4 278,35 zł*
- Rozdzielczość 3840 x 2160 4K UHD
- Przekątna 32"
- panel technology VA
- Częstotliwość odświeżania obrazu 240Hz
Informacje dot. produktu
Odyssey Gaming Monitor Neo G8 (32")
- Quantum Matrix Mini-LED
- 240 Hz refresh rate
- 1.000R Curved Panel
- Wysoka wierność kolorów z 95% pokryciem przestrzeni barw DCI-P3
- Tryb Eye Saver
- Flicker Free
- FreeSync Premium Pro
- Quantum HDR 2000
Zanurz się w swojej treści
Technologia Quantum Matrix
Niezrównane wrażenia wizualne. Rewolucyjna technologia Quantum Matrix z diodami Quantum Mini LED wytwarza kontrolowaną jasność i doskonały kontrast dla wyrafinowanej rozdzielczości. Lokalne strefy przyciemniania zostały zwiększone do 1 196 i połączone z najwyższymi 12-bitowymi poziomami czerni, aby zapewnić jakość obrazu, która nie ma sobie równych.
Odkryj każdy szczegół
Quantum HDR 2.000
Odkryj każdy szczegół w całej jego okazałości. Od przyćmionych cieni po wspaniałe niebo, jasność szczytowa 2 000 nitów i współczynnik kontrastu 1 000 000:1 umożliwiają lepsze odwzorowanie kolorów i głębię. Zapewnij sobie przewagę w grach z ray tracingiem, dostrzegając dobrze ukrytych wrogów po ich odbiciach.
Sprzęt gamingowy ekstraklasy
Rozdzielczość UHD & częstotliwość odświeżania 240Hz
Niech Twoi przeciwnicy wyglądają staro: Dzięki skandalicznie szybkiej częstotliwości odświeżania 240Hz, Neo G8 otrzymał nagrodę Best of Innovation na targach CES 2022. Przesuwa granice możliwości monitorów, zapewniając piorunującą prędkość, immersję i głębię, aby w pełni wykorzystać potencjał gier.
Zostań dostrojony
FreeSync Premium Pro
AMD FreeSync Premium Pro zapewnia synchronizację GPU i panelu, aby wyeliminować judder, opóźnienie ekranu i rozrywanie obrazu. Szybka akcja, jak i złożone sceny w grach są dzięki temu stabilne i płynne, dzięki czemu możesz szybko reagować.
Zanurz się w swojej grze
1,000R Curved Screen
Pozwól, aby atmosfera Cię ogarnęła i doświadcz porywająco realistycznych wrażeń z gry. 32-calowy wyświetlacz Neo G8 wypełni Twoje peryferyjne pole widzenia i pozwoli Ci w pełni poznać widok Twojej postaci.
Zaprojektowane, aby rozświetlić Twój świat
Zintegrowane oświetlenie z CoreSync
Wykonaj imponujące oświetlenie w każdej scenie. Oświetlenie Core pozwala nadać indywidualny charakter konfiguracji dzięki wielu trybom kolorów, które przenikają z ekranu do rzeczywistości. Zanurz się w świecie gry dzięki technologii CoreSync, która dopasowuje ekran do kolorów gry.
Mniej rozproszeń od światła otoczenia
Matowy wyświetlacz
Skup się na tym, co ważne: Matowy wyświetlacz pochłania sztuczne i naturalne światło, zamiast je odbijać. Dzięki temu nawet w najcięższych bitwach i na najtrudniejszych poziomach możesz zachować pełną koncentrację na tym, co się dzieje.
Ukryte szczegóły w Twoich grach
Ultrawide Game view
Zatrzymaj oko na nagrodzie. Ustaw ekran na 21:9, aby odkryć ukryte obszary w scenach gry dzięki Ultrawide Game View. Teraz, gdy grasz w gry piłkarskie, możesz zobaczyć więcej boiska. A w grach wyścigowych zyskujesz naturalny i kompleksowy widok na drogę przed Tobą.
Podłącz i rozpocznij
Automatyczny przełącznik źródeł Plus
Bezpośrednio do gry: nie musisz ponownie podłączać kabli w skomplikowany sposób. Dzięki funkcji Automatic Source Switch Plus Twój monitor może rozpoznać nowo podłączone urządzenia już przy pierwszym podłączeniu. Nie musisz więc już szukać odpowiedniego źródła wejścia.
Wszystko w zasięgu wzroku
Ergonomiczna konstrukcja
Oczekuj wysokiej elastyczności dla jeszcze większego komfortu: Twój monitor można przechylać, obracać i regulować jego wysokość, abyś miał doskonały widok na przeciwników. Złącza są łatwo dostępne, więc możesz podłączyć swoje ulubione urządzenia bez robienia bałaganu.
