projektora jest na przemian rozbijane na kolory podstawowe czerwony, zielony i niebieski praktycznie bez przerwy. W nowoczesnych projektorach koło kolorów zawiera również biel i czasami inne kolory, takie jak cyjan, magenta i żółty. Przy 3 segmentach koło kolorów obraca się z prędkością 3600 lub 7200 obr/min, przy 7 segmentach z prędkością do 14400 obr/min. (4x prędkość). Każdy kolor odbierany przez oko w projektorze DLP jest więc niezwykle szybką sekwencją pojedynczych, różnie zabarwionych wiązek światła do momentu właściwego przetwarzania. Ponieważ technologia ta czasami nie wykorzystuje wszystkich pozycji koła barw w przypadku obrazów o wysokim kontraście lub ponieważ kolory wymagane do mieszania kolorów są rozmieszczone daleko od siebie na kole, niektórzy widzowie rozpoznają efekt tęczy. Cecha ta jest bardziej zauważalna w przypadku wolniejszych kół barwnych i wolniejszych prędkości obrotowych niż w przypadku projektorów z szybszymi i częściej segmentowanymi kołami barwnymi. |
panel technology | VA |
Rozdzielczość | 3840 x 2160 4K UHD Rozdzielczość Uchwała: Rozdzielczość projektora to maksymalna liczba punktów obrazu (pikseli), jaką projektor może wyświetlić w oparciu o naturalnie istniejącą technologię, czyli bez konwersji lub przycinania obrazu. Rozdzielczość natywna to liczba pikseli, jaką projektor fizycznie posiada do wyświetlenia obrazu. Projektor zwykle interpoluje rozdzielczość, gdy otrzymuje sygnał obrazu o wyższej rozdzielczości niż rozdzielczość natywna. W takim przypadku może wystąpić brak szczegółów obrazu lub ogólne rozmycie wyświetlanego obrazu. Jeśli projektor otrzymuje sygnał obrazu o rozdzielczości niższej niż natywna, to również interpoluje, skaluje obraz do rozdzielczości natywnej, oblicza odpowiednie dodatkowe piksele, jeśli to możliwe bez zmiany informacji o obrazie. Wadą w tym przypadku jest to, że chociaż obraz jest wyświetlany większy niż podawany, oryginalne pojedyncze piksele mogą stać się znacznie bardziej widoczne, ponieważ są pomnożone przez konwersję. 4K: 4K odnosi się do rozdzielczości 3840 x 2160 lub Ultra High Definition Television (UHDTV). Rozdzielczość ta odpowiada 4-krotnej rozdzielczości Full HD. Do nagrywania filmów w takiej rozdzielczości potrzebne są specjalne kamery, które mogą nagrywać w rozdzielczości około 8 megapikseli (4K). Full HD: Terminem Full HD określa się urządzenia, które mogą fizycznie wyświetlać lub wyprowadzać sygnały HDTV w pełnej (1920 x 1080 pikseli) rozdzielczości. 1080p: 1080p to specyfikacja pionowych linii obrazu. Dotyczy to między innymi rozdzielczości 1920 x 1080. Litera "p" w tym przypadku oznacza pełne klatki, więc wszystkie linie obrazu są wyświetlane jednocześnie. 1080i: 1080i to specyfikacja pionowych linii obrazu. Spójnik "i" w tym przypadku oznacza pola. Sygnał ten jest zwykle wyświetlany interpolowany (np. przez urządzenia o rozdzielczości 1280 x 720 HDready). Interpolacja cyfrowo dodaje piksele, ale też oferuje lekkie rozmycie. Z kolei w odtwarzaniu 1080p wykorzystywane są pełne klatki. |
Przekątna | 32" |
Proporcje obrazu | 16:9 Proporcje obrazu Format: Wyświetlany obraz jest wyświetlany w formacie (współczynniku proporcji) określonym przez projektor. O formacie decyduje również rozdzielczość projektora (patrz również wpis Rozdzielczość). Format ekranu jest zwykle wybierany na podstawie formatu obrazu z rzutnika. Najczęściej spotykane formaty to 4:3, 16:9 i 16:10. |
