4 699,00 zł*
- Rozdzielczość 1920 x 1080 Full HD
- Pole widzenia 360°
Informacje dot. produktu
Stwórz atrakcyjne i wciągające hybrydowe spotkanie w dowolnym pomieszczeniu, niezależnie od jego wielkości lub konfiguracji, dzięki inteligentnej kamerze 360°, która została zaprojektowana tak, aby stale się uczyć. Wraz z mikrofonem i głośnikiem, które również uczą się w miarę upływu czasu, można zapewnić, że każdy uczestnik będzie wyraźnie słyszany, niezależnie od tego, czy znajduje się w tym samym pomieszczeniu, czy jest podłączony zdalnie.
Zoptymalizowany system Owl Intelligence System (OIS) Meeting Owl 3 idzie o krok dalej, zapewniając inteligentniejsze, szybsze i bardziej dynamiczne funkcje współpracy. Zaawansowane algorytmy i rozwiązania programowe umożliwiają płynną integrację z innymi narzędziami komunikacyjnymi i oferują duże możliwości dostosowania do różnych scenariuszy spotkań. Kamera i mikrofon pracują ramię w ramię, aby zapewnić, że każdy ruch i słowo w pomieszczeniu zostanie uchwycone, a technologia stale się uczy i dostosowuje, aby zapewnić najlepszą wydajność.
Poznaj następujące zalety:
- Rozdzielczość Full HD z 360° polem widzenia
- 8 wielokierunkowych inteligentnych mikrofonów kształtujących wiązkę
- Trzy zintegrowane głośniki zapewniające 360° pokrycie i czysty dźwięk w pomieszczeniu
- Połącz się z wieloma kamerami i stwórz jeden duży obraz
- Kompatybilny ze wszystkimi popularnymi Platformami konferencyjnymi
Uzyskaj najlepsze hybrydowe narzędzie do współpracy
Uchwyć wszystko w swoim otoczeniu dzięki zaawansowanej kamerze 360 stopni, która nie tylko rejestruje obrazy, ale także nastrój i dynamikę pomieszczenia. Kamera działa w połączeniu z czułym mikrofonem, który dokładnie rejestruje każdy szept, każdy śmiech i każde słowo. Mikrofon jest skalibrowany tak, aby wychwytywać dźwięki ze wszystkich kierunków, umożliwiając autentyczną i realistyczną reprodukcję dźwięku.Głośnik uzupełnia trio, zapewniając czysty i mocny dźwięk, który wypełnia każde pomieszczenie żywą energią. Jest on dostrojony do specyficznych wymagań akustycznych pomieszczenia, a tym samym oferuje niestandardowe wrażenia dźwiękowe.
Wspólnie te trzy elementy - kamera 360 stopni, mikrofon i głośnik - zapewniają prawdziwie zapierające dech w piersiach wrażenia dla wszystkich uczestników. Niezależnie od tego, czy jest to konferencja, wirtualne spotkanie czy transmisja na żywo, uczestnicy poczują się tak, jakby byli fizycznie obecni w pomieszczeniu.
Integracja obrazu, dźwięku i wrażeń przestrzennych tworzy wciągającą atmosferę, która przełamuje bariery odległości i tworzy prawdziwą więź między ludźmi. Technologia rejestruje nie tylko to, co dzieje się w pomieszczeniu, ale także emocje i niuanse komunikacji, tworząc interaktywne i angażujące doświadczenie, które przyciąga uczestników.
Współpraca jest bardziej naturalna
Urządzenie, które jest strategicznie umieszczone w centrum pokoju, jest wyposażone w zaawansowaną technologię, która inteligentnie ma możliwość zawsze powiększać osobę mówiącą. Koncentrując się na aktywnym mówcy, system tworzy realistyczne wrażenia twarzą w twarz zarówno dla fizycznie obecnych, jak i zdalnie połączonych uczestników.Proces powiększania jest kontrolowany przez zaawansowane algorytmy i technologię czujników, które mogą rozpoznawać mowę, gesty, a nawet kierunek spojrzenia uczestników. Precyzyjnie analizując te czynniki, system rozpoznaje, kto mówi i odpowiednio dostosowuje kamerę. Ta automatyczna regulacja odbywa się płynnie i w czasie rzeczywistym, więc uczestnicy ledwo zauważają, że technologia działa w tle.