Dane techniczne
Nazwa | Samsung S32BG850NP 32" VA Monitor, 3840 x 2160 4K UHD, 240Hz, 1ms |
---|---|
Numer artykułu | 1000027625 |
GTIN/EAN | 8806094796582 |
SKU | LS32BG850NPXEN |
Nazwa modelu | S32BG850NP |
Marka | Samsung |
Typ produktu | Monitor |
Seria | Samsung Odyssey Series |
Technologia | LCD Technologia LED: LED to technologia oświetleniowa. W technologii LED jako oświetlacze stosuje się diody, a nie tradycyjne lampy UHP. Zaletą tej technologii jest to, że diody nie wykorzystują żarnika i praktycznie nie zużywają energii. Diody LED mają jednak bardziej niebieskawy zakres barw niż lampy UHP, dlatego obraz często odbierany jest jako nieco zimniejszy. Koło kolorów: Obok układu DMD, koło kolorów jest jednym z najważniejszych kryteriów generowania obrazu w projektorach DLP. Koło kolorów obraca się stale z niezwykle dużą prędkością i obecnie posiada 3, 4, 5, a w niektórych przypadkach nawet więcej segmentów kolorystycznych. Poprzez koło barw, światło z lampy projektora jest na przemian rozbijane na kolory podstawowe czerwony, zielony i niebieski praktycznie bez przerwy. W nowoczesnych projektorach koło kolorów zawiera również biel i czasami inne kolory, takie jak cyjan, magenta i żółty. Przy 3 segmentach koło kolorów obraca się z prędkością 3600 lub 7200 obr/min, przy 7 segmentach z prędkością do 14400 obr/min. (4x prędkość). Każdy kolor odbierany przez oko w projektorze DLP jest więc niezwykle szybką sekwencją pojedynczych, różnie zabarwionych wiązek światła do momentu właściwego przetwarzania. Ponieważ technologia ta czasami nie wykorzystuje wszystkich pozycji koła barw w przypadku obrazów o wysokim kontraście lub ponieważ kolory wymagane do mieszania kolorów są rozmieszczone daleko od siebie na kole, niektórzy widzowie rozpoznają efekt tęczy. Cecha ta jest bardziej zauważalna w przypadku wolniejszych kół barwnych i wolniejszych prędkości obrotowych niż w przypadku projektorów z szybszymi i częściej segmentowanymi kołami barwnymi. |
panel technology | VA |
Rozdzielczość | 3840 x 2160 4K UHD Rozdzielczość Uchwała: Rozdzielczość projektora to maksymalna liczba punktów obrazu (pikseli), jaką projektor może wyświetlić w oparciu o naturalnie istniejącą technologię, czyli bez konwersji lub przycinania obrazu. Rozdzielczość natywna to liczba pikseli, jaką projektor fizycznie posiada do wyświetlenia obrazu. Projektor zwykle interpoluje rozdzielczość, gdy otrzymuje sygnał obrazu o wyższej rozdzielczości niż rozdzielczość natywna. W takim przypadku może wystąpić brak szczegółów obrazu lub ogólne rozmycie wyświetlanego obrazu. Jeśli projektor otrzymuje sygnał obrazu o rozdzielczości niższej niż natywna, to również interpoluje, skaluje obraz do rozdzielczości natywnej, oblicza odpowiednie dodatkowe piksele, jeśli to możliwe bez zmiany informacji o obrazie. Wadą w tym przypadku jest to, że chociaż obraz jest wyświetlany większy niż podawany, oryginalne pojedyncze piksele mogą stać się znacznie bardziej widoczne, ponieważ są pomnożone przez konwersję. 4K: 4K odnosi się do rozdzielczości 3840 x 2160 lub Ultra High Definition Television (UHDTV). Rozdzielczość ta odpowiada 4-krotnej rozdzielczości Full HD. Do nagrywania filmów w takiej rozdzielczości potrzebne są specjalne kamery, które mogą nagrywać w rozdzielczości około 8 megapikseli (4K). Full HD: Terminem Full HD określa się urządzenia, które mogą fizycznie wyświetlać lub wyprowadzać sygnały HDTV w pełnej (1920 x 1080 pikseli) rozdzielczości. 1080p: 1080p to specyfikacja pionowych linii obrazu. Dotyczy to między innymi rozdzielczości 1920 x 1080. Litera "p" w tym przypadku oznacza pełne klatki, więc wszystkie linie obrazu są wyświetlane jednocześnie. 1080i: 1080i to specyfikacja pionowych linii obrazu. Spójnik "i" w tym przypadku oznacza pola. Sygnał ten jest zwykle wyświetlany interpolowany (np. przez urządzenia o rozdzielczości 1280 x 720 HDready). Interpolacja cyfrowo dodaje piksele, ale też oferuje lekkie rozmycie. Z kolei w odtwarzaniu 1080p wykorzystywane są pełne klatki. |
