59 999,00 zł*
- ANSI Lumenów 2 200 ANSI Lumen
- Rozdzielczość 4096 x 2160 4K UHD
- Proporcje obrazu 16:9
- Szumy urządzenia 24 dB
Często kupowane razem
Informacje dot. produktu
Projektory D-ILA z ich oszałamiającym kontrastem natywnym, niezwykle wysoką rozdzielczością i szerokim spektrum kolorów generują niewiarygodnie szczegółowe, realistyczne obrazy. Z nową generacją D-ILA, osiągnęliśmy kolejny kamień milowy, ponieważ oprócz natywnego wyjścia 4K, posiadają one wejście 8K i unikalną technologię 8K E-Shift, która podwaja rozdzielczość obrazu. Dzięki laserowemu źródłu światła Blu-Escent i wysokiej jakości szklanej soczewce, gwarantują one oszałamiającą, realistyczną perfekcję kina domowego.
Diody laserowe BLU-Escent o wysokiej wydajności świetlnej
JVC wykorzystuje najnowszą technologię laserową BLU-Escent z niebieskimi diodami laserowymi jako źródłem światła. Technologia BLU-Escent została specjalnie dostosowana do projektorów kina domowego i zapewnia strumień świetlny do 2200 lumenów oraz żywotność do 20 000 godzin pracy. Na przykład, ogromny strumień światła jest wykorzystywany do zwiększenia liczby świateł w projekcji HDR, a w połączeniu z dynamiczną regulacją jasności diod laserowych pozwala uzyskać niezwykle realistyczne odwzorowanie obrazu i fantastyczną głębię obrazu.
Doskonałe wyświetlanie treści HDR10+
Jeśli chodzi o odtwarzanie rozszerzonego zakresu jasności i obszernej przestrzeni kolorów BT.2020, a także 10-bitowej gradacji treści HDR (High Dynamic Range), nasze projektory D-ILA to pierwszy wybór. Nowe modele obsługują wszystkie formaty HDR, w tym HDR10 z płyt Blu-Ray lub serwisów streamingowych, HLG (Hybrid Log Gamma) z transmisji telewizyjnych oraz najnowszy format HDR10+ z dynamiczną regulacją metadanych.
Ponadto, projektory JVC są kompatybilne zarówno z HDR10+ jak i z dynamicznymi mapowaniami dźwięku Frame Adapt HDR. HDR10+ zawiera metadane z ustawieniami dla każdej sceny, Frame Adapt HDR stale analizuje maksymalną jasność w materiałach HDR10 przy użyciu algorytmu JVC. Dzięki temu można cieszyć się każdą sceną z treści HDR w optymalnej jakości obrazu.
Szklany obiektyw o wysokiej rozdzielczości zapewniający precyzyjne odwzorowanie wszystkich szczegółów obrazu
DLA-NZ7 jest wyposażony w całkowicie szklany obiektyw w aluminiowym korpusie, składający się z 18 elementów w 16 grupach. Aby uzyskać absolutną, wierną projekcję od krawędzi do krawędzi obrazów o wysokiej rozdzielczości 8K lub 4K, połączono pięć soczewek optycznych ED o nietypowej dyspersji, aby zoptymalizować zmienny współczynnik załamania kolorów RGB. Eliminuje to wszelkie kolorowe obwódki i aberracje chromatyczne oraz znacząco poprawia projekcję obrazu.
Wysokowydajny układ optyczny i układ D-ILA 4K
Perfekcyjna projekcja obrazów o wysokiej rozdzielczości zależy w dużej mierze od zastosowanego mikroprocesora i systemu optycznego. Ulepszony 0,69-calowy chip 4K D-ILA podwoił prędkość wymaganą do reprodukcji obrazu z 120 Hz do ekwiwalentu 240 Hz. Nowy, wysokowydajny układ optyczny projektorów DLANZ7 i NZ8 pomaga osiągnąć maksymalną jasność do 2200 lumenów i radykalnie poprawia jakość obrazu poprzez tłumienie odbić.
- Technologia 8K/e-shiftX z poczwórnym przesunięciem pikseli umożliwia wyświetlanie obrazu w jakości 8K.