Umieszczenie w centrum pomieszczenia pozwala na optymalne pokrycie i widoczność wszystkich uczestników, a inteligentna funkcja zoomu zapewnia, że każda osoba może być widziana wyraźnie i wyraźnie. Zachęca to do naturalnych interakcji i rozmów, tak jakby wszyscy byli w tym samym pomieszczeniu, nawet podczas łączenia się na duże odległości.
Elastyczny zasięg dla każdego pomieszczenia
Połączenie dwóch Meeting Owls, najnowocześniejszych urządzeń zaprojektowanych specjalnie do konferencji i spotkań, zapewnia innowacyjną technologię, która dostosowuje się do Państwa i Państwa przestrzeni. Ta inteligentna zdolność adaptacji pozwala na zoptymalizowaną komunikację i interakcję w każdym środowisku, zarówno w małych salach konferencyjnych, jak i dużych salach konferencyjnych.Płynna technologia wbudowana w Meeting Owls wykrywa specyficzną akustykę i warunki w pomieszczeniu i odpowiednio dostosowuje kamerę, mikrofon i głośnik. Ta automatyczna regulacja zapewnia, że jakość dźwięku i obrazu jest zawsze na najwyższym poziomie, dzięki czemu wszyscy uczestnicy mogą wyraźnie widzieć i słyszeć.
Parowanie dwóch urządzeń umożliwia jeszcze bardziej kompleksowe pokrycie pomieszczenia poprzez współpracę i wzajemne uzupełnianie się. Gdy dana osoba mówi, system może rozpoznać, które urządzenie jest najlepiej ustawione, aby skupić się na tej osobie, a następnie odpowiednio nim sterować. Tworzy to dynamiczne i wciągające doświadczenie, które przekazuje naturalny przepływ rozmowy.
Uniwersalne urządzenie do współpracy zespołowej
Meeting Owl 3 wykorzystuje połączenie 360-stopniowej kamery, potężnych mikrofonów i inteligentnych algorytmów. Kamera 360 stopni rejestruje całe pomieszczenie i umożliwia wizualną reprezentację, która obejmuje każdego uczestnika. Kamera może automatycznie przybliżyć osobę mówiącą, tworząc płynne i naturalne doświadczenie, które zachęca do interakcji.Mikrofony są równie wyrafinowane i mogą odbierać głosy z różnych kierunków, nawet w zatłoczonym pomieszczeniu. Odfiltrowują hałas w tle i podkreślają ludzki głos, aby umożliwić wyraźne i zrozumiałe rozmowy.
Podstawowe algorytmy i oprogramowanie są sercem Meeting Owl 3, stale analizując informacje wizualne i dźwiękowe oraz kontrolując sprzęt w celu dostosowania do potrzeb każdego spotkania. Obejmuje to dostosowanie ustawień kamery i dźwięku, a także integrację z innymi narzędziami konferencyjnymi.
Zobacz całą salę
Kamera panoramiczna 360 stopni, kluczowy element nowoczesnych systemów wideokonferencyjnych, została zaprojektowana tak, aby zapewnić kompleksowy widok całej sali. Dzięki imponującemu promieniowi pokrycia wynoszącemu 3 metry, jest ona w stanie wyraźnie uchwycić nawet odległe szczegóły lub osoby w większym pomieszczeniu.Kamera pracuje w wysokiej rozdzielczości 1080p, co oznacza, że dostarczane przez nią obrazy cechują się niezwykłą wyrazistością i ostrością. Rozdzielczość Full HD zapewnia, że każdy najmniejszy szczegół jest widoczny, od wyrazu twarzy uczestników po dokumenty na stole.
Zostań usłyszany
Promień odbioru dźwięku mikrofonu jest kluczowym aspektem, który został zaprojektowany w celu zapewnienia płynnej i wyraźnej komunikacji podczas spotkań. Dzięki imponującemu promieniowi odbioru wynoszącemu 5,5 metra, mikrofon ten wykracza daleko poza normę.