Przekątna | 32" |
Proporcje obrazu | 16:9 Proporcje obrazu Format: Wyświetlany obraz jest wyświetlany w formacie (współczynniku proporcji) określonym przez projektor. O formacie decyduje również rozdzielczość projektora (patrz również wpis Rozdzielczość). Format ekranu jest zwykle wybierany na podstawie formatu obrazu z rzutnika. Najczęściej spotykane formaty to 4:3, 16:9 i 16:10. |
Kąt widzenia w poziomie | 178° Kąt widzenia w poziomie Kąt widzenia: Kąt widzenia wskazuje odległość od linii środkowej, przy której wyświetlany obraz jest postrzegany jako dobrej jakości bez ograniczeń. Z reguły określa się kąt widzenia w poziomie. Dobry kąt widzenia mieści się w zakresie od 110 do 130 stopni od środka obrazu, czyli 55 do 65 stopni w lewo i 65 w prawo. Jeśli znajdujesz się poza kątem widzenia, obraz pogarsza się nieproporcjonalnie. |
Kątwidzenia w pionie | 178° Kątwidzenia w pionie Kąt widzenia: Kąt widzenia wskazuje odległość od linii środkowej, w której wyświetlany obraz jest postrzegany jako dobrej jakości bez ograniczeń. Z reguły określa się kąt widzenia w poziomie. Dobry kąt widzenia mieści się w zakresie od 110 do 130 stopni od środka obrazu, czyli 55 do 65 stopni w lewo i 65 w prawo. Jeśli znajdujesz się poza kątem widzenia, obraz pogarsza się nieproporcjonalnie. |
Kontrast | 1 000 000 :1 Kontrast Kontrast: Kontrast odzwierciedla gradację pomiędzy najjaśniejszym i najciemniejszym punktem. Określa się to od bieli przez szarość do czerni. Im wyższy kontrast, tym dokładniej można rozpoznać poszczególne gradacje pomiędzy poszczególnymi sekcjami. W realnym użytkowaniu kontrast odgrywa jednak rolę właściwie tylko w zaciemnionych pomieszczeniach, gdyż światło przeciwdziała kontrastowi. Dlatego też kontrast odgrywa raczej podrzędną rolę w urządzeniach prezentacyjnych. Należy również zauważyć, że kontrast jest określany różnie w zależności od technologii. Często skutkuje to bardzo różnymi wartościami na papierze. Poziom czerni: Poziom czerni wskazuje najniższą wartość światła projekcji, która jest osiągana przy wyświetlaniu czarnego obrazu. Im lepszy poziom czerni, tym bardziej ciemne kolory / czarne tony są podkreślone w obrazie. |
Max. jasność | 350 cd/m² |
Czas reakcji | 1ms |
Częstotliwość odświeżania obrazu | 240Hz |
Standard VESA | 100 x 100 |
wejścia | 1x Displayport , 2x HDMI , 3x USB-A wejścia HDMI: Cyfrowe połączenie do transmisji obrazu i dźwięku. Niezbędne do uzyskania wysokiej rozdzielczości obrazu (HDTV). Ponieważ HDMI 1.4 (High Speed) nadaje się do przesyłania treści 3D w Full HD. Dla uzyskania wysokiej rozdzielczości obrazu w UHD, 4K lub HDR odpowiednie jest połączenie przez HDMI 2.0a i wyższe. Należy stosować HDMI 2.1 lub wyższy od 120Hz odświeżania w 4K. VGA: Złącze VGA to 15-pinowe złącze służące do analogowej transmisji obrazu. Nazywany jest również DSub15 i jest często spotykany w notebookach i komputerach PC. W porównaniu do pozostałych połączeń analogowych oferuje dobrą jakość obrazu. Może być przykręcony do urządzenia wejściowego lub wyjściowego i może być dostosowany do YUV przy odpowiedniej konfiguracji. DisplayPort: Złącze DisplayPort to połączenie zgodne ze standardem VESA, służące do przesyłania danych obrazu i dźwięku. Oprócz szyfrowania HDCP, obsługiwane jest również DPCP. Ze względu na niewielkie rozmiary, złącze to jest najczęściej stosowane w notebookach. Dodatkowym małym wariantem jest MiniDisplayPort, który jest wykorzystywany przede wszystkim w urządzeniach Apple. DVI: DVI (Digital Visual Interface) to interfejs służący do przesyłania danych wideo. Przez DVi-A można przesyłać tylko sygnały analogowe, przez DVI-D tylko sygnały cyfrowe, a przez DVI-I oba rodzaje sygnałów. USB: USB (Universal Serial Bus) służy do sterowania i zarządzania projektorem (USB-B). W niektórych urządzeniach biznesowych pliki biurowe i obrazy mogą być również prezentowane bezpośrednio za pomocą pamięci USB lub przez wejście USB (USB-A) można