5 825,87 zł*
- Rozdzielczość 5120 x 1440
- Przekątna 49"
- panel technology IPS
- Częstotliwość odświeżania obrazu 144Hz
Informacje dot. produktu
Monitor LG 49BQ95C-W UltraWide™ łączy imponujący rozmiar z najnowocześniejszą technologią dla profesjonalnych użytkowników, twórców i graczy. Dzięki formatowi 32:9 i podwójnej rozdzielczości QHD 5,120 x 1,440, oferuje ogromną powierzchnię roboczą, na której wielozadaniowość jest możliwa bez kompromisów. Ponadto, Nano IPS, HDR10 i szereg funkcji gamingowych zapewniają zapierające dech w piersiach wrażenia wizualne.
Najważniejsze dane techniczne w skrócie:
- Przekątna ekranu: 49 cali
- Rozdzielczość: Dual QHD (5.120 x 1440)
- Proporcje obrazu: 32:9
- Typ panelu: Nano IPS™
- Przestrzeń barw: DCI-P3 98%
- HDR: VESA Display HDR™ 400
- Porty: USB Type-C™, HDMI, DisplayPort
- Ergonomia: regulowana wysokość, pochylenie, obracanie
- Gaming: 144 Hz, kompatybilny z NVIDIA® G-SYNC®, AMD FreeSync™ Premium Pro
Więcej miejsca na wielozadaniowość - wydajność zdefiniowana na nowo
Dzięki formatowi 32:9 i podwójnej rozdzielczości QHD, LG 49BQ95C-W oferuje ogromną przestrzeń roboczą, która rewolucjonizuje wielozadaniowość. Zamiast przełączać się między oknami, kilka aplikacji może być wyświetlanych jednocześnie na ekranie. Idealny dla kreatywnych profesjonalistów pracujących nad rozległymi projektami, takimi jak edycja wideo i produkcja audio, ale także do zadań biurowych lub uczestniczenia w webinariach z wieloma uczestnikami.
Nano IPS i HDR10 - Precyzyjne kolory i żywa jasność
Wyświetlacz Nano IPS™ monitora LG obejmuje 98% przestrzeni barw DCI-P3, dzięki czemu oferuje bardzo precyzyjne odwzorowanie kolorów. VESA Display HDR™ 400 obsługuje żywe kolory i szczegółowy kontrast, dzięki czemu treści wizualne są wyświetlane w najwyższej jakości. W szczególności w przypadku aplikacji kreatywnych, dokładność kolorów ma kluczowe znaczenie dla realizacji projektów w najlepszej możliwej jakości.
Ergonomiczna konstrukcja - elastyczność i wygoda
Log 49BQ95C-W oferuje wszechstronne ergonomiczne opcje dostosowywania, które zwiększają komfort pracy. Dzięki opcjom regulacji wysokości, pochylenia i obrotu, monitor idealnie dopasowuje się do każdego środowiska pracy. Wąska ramka z trzech stron i możliwość elastycznego pozycjonowania monitora gwarantują łatwą integrację z każdą konfiguracją.
Wydajność w grach na najwyższym poziomie - 144 Hz i FreeSync™
Z myślą o graczach, monitor LG 49BQ95C-W został wyposażony w częstotliwość odświeżania 144 Hz oraz obsługę technologii NVIDIA® G-SYNC® Compatible i AMD FreeSync™ Premium Pro . Technologie te zapewniają płynną, płynną rozgrywkę, nawet w szybkich i pełnych akcji grach. Funkcje takie jak Dynamic Action Sync i Black Stabiliser pozwalają graczom błyskawicznie reagować na wrogów i zachować kontrolę nawet w ciemnych scenach.
Łączność i zintegrowany dźwięk - wszystko czego potrzebujesz
Port USB Type-C™ umożliwia nie tylko szybki transfer danych, ale także ładowanie podłączonych urządzeń z mocą do 90 W. Ponadto dwa zintegrowane 10-watowe głośniki z MaxxAudio® zapewniają czysty i mocny dźwięk, który dopełnia wciągające wrażenia i eliminuje potrzebę stosowania zewnętrznych głośników. Idealny do kreatywnych projektów i rozrywki.
LG 49BQ95C-W to idealny monitor dla każdego, kto szuka dużej, wydajnej powierzchni do pracy i gier.
