6 763,77 zł*
Informacje dot. produktu
Logitech Select to kompleksowy plan serwisowy, który zapewnia niezawodność dla firm.
Twoje rozwiązania do wideokonferencji są zawsze gotowe, gdy Twoje zespoły ich potrzebują, dzięki planowi ochrony danych zaprojektowanemu z myślą o bezawaryjności i wydajności klasy biznesowej od dostawcy, którego znasz i któremu ufasz.
Rozwiązania do wideokonferencji firmy Logitech są niezwykle niezawodne. Jednak w przypadku awarii, gdy przestój nie wchodzi w grę, można polegać na pomocy technicznej zorientowanej na rozwiązania, która jest dostępna przez całą dobę, aby szybko zapewnić odpowiedni poziom pomocy. Pomyśl o Logitech Select jak o punkcie pomocy technicznej ze specjalistami ds. wideokonferencji z doświadczeniem w pracy z Microsoft Teams, Zoom Rooms i urządzeniami w pomieszczeniach z systemami operacyjnymi Windows i Android.
DEDYKOWANY MENEDŻER SERWISU
Rozwiązania wideokonferencyjne i urządzenia autonomiczne firmy Logitech sprawiają, że praca zespołowa online jest łatwa i wygodna. Wiemy jednak, że czasami warto spojrzeć na swoje rozwiązanie z innej perspektywy. Właśnie wtedy dedykowany menedżer usług może wspierać klientów korporacyjnych z ponad 50 zainstalowanymi pokojami. Polegaj na swoim DSM w zakresie konfiguracji, ukierunkowanego wsparcia technicznego i rozwiązywania problemów w ekosystemie wideokonferencji, bez względu na to, gdzie jesteś.
Oczekuj najlepszego, ale bądź przygotowany na nieprzewidywalne.
Logitech Select zapewnia spokój ducha dzięki wymianie produktu dla wszystkich urządzeń Logitech w pomieszczeniu kwalifikującym się do programu Select, bez konieczności przedłużania gwarancji na osobne urządzenie. Przyspieszona dostawa części następnego dnia roboczego minimalizuje przestoje i zapewnia płynne działanie firmy w przypadku awarii urządzenia.
Niektóre obszary współpracy wideo - takie jak sale posiedzeń i sale szkoleniowe - mają krytyczne znaczenie biznesowe i są zbyt ważne, aby czekać 24 godziny na nowy sprzęt w przypadku awarii produktu. Natychmiastowe RMA zapewnia najszybszą możliwą wymianę produktu z dostawą części na miejscu dla klientów korporacyjnych, którzy wdrożyli ponad 50 sal wideokonferencyjnych Logitech.
SYNC INSIGHTS INFORMS OPTIMIZATION
Logitech Sync zbiera i raportuje dane o tym, jak ludzie korzystają z pomieszczeń i urządzeń, dzięki czemu można zoptymalizować pomieszczenia i technologie współpracy. Logitech Select zawiera zaawansowane informacje i analizy Sync, które ułatwiają wdrażanie, zarządzanie i monitorowanie rozwiązań do wideokonferencji na żądanie.
Chcesz otrzymywać natychmiastowe powiadomienia o istniejących przepływach pracy? Logitech Sync ułatwia działowi IT monitorowanie i zarządzanie urządzeniami w salach konferencyjnych oraz przeprowadzanie aktualizacji oprogramowania układowego z poziomu ujednoliconego pulpitu nawigacyjnego. Integracja z ServiceNow umożliwia wysyłanie powiadomień push o zdarzeniach, takich jak wyłączenie urządzenia i przepełnienie sali, umożliwiając działowi IT optymalizację dostępności sali i czasu pracy przy jednoczesnym utrzymaniu zdrowego i połączonego miejsca pracy.
Dane techniczne
Nazwa | Logitech Select czteroletni plan serwisowy (na pokój) |
---|---|
Numer artykułu | 1000023222 |
SKU | 994-000195 |
Nazwa modelu | Select |
Marka | Logitech |
Typ produktu | Przedłużenie gwarancji |
Stan | Nowy |
Czas trwania gwarancji | 48 |
Typ gwarancji | BringIn-Service Informacje dotyczące usług i wsparcia |
Informacje o gwarancji producenta:
Tutaj znajdziesz bardziej szczegółowe informacje na temat różnych rodzajów gwarancji. Dane kontaktowe i warunki gwarancji dla danego roszczenia gwarancyjnego znajdują się w przeglądzie producentów. Ustawowe uprawnienia gwarancyjne nie są ograniczone przez dodatkową gwarancję producenta. Nasza odpowiedzialność za wady jest regulowana przepisami prawa. Prawa do wad można dochodzić bezpłatnie.