podłączyć mysz. Toslink: Połączenie Toslink jest połączeniem sygnału optycznego, które działa na zasadzie światłowodu. Służy do cyfrowej transmisji sygnałów audio. Konstrukcja optyczna oferuje mniejszą podatność na zakłócenia od zewnętrznych wpływów magnetycznych i elektrycznych. Połączenie to jest najczęściej stosowane w obszarze odtwarzaczy DVD / Blu-ray i porównywalnych urządzeń w połączeniu z amplitunerem AV, jeśli te pracują z sygnałami dts lub Dolby Digital. YUV: Połączenie YUV, zwane również Y Cb/Pb Cr/Pr lub połączeniem komponentowym, jest analogowym połączeniem wideo z trzema kanałami (kanałem natężenia światła i dwoma kanałami koloru). Jakościowo jest to najlepsze analogowe połączenie wideo. Kabel komponentowy: Złącze YUV przesyła sygnały analogowe trzema przewodami (Y=czarny i biały UV=kolory). YUV służy do transmisji HDTV i jest kompatybilny np. z Cinch. S-Video: Połączenie S-Video jest również nazywane połączeniem S-VHS lub Hosiden. W porównaniu do połączenia wideo Cinch pracuje z dwoma kanałami (jasność/kolor). Pod względem jakości jest nieco lepiej niż w przypadku połączenia wideo Cinch, ale są też ograniczenia. Można je tłumaczyć podatnością sygnału, co przejawia się np. w zniekształceniach obrazu. Cinch: Połączenie wideo cinch jest również nazywane połączeniem kompozytowym. Aby łatwiej było go rozpoznać, zazwyczaj jest on obszyty żółtym kolorem. Ponieważ transmisja odbywa się tylko jednym kanałem, jakość obrazu jest na niskim poziomie. D-Sub15: Złącze VGA to 15-pinowe złącze służące do przesyłania obrazu w sposób analogowy. Nazywany jest również DSub15 i jest często spotykany w notebookach i komputerach PC. W porównaniu z innymi złączami analogowymi oferuje dobrą jakość obrazu. Może być przykręcony do urządzenia wejściowego lub wyjściowego i może być dostosowany do YUV przy odpowiedniej konfiguracji. RS232: Interfejs RS232 może być używany do sterowania lub zarządzania projektorem. Mini Jack: Za pomocą jednopinowego Mini Jack można przesyłać monofoniczne sygnały audio, za pomocą dwupinowego stereo sygnały audio, a za pomocą trzypinowego stereo sygnały audio i dane obrazu. Scart: Scart to złącze, które można wykorzystać do przesyłania analogowych sygnałów audio i wideo. Jest on kompatybilny z innymi złączami analogowymi, takimi jak RCA czy S-Video. ARC: Kanał zwrotny audio, zwany również ARC lub audio return channel, został wprowadzony wraz z wersją HDMI 1.4 w celu zmniejszenia ilości okablowania pomiędzy komponentami HDMI. Kanał zwrotny audio biegnie przez istniejący kabel HDMI. Dlatego nie trzeba już podłączać dodatkowego kabla dla dźwięku. Oba urządzenia muszą jednak obsługiwać ARC. Wszystkie formaty plików audio, które są również przesyłane przez interfejs SPDIF, mogą być przesyłane przez kanał zwrotny audio. Należą do nich Dolby Digital, Digital Theatre Sound i PCM audio. Przykładowo, połączenie pomiędzy telewizorem (w tym odbiornikiem) a amplitunerem AV może być wykonane za pomocą kabla HDMI. Dźwięk z telewizora jest przekazywany za pomocą kabla HDMI. Wcześniej dla sygnałów audio wymagany był dodatkowy kabel cyfrowy (koncentryczny lub Tos-Link). |
Właściwości | AMD FreeSync , Flicker Free |
Szerokość produktu | 71,3 cm |
Wysokość produktu | 43,48 cm |
Głębokość produktu | 17,3 cm |
Waga | 7 kg |
Kolor | Biały |
EEK Spectrum | A do G |
Klasa wydajności energetycznej | G |
Zakres dostawy | Kabel DisplayPort , kabel zasilający |
Stan | Nowy |
Czas trwania gwarancji | 36 |
Typ gwarancji | BringIn-Service Informacje dotyczące usług i wsparcia |
Informacje o gwarancji producenta:
Tutaj znajdziesz bardziej szczegółowe informacje na temat różnych rodzajów gwarancji. Dane kontaktowe i warunki gwarancji dla danego roszczenia gwarancyjnego znajdują się w przeglądzie producentów. Ustawowe uprawnienia gwarancyjne nie są ograniczone przez dodatkową gwarancję producenta. Nasza odpowiedzialność za wady jest regulowana przepisami prawa. Prawa do wad można dochodzić bezpłatnie.