8 570,55 zł*
visunext Serwis
Często kupowane razem
Informacje dot. produktu
Testowaliśmy dla Państwa Logitech Sight:
Poznaj następujące atrakcje:
- Rozdzielczość kamery 4K
- Poziome pole widzenia 315 stopni
- Zintegrowanych 7 wielokierunkowych cyfrowych mikrofonów MEMS
- Zasięg audio do 2,3 m
- Uczenie maszynowe ze sztuczną inteligencją w celu tłumienia zarówno stacjonarnego, jak i niestacjonarnego hałasu
Wszystko jak przy stole.
Kamera do sal konferencyjnych oparta na sztucznej inteligencji (AI) rewolucjonizuje sposób prowadzenia zdalnych spotkań. Ta zaawansowana technologia oferuje uczestnikom, którzy dołączają do spotkań zdalnie, bezprecedensowe doświadczenie, które bardzo przypomina fizyczną obecność w prawdziwej sali konferencyjnej.
Kamera oparta na sztucznej inteligencji wykorzystuje najnowocześniejsze technologie, aby stworzyć wciągające i interaktywne środowisko dla wszystkich uczestników. Dzięki zaawansowanemu przetwarzaniu obrazu i inteligentnym algorytmom może wykrywać pozycję i ruchy poszczególnych uczestników i odpowiednio dostosowywać widok kamery. W rezultacie każdy uczestnik czuje się tak, jakby siedział bezpośrednio przy stole konferencyjnym, nawet jeśli fizycznie znajduje się kilometry dalej. Ponadto technologia AI zapewnia, że kamera dynamicznie reaguje na to, co dzieje się w pomieszczeniu. Może automatycznie powiększać, przesuwać i pochylać, aby zapewnić, że wszyscy uczestnicy są wyraźnie widoczni. Poprawia to jakość interakcji i zapewnia skuteczną komunikację.
DWA PUNKTY. Lepsza perspektywa.
W tym innowacyjnym podejściu kamera stołowa Sight jest płynnie połączona z paskiem wideo, umieszczonym z przodu pomieszczenia, aby zapewnić wciągające wrażenia wizualne. Metoda ta ma na celu identyfikację i wykorzystanie idealnego kąta widzenia dla tego, co dzieje się w sali konferencyjnej.
Kamera Sight, strategicznie umieszczona na stole, rejestruje bezpośrednią perspektywę osób siedzących przy stole, podczas gdy pasek wideo z przodu pomieszczenia rejestruje ogólne wydarzenia i ruchy w pomieszczeniu. Pracując razem, te dwa elementy tworzą kompletny i szczegółowy obraz wszystkich działań w pomieszczeniu.
Rally Bar, umieszczony z przodu pomieszczenia, rejestruje całą scenę i zapewnia wyraźny i szeroki widok wszystkich działań. W połączeniu z kamerą Sight, umieszczoną na środku stołu, tworzony jest szczegółowy obraz interakcji z bliskiej odległości. Pozwala to na dokładniejsze i bardziej osobiste uchwycenie uczestników i ich reakcji, poprawiając jakość komunikacji.
Podczas gdy dialog odbywa się między uczestnikami w pomieszczeniu a zdalnymi uczestnikami, ta kombinacja technologii zapewnia, że żaden szczegół nie zostanie utracony. Widoki z Rally Bar i kamery Sight wzajemnie się uzupełniają, tworząc kompleksową wizualną reprezentację spotkania, która poprawia interakcje i wzmacnia połączenie między uczestnikami a zdalnymi uczestnikami.
WSPÓŁPRACUJE Z WYBRANĄ PLATFORMĄ.
Sight płynnie integruje się z wiodącymi platformami wideokonferencyjnymi, takimi jak Microsoft Teams, Zoom i Google Meet, aby zoptymalizować hybrydowe spotkania. Dzięki wyraźnemu dźwiękowi i optymalnemu widokowi z przodu osób w pokoju, Sight zwiększa możliwości uczestnictwa zdalnych uczestników w spotkaniach Microsoft Teams.