- Zespół światła laserowego BLU-Escent
- Wysoki strumień świetlny 2200 lumenów zapewniający wierne kolory i dynamiczne obrazy
- Natywny współczynnik kontrastu 100 000:1 i dynamiczny kontrast ∞:1 dzięki dynamicznej kontroli źródła światła
- 2 wejścia HDMI (48 Gpbs, HDCP 2.3) dla sygnałów o rozdzielczości do 8K60P i 4K120P
- Wierne odwzorowanie treści HDR10+ dzięki automatycznemu dostosowaniu parametrów obrazu do informacji wzorcowych zawartych w strumieniu HDR
- Funkcja Frame Adapt HDR, wykorzystując opracowany przez JVC algorytm, analizuje każdą klatkę materiału HDR10 w czasie rzeczywistym pod kątem maksymalnej jasności i dostosowuje zakres dynamiki w celu uzyskania optymalnej projekcji obrazu. Ponadto funkcja Frame Adapt HDR zwiększa dokładność przetwarzania gamma z 12 do 18 bitów, aby odtworzyć drobniejsze gradacje.
- Nowa funkcja "Theater Optimizer" zapewnia optymalną reprodukcję HDR w trybie "Frame Adapt HDR", biorąc pod uwagę wszystkie parametry projekcji (rozmiar ekranu, wzmocnienie itp.) i automatycznie dostosowując profil kolorów
- Funkcja "Auto Tone Mapping" umożliwiająca optymalne wyświetlanie treści HDR10 poprzez automatyczną regulację
Dane techniczne
Nazwa | JVC DLA‐NZ7 Projektor, 4096 x 2160 4K UHD, 2 200 ANSI Lumen |
---|---|
Numer artykułu | 1000020199 |
GTIN/EAN | 4975769021961 |
SKU | DLA‐NZ7 |
Nazwa modelu | DLA‐NZ7 |
W zestawie soczewka | Tak |
Marka | JVC |
Typ produktu | Projektor |
Seria | JVC NZ7 Series |
Obszar zastosowania | Projektory dla graczy , Projektory do High-End kina domowego , Projektory do kina domowego Obszar zastosowania Projektor o ultrakrótkiej odległości: Do użytku w salach konferencyjnych i klasach szkolnych opracowano specjalne projektory krótkodystansowe wyposażone w obiektyw szerokokątny. Projektory te są również zazwyczaj wykorzystywane do pracy z tablicami interaktywnymi. Projektory te mają możliwość wyświetlania dużego obrazu z bardzo małej odległości. Projektory ultrakrótkoogniskowe są niezwykle popularne w kręgach prezenterów, ponieważ po pierwsze obraz nie jest zasłaniany, gdy prezenter stoi przed ekranem. Po drugie, prezenter nie jest lub jest tylko nieznacznie oślepiony przez projektor. Zwiększenie tego efektu oferują projektory ultrakrótkoogniskowe, które wyświetlają odpowiednio duży obraz z odległości zaledwie kilku centymetrów. |
Typ projektora | D-ILA Typ projektora DLP: DLP to technika projekcyjna. Dzięki technologii DLP światło jest wysyłane przez obracające się koło kolorów. W nowszych projektorach DLP zwiększono już liczbę segmentów kolorów na obrotowym kole barw z sześciu do nawet ośmiu, aby uzyskać lepsze mieszanie kolorów. Kolorowe światło jest kierowane na układ DLP, w którym znajdują się mikrolusterka. Na każdy piksel przypada jedno mikrolusterko. Z każdego pojedynczego mikrolustra obraz jest przekazywany przez soczewkę na ekran projekcyjny, gdzie pojawia się teraz obraz. Efekt tęczy: Efekt tęczy występuje w zasadzie we wszystkich 1-chipowych projektorach DLP. Jednak tylko około jedna trzecia wszystkich użytkowników zauważa ten efekt. Gdy obrazy są generowane przez projektory DLP, określony kolor koła barw jest kolejno wyświetlany na ekranie dla każdego piksela i interpretowany przez oko widza jako odpowiedni kolor o określonej jasności/intensywności. Im więcej segmentów ma koło kolorów projektora DLP i im szybciej się obraca lub steruje nim układ DLP, tym efekt tęczy jest mniejszy. Odczuwalne jest wtedy miganie barw koła barw (czerwono-zielono-niebieskie, ewentualnie inne), częściowo przy pełnych, także nieruchomych obrazach, częściowo przy ruchomych, ale szczególnie przy krawędziach między jasnymi i ciemnymi obszarami obrazu. Efekt ten można zaobserwować również w obrazach o wysokim kontraście lub ciemnych, albo gdy zawartość obrazu zmienia się gwałtownie, np. w filmach akcji. Widzowie, którzy zauważyli ten efekt, zgłaszają między innymi od lekkich bólów głowy do silnych bólów i