Kąt widzenia w poziomie | 178° Kąt widzenia w poziomie Kąt widzenia: Kąt widzenia wskazuje odległość od linii środkowej, przy której wyświetlany obraz jest postrzegany jako dobrej jakości bez ograniczeń. Z reguły określa się kąt widzenia w poziomie. Dobry kąt widzenia mieści się w zakresie od 110 do 130 stopni od środka obrazu, czyli 55 do 65 stopni w lewo i 65 w prawo. Jeśli znajdujesz się poza kątem widzenia, obraz pogarsza się nieproporcjonalnie. |
Kątwidzenia w pionie | 178° Kątwidzenia w pionie Kąt widzenia: Kąt widzenia wskazuje odległość od linii środkowej, w której wyświetlany obraz jest postrzegany jako dobrej jakości bez ograniczeń. Z reguły określa się kąt widzenia w poziomie. Dobry kąt widzenia mieści się w zakresie od 110 do 130 stopni od środka obrazu, czyli 55 do 65 stopni w lewo i 65 w prawo. Jeśli znajdujesz się poza kątem widzenia, obraz pogarsza się nieproporcjonalnie. |
Kontrast | 3 000 :1 Kontrast Kontrast: Kontrast odzwierciedla gradację pomiędzy najjaśniejszym i najciemniejszym punktem. Określa się to od bieli przez szarość do czerni. Im wyższy kontrast, tym dokładniej można rozpoznać poszczególne gradacje pomiędzy poszczególnymi sekcjami. W realnym użytkowaniu kontrast odgrywa jednak rolę właściwie tylko w zaciemnionych pomieszczeniach, gdyż światło przeciwdziała kontrastowi. Dlatego też kontrast odgrywa raczej podrzędną rolę w urządzeniach prezentacyjnych. Należy również zauważyć, że kontrast jest określany różnie w zależności od technologii. Często skutkuje to bardzo różnymi wartościami na papierze. Poziom czerni: Poziom czerni wskazuje najniższą wartość światła projekcji, która jest osiągana przy wyświetlaniu czarnego obrazu. Im lepszy poziom czerni, tym bardziej ciemne kolory / czarne tony są podkreślone w obrazie. |
Max. jasność | 300 cd/m² |
Czas reakcji | 4ms |
Częstotliwość odświeżania obrazu | 60Hz |
Standard VESA | 100 x 100 |
wejścia | 1x USB-C , 2x HDMI , 3x USB-A wejścia HDMI: Cyfrowe połączenie do transmisji obrazu i dźwięku. Niezbędne do uzyskania wysokiej rozdzielczości obrazu (HDTV). Ponieważ HDMI 1.4 (High Speed) nadaje się do przesyłania treści 3D w Full HD. Dla uzyskania wysokiej rozdzielczości obrazu w UHD, 4K lub HDR odpowiednie jest połączenie przez HDMI 2.0a i wyższe. Należy stosować HDMI 2.1 lub wyższy od 120Hz odświeżania w 4K. VGA: Złącze VGA to 15-pinowe złącze służące do analogowej transmisji obrazu. Nazywany jest również DSub15 i jest często spotykany w notebookach i komputerach PC. W porównaniu do pozostałych połączeń analogowych oferuje dobrą jakość obrazu. Może być przykręcony do urządzenia wejściowego lub wyjściowego i może być dostosowany do YUV przy odpowiedniej konfiguracji. DisplayPort: Złącze DisplayPort to połączenie zgodne ze standardem VESA, służące do przesyłania danych obrazu i dźwięku. Oprócz szyfrowania HDCP, obsługiwane jest również DPCP. Ze względu na niewielkie rozmiary, złącze to jest najczęściej stosowane w notebookach. Dodatkowym małym wariantem jest MiniDisplayPort, który jest wykorzystywany przede wszystkim w urządzeniach Apple. DVI: DVI (Digital Visual Interface) to interfejs służący do przesyłania danych wideo. Przez DVi-A można przesyłać tylko sygnały analogowe, przez DVI-D tylko sygnały cyfrowe, a przez DVI-I oba rodzaje sygnałów. USB: USB (Universal Serial Bus) służy do sterowania i zarządzania projektorem (USB-B). W niektórych urządzeniach biznesowych pliki biurowe i obrazy mogą być również prezentowane bezpośrednio za pomocą pamięci USB lub przez wejście USB (USB-A) można podłączyć mysz. Toslink: Połączenie Toslink jest połączeniem sygnału optycznego, które działa na zasadzie światłowodu. Służy do cyfrowej transmisji sygnałów audio. Konstrukcja optyczna oferuje mniejszą podatność na zakłócenia od zewnętrznych wpływów magnetycznych i elektrycznych. Połączenie to jest najczęściej stosowane w obszarze