Ponadto, Sight może być również zintegrowany z Smart Gallery, aby zaprezentować uczestników w najlepszy możliwy sposób. Dzięki krystalicznie czystemu dźwiękowi, który zapewnia Sight, uczestnicy mogą lepiej słyszeć i widzieć więcej, co pozwala na bardziej naturalne doświadczenie spotkania. Zapewnia to również bardziej wyrównane szanse w spotkaniach Zoom.
Uchwyć akcję.
Sight, zaawansowana kamera do wideokonferencji, wykorzystuje najnowocześniejszą technologię wideo i sztuczną inteligencję (AI) do rozpoznawania i dokładnego rejestrowania uczestników spotkania. Oferuje imponujące pole widzenia 315°, zapewniając kompleksowe pokrycie pomieszczenia i pomagając lepiej uchwycić interakcje i dyskusje w środowisku konferencyjnym.
Dzięki innowacyjnej technologii AI, Sight może identyfikować uczestników, śledzić ich ruchy i gesty oraz odpowiednio dostosowywać ostrość kamery. Skutkuje to dokładnym uchwyceniem uczestników i poprawą jakości wizualnej spotkań.
Oprócz technologii wideo i sztucznej inteligencji, Sight wykorzystuje również zaawansowane narzędzia audio do wykrywania aktywnych mówców i nagrywania dźwięku przy stole w odległości do 2,3 metra. Gwarantuje to doskonałą jakość dźwięku, umożliwiając wyraźne i wyraźne śledzenie rozmów uczestników.
ZAPROJEKTOWANY DLA RÓŻNYCH OBSZARÓW.
Sight został specjalnie zaprojektowany, aby spełnić wymagania średnich i dużych pomieszczeń. W takich środowiskach często trudno jest uchwycić wszystkich uczestników i ich interakcje, zwłaszcza gdy w grę wchodzą złożone rozmowy i sygnały niewerbalne. Sight rozszerza i uzupełnia możliwości kamery umieszczonej z przodu pomieszczenia, zapewniając bardziej kompleksowe i dogłębne przechwytywanie rozmów i komunikacji niewerbalnej.
Dzięki zaawansowanej technologii kamer i możliwościom sztucznej inteligencji, Sight może dokładnie uchwycić zarówno werbalne, jak i niewerbalne aspekty komunikacji w pomieszczeniu. Obejmuje to nie tylko wypowiadane słowa, ale także mowę ciała, mimikę twarzy i inne niewerbalne wskazówki, które odgrywają istotną rolę w komunikacji międzyludzkiej. W ten sposób Sight pomaga zapewnić pełniejszy i bardziej autentyczny obraz interakcji i dyskusji podczas spotkania.
Dzięki rozszerzeniu możliwości kamery umieszczonej z przodu pomieszczenia, Sight umożliwia lepsze pokrycie pomieszczenia i bardziej szczegółowe uchwycenie uczestników. Pozwala to zdalnym uczestnikom na lepsze zrozumienie i silniejsze połączenie z osobami obecnymi w pomieszczeniu, co prowadzi do bardziej efektywnych i produktywnych spotkań.
Czysty dźwięk. CZYSTY OBRAZ. CLEAR CONTROLS.
Sight wykorzystuje kamery o wysokiej rozdzielczości 4K, aby zapewnić niezrównaną jakość obrazu i wykorzystuje siedem mikrofonów kształtujących wiązkę, aby nagrywać dźwięk z wyjątkową czystością. To połączenie zaawansowanej transkrypcji wideo i audio umożliwia Sight wyraźne przechwytywanie i prezentowanie zarówno rozmów, jak i niewerbalnych wskazówek. Prowadzi to do lepszej komunikacji i interakcji podczas spotkań oraz poprawia ogólne wrażenia wszystkich uczestników, niezależnie od ich lokalizacji.