zawrotów głowy. LCD: LCD (liquid crystal display) to technologia projekcyjna. Światło lampy jest dzielone przez lustro dichroiczne na trzy podstawowe kolory: czerwony, zielony i niebieski (3LCD). Rozszczepione światło jest filtrowane przez polikrzemowy panel ciekłokrystaliczny pracujący dla każdego koloru. W ten sposób powstają monochromatyczne obrazy, które są nakładane przez pryzmat, tworząc obraz na ekranie. Szczególnie wysokiej jakości beamery wykorzystują cztery panele (4LCD). W przypadku beamerów 4LCD wyodrębniony jest również kolor żółty. To wzmocnienie podkreśla ekspozycję koloru żółtego. LCoS: LcoS jest techniką projekcyjną. Technologia ta również wykorzystuje panele ciekłe, ale panele nie są podświetlane jak w przypadku technologii LCD. Za panelami znajdują się lustra, które są podobne do technologii DLP. Lustra te znacznie redukują efekt fly screen i pozwalają uzyskać wyższe wartości kontrastu. Tylna projekcja: Wiele projektorów jest przystosowanych do tzw. projekcji tylnej. W przypadku projekcji tylnej wymagany jest odpowiednio półprzezroczysty ekran (ekran do projekcji tylnej). W przypadku projekcji tylnej projektor jest umieszczony za ekranem, a odpowiedni tryb jest włączony w menu projektora. Funkcja ta zapewnia lustrzane odbicie obrazu. Zaletą tylnej projekcji jest to, że obraz nie jest przesłaniany w obszarze przed ekranem, gdy ludzie przechodzą przed obrazem w stożku światła między projektorem a ekranem. Do projekcji tylnej potrzebne są projektory o większej mocy świetlnej, ponieważ dużo światła jest tracone przy przechodzeniu przez ekran. Ponieważ ekrany z powierzchnią do projekcji tylnej mają wysoki współczynnik wzmocnienia, zmniejsza się kąt widzenia, dlatego widzowie powinni być ustawieni jak najbardziej centralnie przed ekranem. Ten rodzaj tylnej projekcji jest szczególnie popularny w branży eventowej. Projektory krótkodystansowe: Do użytku w salach konferencyjnych i klasach szkolnych opracowano specjalne projektory krótkodystansowe wyposażone w obiektyw szerokokątny. Projektory te są również powszechnie wykorzystywane do pracy z tablicami interaktywnymi. Projektory krótkoogniskowe mają właściwość wyświetlania dużego obrazu z bardzo małej odległości. Funkcja ta jest niezwykle popularna w kręgach prezenterów, ponieważ z jednej strony niewiele obrazu jest zasłonięte, gdy prezenter stoi przed ekranem. Po drugie, prezenter nie jest lub jest tylko nieznacznie oślepiony przez projektor. Zwiększenie tego efektu oferują projektory ultrakrótkoogniskowe, które wyświetlają odpowiednio duży obraz z odległości zaledwie kilku centymetrów. |
Typ lampy projectora | Laser |
ANSI Lumenów | 2 200 ANSI Lumen |
Rozdzielczość | 4096 x 2160 4K UHD Rozdzielczość Uchwała: Rozdzielczość projektora to maksymalna liczba punktów obrazu (pikseli), jaką projektor może wyświetlić w oparciu o naturalnie istniejącą technologię, czyli bez konwersji lub przycinania obrazu. Rozdzielczość natywna to liczba pikseli, jaką projektor fizycznie posiada do wyświetlenia obrazu. Projektor zwykle interpoluje rozdzielczość, gdy otrzymuje sygnał obrazu o wyższej rozdzielczości niż rozdzielczość natywna. W takim przypadku może wystąpić brak szczegółów obrazu lub ogólne rozmycie wyświetlanego obrazu. Jeśli projektor otrzymuje sygnał obrazu o rozdzielczości niższej niż natywna, to również interpoluje, skaluje obraz do rozdzielczości natywnej, oblicza odpowiednie dodatkowe piksele, jeśli to możliwe bez zmiany informacji o obrazie. Wadą w tym przypadku jest to, że chociaż obraz jest wyświetlany większy niż podawany, oryginalne pojedyncze piksele mogą stać się znacznie bardziej widoczne, ponieważ są pomnożone przez konwersję. 4K: 4K odnosi się do rozdzielczości 3840 x 2160 lub Ultra High Definition Television (UHDTV). Rozdzielczość ta odpowiada 4-krotnej rozdzielczości Full HD. Do nagrywania filmów w takiej rozdzielczości potrzebne są specjalne kamery, które mogą nagrywać w rozdzielczości około 8 megapikseli (4K). Full HD: Terminem Full HD określa się urządzenia, które mogą fizycznie wyświetlać lub wyprowadzać sygnały HDTV w pełnej (1920 x 1080 pikseli) rozdzielczości. 