odtwarzaczy DVD / Blu-ray i porównywalnych urządzeń w połączeniu z amplitunerem AV, jeśli te pracują z sygnałami dts lub Dolby Digital. YUV: Połączenie YUV, zwane również Y Cb/Pb Cr/Pr lub połączeniem komponentowym, jest analogowym połączeniem wideo z trzema kanałami (kanałem natężenia światła i dwoma kanałami koloru). Jakościowo jest to najlepsze analogowe połączenie wideo. Kabel komponentowy: Złącze YUV przesyła sygnały analogowe trzema przewodami (Y=czarny i biały UV=kolory). YUV służy do transmisji HDTV i jest kompatybilny np. z Cinch. S-Video: Połączenie S-Video jest również nazywane połączeniem S-VHS lub Hosiden. W porównaniu do połączenia wideo Cinch pracuje z dwoma kanałami (jasność/kolor). Pod względem jakości jest nieco lepiej niż w przypadku połączenia wideo Cinch, ale są też ograniczenia. Można je tłumaczyć podatnością sygnału, co przejawia się np. w zniekształceniach obrazu. Cinch: Połączenie wideo cinch jest również nazywane połączeniem kompozytowym. Aby łatwiej było go rozpoznać, zazwyczaj jest on obszyty żółtym kolorem. Ponieważ transmisja odbywa się tylko jednym kanałem, jakość obrazu jest na niskim poziomie. D-Sub15: Złącze VGA to 15-pinowe złącze służące do przesyłania obrazu w sposób analogowy. Nazywany jest również DSub15 i jest często spotykany w notebookach i komputerach PC. W porównaniu z innymi złączami analogowymi oferuje dobrą jakość obrazu. Może być przykręcony do urządzenia wejściowego lub wyjściowego i może być dostosowany do YUV przy odpowiedniej konfiguracji. RS232: Interfejs RS232 może być używany do sterowania lub zarządzania projektorem. Mini Jack: Za pomocą jednopinowego Mini Jack można przesyłać monofoniczne sygnały audio, za pomocą dwupinowego stereo sygnały audio, a za pomocą trzypinowego stereo sygnały audio i dane obrazu. Scart: Scart to złącze, które można wykorzystać do przesyłania analogowych sygnałów audio i wideo. Jest on kompatybilny z innymi złączami analogowymi, takimi jak RCA czy S-Video. ARC: Kanał zwrotny audio, zwany również ARC lub audio return channel, został wprowadzony wraz z wersją HDMI 1.4 w celu zmniejszenia ilości okablowania pomiędzy komponentami HDMI. Kanał zwrotny audio biegnie przez istniejący kabel HDMI. Dlatego nie trzeba już podłączać dodatkowego kabla dla dźwięku. Oba urządzenia muszą jednak obsługiwać ARC. Wszystkie formaty plików audio, które są również przesyłane przez interfejs SPDIF, mogą być przesyłane przez kanał zwrotny audio. Należą do nich Dolby Digital, Digital Theatre Sound i PCM audio. Przykładowo, połączenie pomiędzy telewizorem (w tym odbiornikiem) a amplitunerem AV może być wykonane za pomocą kabla HDMI. Dźwięk z telewizora jest przekazywany za pomocą kabla HDMI. Wcześniej dla sygnałów audio wymagany był dodatkowy kabel cyfrowy (koncentryczny lub Tos-Link). |
Właściwości | Flicker Free , HDR , Wbudowany głośnik |
Szerokość produktu | 71,61 cm |
Wysokość produktu | 42,45 cm |
Głębokość produktu | 4,18 cm |
Waga | 5,5 kg |
Kolor | Biały |
EEK Spectrum | A do G |
Klasa wydajności energetycznej | G |
Zakres dostawy | Pilot , kabel HDMI , kabel zasilający |
Stan | Nowy |
Czas trwania gwarancji | 24 |
Typ gwarancji | BringIn-Service Informacje dotyczące usług i wsparcia |
Informacje o gwarancji producenta:
Tutaj znajdziesz bardziej szczegółowe informacje na temat różnych rodzajów gwarancji. Dane kontaktowe i warunki gwarancji dla danego roszczenia gwarancyjnego znajdują się w przeglądzie producentów. Ustawowe uprawnienia gwarancyjne nie są ograniczone przez dodatkową gwarancję producenta. Nasza odpowiedzialność za wady jest regulowana przepisami prawa. Prawa do wad można dochodzić bezpłatnie.