Kamery 4K zapewniają krystalicznie czysty obraz, dzięki czemu można uchwycić wszystkie szczegóły i ruchy uczestników. Z kolei mikrofony kształtujące wiązkę wykorzystują zaawansowane technologie do skupiania dźwięku z określonych kierunków i redukcji szumów tła. Zapewnia to wyraźne nagrywanie rozmów i dyskusji, prowadząc do skuteczniejszej komunikacji i bardziej produktywnych spotkań. Ponadto Sight posiada wskaźniki stanu i panel pokrywy, aby zapewnić wyraźną sygnalizację i łatwą kontrolę stanu. Wskaźniki stanu zapewniają wizualną informację zwrotną na temat stanu pracy kamery i sygnalizują, czy kamera działa, czy nie. Przyczynia się to do łatwości obsługi i zapewnia uczestnikom dodatkowy poziom kontroli i bezpieczeństwa.
CZYSTA I BEZPIECZNA INSTALACJA.
Sight jest łatwy w instalacji i zabezpieczeniu za pomocą dostarczonych uchwytów. Dzięki zintegrowanemu zarządzaniu kablami, stoły pozostają uporządkowane, a kable podłączone.
Dane techniczne
Nazwa | Logitech 960-001510 Kamery konferencyjne, 3840 x 2160 4K UHD, 60 fps, 315° |
---|---|
Numer artykułu | 1000028289 |
GTIN/EAN | 0097855181596 |
SKU | 960-001510 |
Nazwa modelu | 960-001510 |
Marka | Logitech |
Typ produktu | Kamery konferencyjne |
Obszar zastosowania | Małe pomieszczenia , średnie pokoje Obszar zastosowania Projektor o ultrakrótkiej odległości: Do użytku w salach konferencyjnych i klasach szkolnych opracowano specjalne projektory krótkodystansowe wyposażone w obiektyw szerokokątny. Projektory te są również zazwyczaj wykorzystywane do pracy z tablicami interaktywnymi. Projektory te mają możliwość wyświetlania dużego obrazu z bardzo małej odległości. Projektory ultrakrótkoogniskowe są niezwykle popularne w kręgach prezenterów, ponieważ po pierwsze obraz nie jest zasłaniany, gdy prezenter stoi przed ekranem. Po drugie, prezenter nie jest lub jest tylko nieznacznie oślepiony przez projektor. Zwiększenie tego efektu oferują projektory ultrakrótkoogniskowe, które wyświetlają odpowiednio duży obraz z odległości zaledwie kilku centymetrów. |
Rozdzielczość | 3840 x 2160 4K UHD Rozdzielczość Uchwała: Rozdzielczość projektora to maksymalna liczba punktów obrazu (pikseli), jaką projektor może wyświetlić w oparciu o naturalnie istniejącą technologię, czyli bez konwersji lub przycinania obrazu. Rozdzielczość natywna to liczba pikseli, jaką projektor fizycznie posiada do wyświetlenia obrazu. Projektor zwykle interpoluje rozdzielczość, gdy otrzymuje sygnał obrazu o wyższej rozdzielczości niż rozdzielczość natywna. W takim przypadku może wystąpić brak szczegółów obrazu lub ogólne rozmycie wyświetlanego obrazu. Jeśli projektor otrzymuje sygnał obrazu o rozdzielczości niższej niż natywna, to również interpoluje, skaluje obraz do rozdzielczości natywnej, oblicza odpowiednie dodatkowe piksele, jeśli to możliwe bez zmiany informacji o obrazie. Wadą w tym przypadku jest to, że chociaż obraz jest wyświetlany większy niż podawany, oryginalne pojedyncze piksele mogą stać się znacznie bardziej widoczne, ponieważ są pomnożone przez konwersję. 4K: 4K odnosi się do rozdzielczości 3840 x 2160 lub Ultra High Definition Television (UHDTV). Rozdzielczość ta odpowiada 4-krotnej rozdzielczości Full HD. Do nagrywania filmów w takiej rozdzielczości potrzebne są specjalne kamery, które mogą nagrywać w rozdzielczości około 8 megapikseli (4K). Full HD: Terminem Full HD określa się urządzenia, które mogą fizycznie wyświetlać lub wyprowadzać sygnały HDTV w pełnej (1920 x 1080 pikseli) rozdzielczości. 