1080p: 1080p to specyfikacja pionowych linii obrazu. Dotyczy to między innymi rozdzielczości 1920 x 1080. Litera "p" w tym przypadku oznacza pełne klatki, więc wszystkie linie obrazu są wyświetlane jednocześnie. 1080i: 1080i to specyfikacja pionowych linii obrazu. Spójnik "i" w tym przypadku oznacza pola. Sygnał ten jest zwykle wyświetlany interpolowany (np. przez urządzenia o rozdzielczości 1280 x 720 HDready). Interpolacja cyfrowo dodaje piksele, ale też oferuje lekkie rozmycie. Z kolei w odtwarzaniu 1080p wykorzystywane są pełne klatki. |
Proporcje obrazu | 16:9 Proporcje obrazu Format: Wyświetlany obraz jest wyświetlany w formacie (współczynniku proporcji) określonym przez projektor. O formacie decyduje również rozdzielczość projektora (patrz również wpis Rozdzielczość). Format ekranu jest zwykle wybierany na podstawie formatu obrazu z rzutnika. Najczęściej spotykane formaty to 4:3, 16:9 i 16:10. |
Kontrast | 40 000 :1 Kontrast Kontrast: Kontrast odzwierciedla gradację pomiędzy najjaśniejszym i najciemniejszym punktem. Określa się to od bieli przez szarość do czerni. Im wyższy kontrast, tym dokładniej można rozpoznać poszczególne gradacje pomiędzy poszczególnymi sekcjami. W realnym użytkowaniu kontrast odgrywa jednak rolę właściwie tylko w zaciemnionych pomieszczeniach, gdyż światło przeciwdziała kontrastowi. Dlatego też kontrast odgrywa raczej podrzędną rolę w urządzeniach prezentacyjnych. Należy również zauważyć, że kontrast jest określany różnie w zależności od technologii. Często skutkuje to bardzo różnymi wartościami na papierze. Poziom czerni: Poziom czerni wskazuje najniższą wartość światła projekcji, która jest osiągana przy wyświetlaniu czarnego obrazu. Im lepszy poziom czerni, tym bardziej ciemne kolory / czarne tony są podkreślone w obrazie. |
Szumy urządzenia | 24 dB Szumy urządzenia Szum roboczy: Oczywiście każdy projektor wytwarza hałas podczas pracy ze względu na chłodzącą funkcję wentylatora. Jest to określone przez producenta w karcie katalogowej w dB (decybelach). W trybie Eco projektory są cichsze niż podczas normalnej pracy ze względu na zmniejszoną moc wyjściową. Jednak specyfikacje producentów nie zawsze odpowiadają rzeczywistości, ponieważ nie ma znormalizowanej procedury pomiarowej dla tego pomiaru. Nie można więc porównywać projektorów dokładnie przez specyfikację głośności. Decybel (dB): Oczywiście każdy projektor emituje szum pracy spowodowany funkcją chłodzenia przez wentylator. Jest to określone przez producenta w karcie katalogowej w dB (decybelach). W trybie Eco projektory są cichsze niż podczas normalnej pracy ze względu na zmniejszoną moc wyjściową. Jednak specyfikacje producentów nie zawsze odpowiadają rzeczywistości, ponieważ nie ma znormalizowanej procedury pomiarowej dla tego pomiaru. Projektory nie są więc dokładnie porównywalne przez specyfikację głośności. Tom: Oczywiście każdy projektor wytwarza hałas podczas pracy ze względu na chłodzącą funkcję wentylatora. Jest to podawane przez producenta w karcie katalogowej w dB (decybelach). W trybie Eco projektory są cichsze niż podczas normalnej pracy ze względu na zmniejszoną moc wyjściową. Jednak specyfikacje producentów nie zawsze odpowiadają rzeczywistości, ponieważ nie ma znormalizowanej procedury pomiarowej dla tego pomiaru. Projektory te nie są więc do końca porównywalne pod względem objętości. |
