4 100,00 zł*
Informacje dot. produktu
Logitech Select to kompleksowy plan serwisowy, który zapewnia niezawodność dla firm.
Oferuje ultraszybkie wsparcie 24/7, dedykowanego menedżera serwisu, wymianę produktów, przyspieszone RMA oraz zaawansowane analizy, w tym konfigurowalne alerty za pośrednictwem integracji ServiceNow dla użytkowników Logitech Sync.
Twoje rozwiązania do wideokonferencji są zawsze gotowe, gdy Twoje zespoły ich potrzebują.
BUSINESS-CLASS SUPPORT AROUND THE CLOCK
Rozwiązania do wideokonferencji firmy Logitech są niezwykle niezawodne. Jednak w przypadku awarii, gdy przestój nie wchodzi w grę, można polegać na pomocy technicznej zorientowanej na rozwiązania, która jest dostępna przez całą dobę. Pomyśl o Logitech Select jako o punkcie pomocy technicznej ze specjalistami ds. wideokonferencji z doświadczeniem w pracy z Microsoft Teams, Zoom Rooms i urządzeniami w pomieszczeniach z systemami operacyjnymi Windows i Android.
DEDYKOWANY MENEDŻER SERWISU
Rozwiązania wideokonferencyjne i urządzenia autonomiczne firmy Logitech sprawiają, że praca zespołowa online jest łatwa i wygodna. Wiemy jednak, że czasami warto spojrzeć na swoje rozwiązanie z innej perspektywy. Właśnie wtedy dedykowany menedżer usług może wspierać klientów korporacyjnych z ponad 50 zainstalowanymi pokojami. Polegaj na swoim DSM w zakresie konfiguracji, ukierunkowanego wsparcia technicznego i rozwiązywania problemów w ekosystemie wideokonferencji, bez względu na to, gdzie jesteś.
Oczekuj najlepszego, ale bądź przygotowany na nieprzewidywalne.
Logitech Select zapewnia spokój ducha dzięki wymianie produktu dla wszystkich urządzeń Logitech w pomieszczeniu kwalifikującym się do programu Select, bez konieczności przedłużania gwarancji na osobne urządzenie. Przyspieszona dostawa części następnego dnia roboczego minimalizuje przestoje i zapewnia płynne działanie firmy w przypadku awarii urządzenia.
Niektóre obszary współpracy wideo - takie jak sale posiedzeń i sale szkoleniowe - mają krytyczne znaczenie biznesowe i są zbyt ważne, aby czekać 24 godziny na nowy sprzęt w przypadku awarii produktu. Natychmiastowe RMA zapewnia najszybszą możliwą wymianę produktu z dostawą części na miejscu dla klientów korporacyjnych, którzy wdrożyli ponad 50 sal wideokonferencyjnych Logitech.
SYNC INSIGHTS INFORMS OPTIMIZATION
Logitech Sync zbiera i raportuje dane o tym, jak ludzie korzystają z pomieszczeń i urządzeń, dzięki czemu można zoptymalizować pomieszczenia i technologie współpracy. Logitech Select zawiera zaawansowane informacje i analizy Sync, które ułatwiają wdrażanie, zarządzanie i monitorowanie rozwiązań do wideokonferencji na żądanie.
Chcesz natychmiast otrzymywać powiadomienia o istniejących przepływach pracy? Logitech Sync ułatwia działowi IT monitorowanie i zarządzanie urządzeniami w salach konferencyjnych oraz przeprowadzanie aktualizacji oprogramowania układowego z poziomu ujednoliconego pulpitu nawigacyjnego. Integracja z ServiceNow umożliwia wysyłanie powiadomień push o zdarzeniach, takich jak wyłączenie urządzenia i przepełnienie sali, umożliwiając działowi IT optymalizację dostępności sali i czasu pracy przy jednoczesnym utrzymaniu zdrowego i połączonego miejsca pracy.
Dane techniczne
Nazwa | Logitech Select trzyletni plan serwisowy (na pokój) |
---|---|
Numer artykułu | 1000023221 |
SKU | 994-000148 |
Nazwa modelu | Select |
Marka | Logitech |
Typ produktu | Przedłużenie gwarancji |
Stan | Nowy |
Czas trwania gwarancji | 36 |
Typ gwarancji | BringIn-Service Informacje dotyczące usług i wsparcia |
Informacje o gwarancji producenta:
Tutaj znajdziesz bardziej szczegółowe informacje na temat różnych rodzajów gwarancji. Dane kontaktowe i warunki gwarancji dla danego roszczenia gwarancyjnego znajdują się w przeglądzie producentów. Ustawowe uprawnienia gwarancyjne nie są ograniczone przez dodatkową gwarancję producenta. Nasza odpowiedzialność za wady jest regulowana przepisami prawa. Prawa do wad można dochodzić bezpłatnie.