Ten szeroki zasięg umożliwia odbieranie głosów ze wszystkich zakątków pomieszczenia, nawet w dużych i przestronnych pomieszczeniach, w których uczestnicy mogą być rozproszeni na większej powierzchni. Mikrofon wychwytuje nie tylko głośne i wyraźne głosy, ale także cichsze tony i niuanse w komunikacji, które często mogą być ważne dla zrozumienia i empatii w rozmowie.
Zrozum wszystko, co jest mówione
Słysz zewnętrznych członków zespołu głośno i wyraźnie ze wszystkich obszarów pomieszczenia dzięki potrójnemu głośnikowi 360°.Nasz Owl Intelligence System z czasem staje się mądrzejszy
Za dynamicznymi funkcjami wszystkich urządzeń Owl Labs kryje się Owl Intelligence System, nasze autorskie oprogramowanie oparte na sztucznej inteligencji, które jest regularnie aktualizowane, aby współpraca była jeszcze bardziej wciągająca i integracyjna.Owl Connect
Łączy wiele urządzeń Owl Labs w celu obsługi sal konferencyjnych o dowolnej wielkości i budżecie.umieszczając kamery w odległości od 90 cm do 2 m od wszystkich osób w pomieszczeniu, można zapewnić naprawdę wciągające wrażenia uczestnikom zewnętrznym.bez wysiłku można zwiększyć zasięg nagrywania dźwięku do 13 m, a zasięg nagrywania wideo do 9 m, mając dwie kamery Meeting Owl 3 współpracujące ze sobą jako jedno urządzenie.
Presenter Enhance
Śledzi aktywnego prezentera, dzięki czemu zdalni uczestnicy mogą śledzić dyskusję.
Dane techniczne
Nazwa | Owl Labs MTW300-2000 Kamery konferencyjne, 1920 x 1080 Full HD, 360° |
---|---|
Numer artykułu | 1000025433 |
GTIN/EAN | 0850022203220 |
SKU | MTW300-2000 |
Nazwa modelu | MTW300-2000 |
Marka | Owl Labs |
Typ produktu | Kamery konferencyjne |
Obszar zastosowania | Małe pomieszczenia Obszar zastosowania Projektor o ultrakrótkiej odległości: Do użytku w salach konferencyjnych i klasach szkolnych opracowano specjalne projektory krótkodystansowe wyposażone w obiektyw szerokokątny. Projektory te są również zazwyczaj wykorzystywane do pracy z tablicami interaktywnymi. Projektory te mają możliwość wyświetlania dużego obrazu z bardzo małej odległości. Projektory ultrakrótkoogniskowe są niezwykle popularne w kręgach prezenterów, ponieważ po pierwsze obraz nie jest zasłaniany, gdy prezenter stoi przed ekranem. Po drugie, prezenter nie jest lub jest tylko nieznacznie oślepiony przez projektor. Zwiększenie tego efektu oferują projektory ultrakrótkoogniskowe, które wyświetlają odpowiednio duży obraz z odległości zaledwie kilku centymetrów. |
Rozdzielczość | 1920 x 1080 Full HD Rozdzielczość Uchwała: Rozdzielczość projektora to maksymalna liczba punktów obrazu (pikseli), jaką projektor może wyświetlić w oparciu o naturalnie istniejącą technologię, czyli bez konwersji lub przycinania obrazu. Rozdzielczość natywna to liczba pikseli, jaką projektor fizycznie posiada do wyświetlenia obrazu. Projektor zwykle interpoluje rozdzielczość, gdy otrzymuje sygnał obrazu o wyższej rozdzielczości niż rozdzielczość natywna. W takim przypadku może wystąpić brak szczegółów obrazu lub ogólne rozmycie wyświetlanego obrazu. Jeśli projektor otrzymuje sygnał obrazu o rozdzielczości niższej niż natywna, to również interpoluje, skaluje obraz do rozdzielczości natywnej, oblicza odpowiednie dodatkowe piksele, jeśli to możliwe bez zmiany informacji o obrazie. Wadą w tym przypadku jest to, że chociaż obraz jest wyświetlany większy niż podawany, oryginalne pojedyncze piksele mogą stać się znacznie bardziej widoczne, ponieważ są pomnożone przez konwersję. 