1080p: 1080p to specyfikacja pionowych linii obrazu. Dotyczy to między innymi rozdzielczości 1920 x 1080. Litera "p" w tym przypadku oznacza pełne klatki, więc wszystkie linie obrazu są wyświetlane jednocześnie. 1080i: 1080i to specyfikacja pionowych linii obrazu. Spójnik "i" w tym przypadku oznacza pola. Sygnał ten jest zwykle wyświetlany interpolowany (np. przez urządzenia o rozdzielczości 1280 x 720 HDready). Interpolacja cyfrowo dodaje piksele, ale też oferuje lekkie rozmycie. Z kolei w odtwarzaniu 1080p wykorzystywane są pełne klatki. |
FPS | 60 fps |
Typ fokusa | fokus manualny i automatyczny Typ fokusa Skup się: Wiele projektorów wyposażonych jest w focus, który zapewnia ostrość obrazu na ekranie. Istnieją trzy różne rodzaje skupienia. Jest jeszcze ręczne ustawianie ostrości, które ustawia się ręcznie za pomocą obrotowego koła. Z drugiej strony znajduje się zmotoryzowany focus, który można precyzyjnie ustawić za pomocą jednego przycisku. Zmotoryzowana ostrość ma tę zaletę w przypadku instalacji sufitowych, że regulacji można dokonać bardzo wygodnie za pomocą pilota. Na koniec warto wspomnieć o autofocusie, który automatycznie przejmuje ustawianie ostrości przez aparat. |
Cyfrowy zoom | 2 |
Zoom obiektywu | 1 |
Pole widzenia | 315° |
wejścia | 2x Ethernet wejścia HDMI: Cyfrowe połączenie do transmisji obrazu i dźwięku. Niezbędne do uzyskania wysokiej rozdzielczości obrazu (HDTV). Ponieważ HDMI 1.4 (High Speed) nadaje się do przesyłania treści 3D w Full HD. Dla uzyskania wysokiej rozdzielczości obrazu w UHD, 4K lub HDR odpowiednie jest połączenie przez HDMI 2.0a i wyższe. Należy stosować HDMI 2.1 lub wyższy od 120Hz odświeżania w 4K. VGA: Złącze VGA to 15-pinowe złącze służące do analogowej transmisji obrazu. Nazywany jest również DSub15 i jest często spotykany w notebookach i komputerach PC. W porównaniu do pozostałych połączeń analogowych oferuje dobrą jakość obrazu. Może być przykręcony do urządzenia wejściowego lub wyjściowego i może być dostosowany do YUV przy odpowiedniej konfiguracji. DisplayPort: Złącze DisplayPort to połączenie zgodne ze standardem VESA, służące do przesyłania danych obrazu i dźwięku. Oprócz szyfrowania HDCP, obsługiwane jest również DPCP. Ze względu na niewielkie rozmiary, złącze to jest najczęściej stosowane w notebookach. Dodatkowym małym wariantem jest MiniDisplayPort, który jest wykorzystywany przede wszystkim w urządzeniach Apple. DVI: DVI (Digital Visual Interface) to interfejs służący do przesyłania danych wideo. Przez DVi-A można przesyłać tylko sygnały analogowe, przez DVI-D tylko sygnały cyfrowe, a przez DVI-I oba rodzaje sygnałów. USB: USB (Universal Serial Bus) służy do sterowania i zarządzania projektorem (USB-B). W niektórych urządzeniach biznesowych pliki biurowe i obrazy mogą być również prezentowane bezpośrednio za pomocą pamięci USB lub przez wejście USB (USB-A) można podłączyć mysz. Toslink: Połączenie Toslink jest połączeniem sygnału optycznego, które działa na zasadzie światłowodu. Służy do cyfrowej transmisji sygnałów audio. Konstrukcja optyczna oferuje mniejszą podatność na zakłócenia od zewnętrznych wpływów magnetycznych i elektrycznych. Połączenie to jest najczęściej stosowane w obszarze odtwarzaczy DVD / Blu-ray i porównywalnych urządzeń w połączeniu z amplitunerem AV, jeśli te pracują z sygnałami dts lub Dolby Digital. YUV: Połączenie YUV, zwane również Y Cb/Pb