Dane techniczne
Nazwa | LG 49BQ95C-W 49" IPS Monitor, 5120 x 1440, 144Hz, 5ms |
---|---|
Numer artykułu | 1000033178 |
GTIN/EAN | 8806084665737 |
SKU | 49BQ95C-W.AEU |
Nazwa modelu | 49BQ95C-W |
Marka | LG |
Typ produktu | Monitor |
Seria | Seria LG Business |
panel technology | IPS |
Rozdzielczość | 5120 x 1440 Rozdzielczość Uchwała: Rozdzielczość projektora to maksymalna liczba punktów obrazu (pikseli), jaką projektor może wyświetlić w oparciu o naturalnie istniejącą technologię, czyli bez konwersji lub przycinania obrazu. Rozdzielczość natywna to liczba pikseli, jaką projektor fizycznie posiada do wyświetlenia obrazu. Projektor zwykle interpoluje rozdzielczość, gdy otrzymuje sygnał obrazu o wyższej rozdzielczości niż rozdzielczość natywna. W takim przypadku może wystąpić brak szczegółów obrazu lub ogólne rozmycie wyświetlanego obrazu. Jeśli projektor otrzymuje sygnał obrazu o rozdzielczości niższej niż natywna, to również interpoluje, skaluje obraz do rozdzielczości natywnej, oblicza odpowiednie dodatkowe piksele, jeśli to możliwe bez zmiany informacji o obrazie. Wadą w tym przypadku jest to, że chociaż obraz jest wyświetlany większy niż podawany, oryginalne pojedyncze piksele mogą stać się znacznie bardziej widoczne, ponieważ są pomnożone przez konwersję. 4K: 4K odnosi się do rozdzielczości 3840 x 2160 lub Ultra High Definition Television (UHDTV). Rozdzielczość ta odpowiada 4-krotnej rozdzielczości Full HD. Do nagrywania filmów w takiej rozdzielczości potrzebne są specjalne kamery, które mogą nagrywać w rozdzielczości około 8 megapikseli (4K). Full HD: Terminem Full HD określa się urządzenia, które mogą fizycznie wyświetlać lub wyprowadzać sygnały HDTV w pełnej (1920 x 1080 pikseli) rozdzielczości. 1080p: 1080p to specyfikacja pionowych linii obrazu. Dotyczy to między innymi rozdzielczości 1920 x 1080. Litera "p" w tym przypadku oznacza pełne klatki, więc wszystkie linie obrazu są wyświetlane jednocześnie. 1080i: 1080i to specyfikacja pionowych linii obrazu. Spójnik "i" w tym przypadku oznacza pola. Sygnał ten jest zwykle wyświetlany interpolowany (np. przez urządzenia o rozdzielczości 1280 x 720 HDready). Interpolacja cyfrowo dodaje piksele, ale też oferuje lekkie rozmycie. Z kolei w odtwarzaniu 1080p wykorzystywane są pełne klatki. |
Przekątna | 49" |
Proporcje obrazu | 32:9 Proporcje obrazu Format: Wyświetlany obraz jest wyświetlany w formacie (współczynniku proporcji) określonym przez projektor. O formacie decyduje również rozdzielczość projektora (patrz również wpis Rozdzielczość). Format ekranu jest zwykle wybierany na podstawie formatu obrazu z rzutnika. Najczęściej spotykane formaty to 4:3, 16:9 i 16:10. |
Kąt widzenia w poziomie | 178° Kąt widzenia w poziomie Kąt widzenia: Kąt widzenia wskazuje odległość od linii środkowej, przy której wyświetlany obraz jest postrzegany jako dobrej jakości bez ograniczeń. Z reguły określa się kąt widzenia w poziomie. Dobry kąt widzenia mieści się w zakresie od 110 do 130 stopni od środka obrazu, czyli 55 do 65 stopni w lewo i 65 w prawo. Jeśli znajdujesz się poza kątem widzenia, obraz pogarsza się nieproporcjonalnie. |
Kątwidzenia w pionie | 178° Kątwidzenia w pionie Kąt widzenia: Kąt widzenia wskazuje odległość od linii środkowej, w której wyświetlany obraz jest postrzegany jako dobrej jakości bez ograniczeń. Z reguły określa się kąt widzenia w poziomie. Dobry kąt widzenia mieści się w zakresie od 110 do 130 stopni od środka obrazu, czyli 55 do 65 stopni w lewo i 65 w prawo. Jeśli znajdujesz się poza kątem widzenia, obraz pogarsza się nieproporcjonalnie. |