4K: 4K odnosi się do rozdzielczości 3840 x 2160 lub Ultra High Definition Television (UHDTV). Rozdzielczość ta odpowiada 4-krotnej rozdzielczości Full HD. Do nagrywania filmów w takiej rozdzielczości potrzebne są specjalne kamery, które mogą nagrywać w rozdzielczości około 8 megapikseli (4K). Full HD: Terminem Full HD określa się urządzenia, które mogą fizycznie wyświetlać lub wyprowadzać sygnały HDTV w pełnej (1920 x 1080 pikseli) rozdzielczości. 1080p: 1080p to specyfikacja pionowych linii obrazu. Dotyczy to między innymi rozdzielczości 1920 x 1080. Litera "p" w tym przypadku oznacza pełne klatki, więc wszystkie linie obrazu są wyświetlane jednocześnie. 1080i: 1080i to specyfikacja pionowych linii obrazu. Spójnik "i" w tym przypadku oznacza pola. Sygnał ten jest zwykle wyświetlany interpolowany (np. przez urządzenia o rozdzielczości 1280 x 720 HDready). Interpolacja cyfrowo dodaje piksele, ale też oferuje lekkie rozmycie. Z kolei w odtwarzaniu 1080p wykorzystywane są pełne klatki. |
Typ fokusa | fokus manualny i automatyczny Typ fokusa Skup się: Wiele projektorów wyposażonych jest w focus, który zapewnia ostrość obrazu na ekranie. Istnieją trzy różne rodzaje skupienia. Jest jeszcze ręczne ustawianie ostrości, które ustawia się ręcznie za pomocą obrotowego koła. Z drugiej strony znajduje się zmotoryzowany focus, który można precyzyjnie ustawić za pomocą jednego przycisku. Zmotoryzowana ostrość ma tę zaletę w przypadku instalacji sufitowych, że regulacji można dokonać bardzo wygodnie za pomocą pilota. Na koniec warto wspomnieć o autofocusie, który automatycznie przejmuje ustawianie ostrości przez aparat. |
Pole widzenia | 360° |
wejścia | 1x USB-C wejścia HDMI: Cyfrowe połączenie do transmisji obrazu i dźwięku. Niezbędne do uzyskania wysokiej rozdzielczości obrazu (HDTV). Ponieważ HDMI 1.4 (High Speed) nadaje się do przesyłania treści 3D w Full HD. Dla uzyskania wysokiej rozdzielczości obrazu w UHD, 4K lub HDR odpowiednie jest połączenie przez HDMI 2.0a i wyższe. Należy stosować HDMI 2.1 lub wyższy od 120Hz odświeżania w 4K. VGA: Złącze VGA to 15-pinowe złącze służące do analogowej transmisji obrazu. Nazywany jest również DSub15 i jest często spotykany w notebookach i komputerach PC. W porównaniu do pozostałych połączeń analogowych oferuje dobrą jakość obrazu. Może być przykręcony do urządzenia wejściowego lub wyjściowego i może być dostosowany do YUV przy odpowiedniej konfiguracji. DisplayPort: Złącze DisplayPort to połączenie zgodne ze standardem VESA, służące do przesyłania danych obrazu i dźwięku. Oprócz szyfrowania HDCP, obsługiwane jest również DPCP. Ze względu na niewielkie rozmiary, złącze to jest najczęściej stosowane w notebookach. Dodatkowym małym wariantem jest MiniDisplayPort, który jest wykorzystywany przede wszystkim w urządzeniach Apple. DVI: DVI (Digital Visual Interface) to interfejs służący do przesyłania danych wideo. Przez DVi-A można przesyłać tylko sygnały analogowe, przez DVI-D tylko sygnały cyfrowe, a przez DVI-I oba rodzaje sygnałów. USB: USB (Universal Serial Bus) służy do sterowania i zarządzania projektorem (USB-B). W niektórych urządzeniach biznesowych pliki biurowe i obrazy mogą być również prezentowane bezpośrednio za pomocą pamięci USB lub przez wejście USB (USB-A) można podłączyć mysz. Toslink: Połączenie Toslink jest połączeniem sygnału optycznego, które działa na zasadzie światłowodu. Służy do cyfrowej transmisji sygnałów audio. Konstrukcja optyczna oferuje mniejszą podatność na zakłócenia od zewnętrznych wpływów magnetycznych i elektrycznych. Połączenie to jest najczęściej stosowane