Cr/Pr lub połączeniem komponentowym, jest analogowym połączeniem wideo z trzema kanałami (kanałem natężenia światła i dwoma kanałami koloru). Jakościowo jest to najlepsze analogowe połączenie wideo. Kabel komponentowy: Złącze YUV przesyła sygnały analogowe trzema przewodami (Y=czarny i biały UV=kolory). YUV służy do transmisji HDTV i jest kompatybilny np. z Cinch. S-Video: Połączenie S-Video jest również nazywane połączeniem S-VHS lub Hosiden. W porównaniu do połączenia wideo Cinch pracuje z dwoma kanałami (jasność/kolor). Pod względem jakości jest nieco lepiej niż w przypadku połączenia wideo Cinch, ale są też ograniczenia. Można je tłumaczyć podatnością sygnału, co przejawia się np. w zniekształceniach obrazu. Cinch: Połączenie wideo cinch jest również nazywane połączeniem kompozytowym. Aby łatwiej było go rozpoznać, zazwyczaj jest on obszyty żółtym kolorem. Ponieważ transmisja odbywa się tylko jednym kanałem, jakość obrazu jest na niskim poziomie. D-Sub15: Złącze VGA to 15-pinowe złącze służące do przesyłania obrazu w sposób analogowy. Nazywany jest również DSub15 i jest często spotykany w notebookach i komputerach PC. W porównaniu z innymi złączami analogowymi oferuje dobrą jakość obrazu. Może być przykręcony do urządzenia wejściowego lub wyjściowego i może być dostosowany do YUV przy odpowiedniej konfiguracji. RS232: Interfejs RS232 może być używany do sterowania lub zarządzania projektorem. Mini Jack: Za pomocą jednopinowego Mini Jack można przesyłać monofoniczne sygnały audio, za pomocą dwupinowego stereo sygnały audio, a za pomocą trzypinowego stereo sygnały audio i dane obrazu. Scart: Scart to złącze, które można wykorzystać do przesyłania analogowych sygnałów audio i wideo. Jest on kompatybilny z innymi złączami analogowymi, takimi jak RCA czy S-Video. ARC: Kanał zwrotny audio, zwany również ARC lub audio return channel, został wprowadzony wraz z wersją HDMI 1.4 w celu zmniejszenia ilości okablowania pomiędzy komponentami HDMI. Kanał zwrotny audio biegnie przez istniejący kabel HDMI. Dlatego nie trzeba już podłączać dodatkowego kabla dla dźwięku. Oba urządzenia muszą jednak obsługiwać ARC. Wszystkie formaty plików audio, które są również przesyłane przez interfejs SPDIF, mogą być przesyłane przez kanał zwrotny audio. Należą do nich Dolby Digital, Digital Theatre Sound i PCM audio. Przykładowo, połączenie pomiędzy telewizorem (w tym odbiornikiem) a amplitunerem AV może być wykonane za pomocą kabla HDMI. Dźwięk z telewizora jest przekazywany za pomocą kabla HDMI. Wcześniej dla sygnałów audio wymagany był dodatkowy kabel cyfrowy (koncentryczny lub Tos-Link). |
Szerokość produktu | 16,9 cm |
Wysokość produktu | 29,9 cm |
Głębokość produktu | 16,9 cm |
Waga | 1,5 kg |
Kolor | Czarny |
Zakres dostawy | Skrócona instrukcja obsługi , wsparcie , zaślepka obiektywu |
Stan | Nowy |
Czas trwania gwarancji | 24 |
Typ gwarancji | BringIn-Service Informacje dotyczące usług i wsparcia |
Informacje o gwarancji producenta:
Tutaj znajdziesz bardziej szczegółowe informacje na temat różnych rodzajów gwarancji. Podana gwarancja producenta obowiązuje co najmniej na terenie Niemiec. Dane kontaktowe i warunki gwarancji dla danego roszczenia gwarancyjnego znajdują się w przeglądzie producentów. Ustawowe uprawnienia gwarancyjne nie są ograniczone przez dodatkową gwarancję producenta. Nasza odpowiedzialność za wady jest regulowana przepisami prawa. Prawa do wad można dochodzić bezpłatnie.