Kontrast | 1 000 :1 Kontrast Kontrast: Kontrast odzwierciedla gradację pomiędzy najjaśniejszym i najciemniejszym punktem. Określa się to od bieli przez szarość do czerni. Im wyższy kontrast, tym dokładniej można rozpoznać poszczególne gradacje pomiędzy poszczególnymi sekcjami. W realnym użytkowaniu kontrast odgrywa jednak rolę właściwie tylko w zaciemnionych pomieszczeniach, gdyż światło przeciwdziała kontrastowi. Dlatego też kontrast odgrywa raczej podrzędną rolę w urządzeniach prezentacyjnych. Należy również zauważyć, że kontrast jest określany różnie w zależności od technologii. Często skutkuje to bardzo różnymi wartościami na papierze. Poziom czerni: Poziom czerni wskazuje najniższą wartość światła projekcji, która jest osiągana przy wyświetlaniu czarnego obrazu. Im lepszy poziom czerni, tym bardziej ciemne kolory / czarne tony są podkreślone w obrazie. |
Max. jasność | 400 cd/m² |
Czas reakcji | 5ms |
Częstotliwość odświeżania obrazu | 144Hz |
Standard VESA | 100 x 100 |
wejścia | 1x Displayport , 1x USB-A , 1x USB-C , 2x HDMI wejścia HDMI: Cyfrowe połączenie do transmisji obrazu i dźwięku. Niezbędne do uzyskania wysokiej rozdzielczości obrazu (HDTV). Ponieważ HDMI 1.4 (High Speed) nadaje się do przesyłania treści 3D w Full HD. Dla uzyskania wysokiej rozdzielczości obrazu w UHD, 4K lub HDR odpowiednie jest połączenie przez HDMI 2.0a i wyższe. Należy stosować HDMI 2.1 lub wyższy od 120Hz odświeżania w 4K. VGA: Złącze VGA to 15-pinowe złącze służące do analogowej transmisji obrazu. Nazywany jest również DSub15 i jest często spotykany w notebookach i komputerach PC. W porównaniu do pozostałych połączeń analogowych oferuje dobrą jakość obrazu. Może być przykręcony do urządzenia wejściowego lub wyjściowego i może być dostosowany do YUV przy odpowiedniej konfiguracji. DisplayPort: Złącze DisplayPort to połączenie zgodne ze standardem VESA, służące do przesyłania danych obrazu i dźwięku. Oprócz szyfrowania HDCP, obsługiwane jest również DPCP. Ze względu na niewielkie rozmiary, złącze to jest najczęściej stosowane w notebookach. Dodatkowym małym wariantem jest MiniDisplayPort, który jest wykorzystywany przede wszystkim w urządzeniach Apple. DVI: DVI (Digital Visual Interface) to interfejs służący do przesyłania danych wideo. Przez DVi-A można przesyłać tylko sygnały analogowe, przez DVI-D tylko sygnały cyfrowe, a przez DVI-I oba rodzaje sygnałów. USB: USB (Universal Serial Bus) służy do sterowania i zarządzania projektorem (USB-B). W niektórych urządzeniach biznesowych pliki biurowe i obrazy mogą być również prezentowane bezpośrednio za pomocą pamięci USB lub przez wejście USB (USB-A) można podłączyć mysz. Toslink: Połączenie Toslink jest połączeniem sygnału optycznego, które działa na zasadzie światłowodu. Służy do cyfrowej transmisji sygnałów audio. Konstrukcja optyczna oferuje mniejszą podatność na zakłócenia od zewnętrznych wpływów magnetycznych i elektrycznych. Połączenie to jest najczęściej stosowane w obszarze odtwarzaczy DVD / Blu-ray i porównywalnych urządzeń w połączeniu z amplitunerem AV, jeśli te pracują z sygnałami dts lub Dolby Digital. YUV: Połączenie YUV, zwane również Y Cb/Pb Cr/Pr lub połączeniem komponentowym, jest analogowym połączeniem wideo z trzema kanałami (kanałem natężenia światła i dwoma kanałami koloru). Jakościowo jest to najlepsze analogowe połączenie wideo. Kabel komponentowy: Złącze YUV przesyła sygnały analogowe trzema przewodami (Y=czarny i biały UV=kolory). YUV służy do transmisji HDTV i jest kompatybilny np. z Cinch. S-Video: Połączenie S-Video jest również nazywane połączeniem S-VHS lub Hosiden. W porównaniu do połączenia wideo Cinch pracuje z dwoma kanałami (jasność/kolor). Pod względem jakości jest nieco lepiej niż w przypadku połączenia wideo Cinch, ale są też ograniczenia. Można je tłumaczyć podatnością sygnału, co przejawia się np. w zniekształceniach obrazu. Cinch: Połączenie wideo cinch jest również