w obszarze odtwarzaczy DVD / Blu-ray i porównywalnych urządzeń w połączeniu z amplitunerem AV, jeśli te pracują z sygnałami dts lub Dolby Digital. YUV: Połączenie YUV, zwane również Y Cb/Pb Cr/Pr lub połączeniem komponentowym, jest analogowym połączeniem wideo z trzema kanałami (kanałem natężenia światła i dwoma kanałami koloru). Jakościowo jest to najlepsze analogowe połączenie wideo. Kabel komponentowy: Złącze YUV przesyła sygnały analogowe trzema przewodami (Y=czarny i biały UV=kolory). YUV służy do transmisji HDTV i jest kompatybilny np. z Cinch. S-Video: Połączenie S-Video jest również nazywane połączeniem S-VHS lub Hosiden. W porównaniu do połączenia wideo Cinch pracuje z dwoma kanałami (jasność/kolor). Pod względem jakości jest nieco lepiej niż w przypadku połączenia wideo Cinch, ale są też ograniczenia. Można je tłumaczyć podatnością sygnału, co przejawia się np. w zniekształceniach obrazu. Cinch: Połączenie wideo cinch jest również nazywane połączeniem kompozytowym. Aby łatwiej było go rozpoznać, zazwyczaj jest on obszyty żółtym kolorem. Ponieważ transmisja odbywa się tylko jednym kanałem, jakość obrazu jest na niskim poziomie. D-Sub15: Złącze VGA to 15-pinowe złącze służące do przesyłania obrazu w sposób analogowy. Nazywany jest również DSub15 i jest często spotykany w notebookach i komputerach PC. W porównaniu z innymi złączami analogowymi oferuje dobrą jakość obrazu. Może być przykręcony do urządzenia wejściowego lub wyjściowego i może być dostosowany do YUV przy odpowiedniej konfiguracji. RS232: Interfejs RS232 może być używany do sterowania lub zarządzania projektorem. Mini Jack: Za pomocą jednopinowego Mini Jack można przesyłać monofoniczne sygnały audio, za pomocą dwupinowego stereo sygnały audio, a za pomocą trzypinowego stereo sygnały audio i dane obrazu. Scart: Scart to złącze, które można wykorzystać do przesyłania analogowych sygnałów audio i wideo. Jest on kompatybilny z innymi złączami analogowymi, takimi jak RCA czy S-Video. ARC: Kanał zwrotny audio, zwany również ARC lub audio return channel, został wprowadzony wraz z wersją HDMI 1.4 w celu zmniejszenia ilości okablowania pomiędzy komponentami HDMI. Kanał zwrotny audio biegnie przez istniejący kabel HDMI. Dlatego nie trzeba już podłączać dodatkowego kabla dla dźwięku. Oba urządzenia muszą jednak obsługiwać ARC. Wszystkie formaty plików audio, które są również przesyłane przez interfejs SPDIF, mogą być przesyłane przez kanał zwrotny audio. Należą do nich Dolby Digital, Digital Theatre Sound i PCM audio. Przykładowo, połączenie pomiędzy telewizorem (w tym odbiornikiem) a amplitunerem AV może być wykonane za pomocą kabla HDMI. Dźwięk z telewizora jest przekazywany za pomocą kabla HDMI. Wcześniej dla sygnałów audio wymagany był dodatkowy kabel cyfrowy (koncentryczny lub Tos-Link). |
Właściwości | Microsoft Teams , Zoom |
Szerokość produktu | 11,1 cm |
Wysokość produktu | 27,3 cm |
Głębokość produktu | 11,1 cm |
Waga | 1,2 kg |
Kolor | Biały |
Stan | Nowy |
Czas trwania gwarancji | 24 |
Typ gwarancji | BringIn-Service Informacje dotyczące usług i wsparcia |
Informacje o gwarancji producenta:
Tutaj znajdziesz bardziej szczegółowe informacje na temat różnych rodzajów gwarancji. Dane kontaktowe i warunki gwarancji dla danego roszczenia gwarancyjnego znajdują się w przeglądzie producentów. Ustawowe uprawnienia gwarancyjne nie są ograniczone przez dodatkową gwarancję producenta. Nasza odpowiedzialność za wady jest regulowana przepisami prawa. Prawa do wad można dochodzić bezpłatnie.