nazywane połączeniem kompozytowym. Aby łatwiej było go rozpoznać, zazwyczaj jest on obszyty żółtym kolorem. Ponieważ transmisja odbywa się tylko jednym kanałem, jakość obrazu jest na niskim poziomie. D-Sub15: Złącze VGA to 15-pinowe złącze służące do przesyłania obrazu w sposób analogowy. Nazywany jest również DSub15 i jest często spotykany w notebookach i komputerach PC. W porównaniu z innymi złączami analogowymi oferuje dobrą jakość obrazu. Może być przykręcony do urządzenia wejściowego lub wyjściowego i może być dostosowany do YUV przy odpowiedniej konfiguracji. RS232: Interfejs RS232 może być używany do sterowania lub zarządzania projektorem. Mini Jack: Za pomocą jednopinowego Mini Jack można przesyłać monofoniczne sygnały audio, za pomocą dwupinowego stereo sygnały audio, a za pomocą trzypinowego stereo sygnały audio i dane obrazu. Scart: Scart to złącze, które można wykorzystać do przesyłania analogowych sygnałów audio i wideo. Jest on kompatybilny z innymi złączami analogowymi, takimi jak RCA czy S-Video. ARC: Kanał zwrotny audio, zwany również ARC lub audio return channel, został wprowadzony wraz z wersją HDMI 1.4 w celu zmniejszenia ilości okablowania pomiędzy komponentami HDMI. Kanał zwrotny audio biegnie przez istniejący kabel HDMI. Dlatego nie trzeba już podłączać dodatkowego kabla dla dźwięku. Oba urządzenia muszą jednak obsługiwać ARC. Wszystkie formaty plików audio, które są również przesyłane przez interfejs SPDIF, mogą być przesyłane przez kanał zwrotny audio. Należą do nich Dolby Digital, Digital Theatre Sound i PCM audio. Przykładowo, połączenie pomiędzy telewizorem (w tym odbiornikiem) a amplitunerem AV może być wykonane za pomocą kabla HDMI. Dźwięk z telewizora jest przekazywany za pomocą kabla HDMI. Wcześniej dla sygnałów audio wymagany był dodatkowy kabel cyfrowy (koncentryczny lub Tos-Link). |
wyjścia | 1x 3,5mm Jack wyjścia HDMI: Cyfrowe połączenie do transmisji obrazu i dźwięku. Niezbędne do uzyskania wysokiej rozdzielczości obrazu (HDTV). Ponieważ HDMI 1.4 (High Speed) nadaje się do przesyłania treści 3D w Full HD. Dla uzyskania wysokiej rozdzielczości obrazu w UHD, 4K lub HDR odpowiednie jest połączenie przez HDMI 2.0a i wyższe. Należy stosować HDMI 2.1 lub wyższy od 120Hz odświeżania w 4K. VGA: Złącze VGA to 15-pinowe złącze służące do analogowej transmisji obrazu. Nazywany jest również DSub15 i jest często spotykany w notebookach i komputerach PC. W porównaniu do pozostałych połączeń analogowych oferuje dobrą jakość obrazu. Może być przykręcony do urządzenia wejściowego lub wyjściowego i może być dostosowany do YUV przy odpowiedniej konfiguracji. DisplayPort: Złącze DisplayPort to połączenie zgodne ze standardem VESA, służące do przesyłania danych obrazu i dźwięku. Oprócz szyfrowania HDCP, obsługiwane jest również DPCP. Ze względu na niewielkie rozmiary, złącze to jest najczęściej stosowane w notebookach. Dodatkowym małym wariantem jest MiniDisplayPort, który jest wykorzystywany przede wszystkim w urządzeniach Apple. DVI: DVI (Digital Visual Interface) to interfejs służący do przesyłania danych wideo. Przez DVi-A można przesyłać tylko sygnały analogowe, przez DVI-D tylko sygnały cyfrowe, a przez DVI-I oba rodzaje sygnałów. USB: USB (Universal Serial Bus) służy do sterowania i zarządzania projektorem (USB-B). W niektórych urządzeniach biznesowych pliki biurowe i obrazy mogą być również prezentowane bezpośrednio za pomocą pamięci USB lub przez wejście USB (USB-A) można podłączyć mysz. Toslink: Połączenie Toslink jest połączeniem sygnału optycznego, które działa na zasadzie światłowodu. Służy do cyfrowej transmisji sygnałów audio. Konstrukcja optyczna oferuje mniejszą podatność na zakłócenia od zewnętrznych wpływów magnetycznych i elektrycznych. Połączenie to jest najczęściej stosowane w obszarze odtwarzaczy DVD / Blu-ray i porównywalnych urządzeń w połączeniu z amplitunerem AV, jeśli te pracują z sygnałami dts lub Dolby Digital. YUV: Połączenie YUV, zwane również Y Cb/Pb Cr/Pr lub połączeniem komponentowym, jest analogowym połączeniem wideo z trzema kanałami (kanałem natężenia światła i dwoma kanałami koloru). Jakościowo jest to najlepsze analogowe połączenie wideo. Kabel komponentowy: Złącze YUV przesyła sygnały analogowe trzema przewodami (Y=czarny i biały UV=kolory). YUV służy do transmisji HDTV i jest kompatybilny np. z Cinch. S-Video: Połączenie S-Video jest również nazywane połączeniem S-VHS lub Hosiden. W porównaniu do połączenia wideo Cinch pracuje z dwoma kanałami (jasność/kolor). Pod względem jakości jest nieco lepiej niż w przypadku połączenia wideo Cinch, ale są też ograniczenia. Można je tłumaczyć podatnością sygnału, co przejawia się np. w zniekształceniach obrazu. Cinch: Połączenie wideo cinch jest również nazywane połączeniem kompozytowym. Aby łatwiej było go rozpoznać, zazwyczaj jest on obszyty żółtym kolorem. Ponieważ transmisja odbywa się tylko jednym kanałem, jakość obrazu jest na niskim poziomie. D-Sub15: Złącze VGA to 15-pinowe złącze służące do przesyłania obrazu w sposób analogowy. Nazywany jest również DSub15 i jest często spotykany w notebookach i komputerach PC. W porównaniu z innymi złączami analogowymi oferuje dobrą jakość obrazu. Może być przykręcony do urządzenia wejściowego lub wyjściowego i może być dostosowany do YUV przy odpowiedniej konfiguracji. RS232: Interfejs RS232 może być używany do sterowania lub zarządzania projektorem. Mini Jack: Za pomocą jednopinowego Mini Jack można przesyłać monofoniczne sygnały audio, za pomocą dwupinowego stereo sygnały audio, a za pomocą trzypinowego stereo sygnały audio i dane obrazu. Scart: Scart to złącze, które można wykorzystać do przesyłania analogowych sygnałów audio i wideo. Jest on kompatybilny z innymi złączami analogowymi, takimi jak RCA czy S-Video. ARC: Kanał zwrotny audio, zwany również ARC lub audio return channel, został wprowadzony wraz z wersją HDMI 1.4 w celu zmniejszenia ilości okablowania pomiędzy komponentami HDMI. Kanał zwrotny audio biegnie przez istniejący kabel HDMI. Dlatego nie trzeba już podłączać dodatkowego kabla dla dźwięku. Oba urządzenia muszą jednak obsługiwać ARC. Wszystkie formaty plików audio, które są również przesyłane przez interfejs SPDIF, mogą być przesyłane przez kanał zwrotny audio. Należą do nich Dolby Digital, Digital Theatre Sound i PCM audio. Przykładowo, połączenie pomiędzy telewizorem (w tym odbiornikiem) a amplitunerem AV może być wykonane za pomocą kabla HDMI. Dźwięk z telewizora jest przekazywany za pomocą kabla HDMI. Wcześniej dla sygnałów audio wymagany był dodatkowy kabel cyfrowy (koncentryczny lub Tos-Link). |
Szerokość produktu | 121,51 cm |
Wysokość produktu | 11,42 cm |
Głębokość produktu | 36,57 cm |
Waga | 14,7 kg |
Kolor | Biały |
EEK Spectrum | A do G |
Klasa wydajności energetycznej | G |
Stan | Nowy |
Czas trwania gwarancji | 36 |
Typ gwarancji | Swap-Service Informacje dotyczące usług i wsparcia |
Informacje o gwarancji producenta:
Tutaj znajdziesz bardziej szczegółowe informacje na temat różnych rodzajów gwarancji. Dane kontaktowe i warunki gwarancji dla danego roszczenia gwarancyjnego znajdują się w przeglądzie producentów. Ustawowe uprawnienia gwarancyjne nie są ograniczone przez dodatkową gwarancję producenta. Nasza odpowiedzialność za wady jest regulowana przepisami prawa. Prawa do wad można dochodzić bezpłatnie.
Bezpieczeństwo produktu
Osoba odpowiedzialna za UE |
---|
LG Electronics Deutschland GmbH |
Alfred-Herrhausen-Allee 3-5 |
65760 Eschborn |
Germany |
info@lge.de |