Żywotność lampy | 20 000 Żywotność lampy Żywotność lampy: Żywotność lampy jest określona przez producenta raz w trybie normalnym, a raz w trybie eco. W zależności od trybu, w którym używany jest projektor, lampa może działać krócej lub dłużej. Jednak żywotność lampy zależy również od czasu użytkowania. Im dłużej projektor jest eksploatowany, tym szybciej traci swoją żywotność. Ponadto czynniki zewnętrzne, takie jak kurz czy nikotyna, mogą prowadzić do skrócenia okresu eksploatacji. Aby zapewnić dłuższą żywotność lampy, należy odpowiednio konserwować urządzenie. W przypadku projektorów LCD konserwacja oznacza, że filtr powietrza powinien być często odkurzany lub całkowicie wymieniany w przypadku odpowiedniego nagromadzenia się zanieczyszczeń. Aby dogodzić użytkownikowi, poszczególni producenci oferują różne warunki gwarancji na lampy dla swoich urządzeń. Na przykład, jeden rok na lampę lub do 1000 godzin pracy lampy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. Różni się to jednak w zależności od producenta i można to znaleźć w konkretnych kartach katalogowych. |
Najmniejsza Dystans projekcyjny | 1,87 cm |
Maksymalna Dystans projekcyjny | 6,23 cm |
Najmniejsza Współczynnik rzutu | 1,43 Najmniejsza Współczynnik rzutu Współczynnik projekcji: Współczynnik projekcji wskazuje, przy jakiej odległości projekcji uzyskuje się odpowiednią szerokość obrazu. Wartość ta zależy od zainstalowanego obiektywu.Przykład 1 - Obliczanie odległości: Współczynnik projekcji 1,4-1,8:1 Pożądana szerokość obrazu = 300 cm Wynik: odległość 420 - 540 cm (300 x 1,4 lub 1,8). Przykład 2 - Obliczenie możliwych szerokości obrazu: Współczynnik projekcji 1,4-1,8:1 Odległość projekcji = 560 cm Wynik: 311 - 400 cm szerokości obrazu (560 / 1,4 lub 1,8). |
Maksymalna Współczynnik rzutu | 2,92 Maksymalna Współczynnik rzutu Współczynnik projekcji: Współczynnik projekcji wskazuje, przy jakiej odległości projekcji uzyskuje się odpowiednią szerokość obrazu. Wartość ta zależy od zainstalowanego obiektywu.Przykład 1 - Obliczanie odległości: Współczynnik projekcji 1,4-1,8:1 Pożądana szerokość obrazu = 300 cm Wynik: odległość 420 - 540 cm (300 x 1,4 lub 1,8). Przykład 2 - Obliczenie możliwych szerokości obrazu: Współczynnik projekcji 1,4-1,8:1 Odległość projekcji = 560 cm Wynik: 311 - 400 cm szerokości obrazu (560 / 1,4 lub 1,8). |
wejścia | 1x 3,5mm Jack , 1x Ethernet , 1x RS232 , 1x USB-A wejścia HDMI: Cyfrowe połączenie do transmisji obrazu i dźwięku. Niezbędne do uzyskania wysokiej rozdzielczości obrazu (HDTV). Ponieważ HDMI 1.4 (High Speed) nadaje się do przesyłania treści 3D w Full HD. Dla uzyskania wysokiej rozdzielczości obrazu w UHD, 4K lub HDR odpowiednie jest połączenie przez HDMI 2.0a i wyższe. Należy stosować HDMI 2.1 lub wyższy od 120Hz odświeżania w 4K. VGA: Złącze VGA to 15-pinowe złącze służące do analogowej transmisji obrazu. Nazywany jest również DSub15 i jest często spotykany w notebookach i komputerach PC. W porównaniu do pozostałych połączeń analogowych oferuje dobrą jakość obrazu. Może być przykręcony do urządzenia wejściowego lub wyjściowego i może być dostosowany do YUV przy odpowiedniej konfiguracji. DisplayPort: Złącze DisplayPort to połączenie zgodne ze standardem VESA, służące do przesyłania danych obrazu i dźwięku. Oprócz szyfrowania HDCP, obsługiwane jest również DPCP. Ze względu na niewielkie rozmiary, złącze to jest najczęściej stosowane w notebookach. Dodatkowym małym wariantem jest MiniDisplayPort, który jest wykorzystywany przede wszystkim w urządzeniach Apple. DVI: DVI (Digital Visual Interface) to interfejs służący do przesyłania danych wideo. Przez DVi-A można przesyłać tylko sygnały analogowe, przez DVI-D tylko sygnały cyfrowe, a przez DVI-I oba rodzaje sygnałów. USB: USB (Universal Serial Bus) służy do sterowania i zarządzania projektorem (USB-B). W niektórych urządzeniach biznesowych pliki biurowe i obrazy mogą być również prezentowane bezpośrednio za pomocą pamięci USB lub przez wejście USB (USB-A) można podłączyć mysz. Toslink: Połączenie Toslink jest połączeniem sygnału optycznego, które działa na zasadzie światłowodu. Służy do cyfrowej transmisji sygnałów audio. Konstrukcja optyczna oferuje mniejszą podatność na zakłócenia od zewnętrznych wpływów magnetycznych i elektrycznych. Połączenie to jest najczęściej stosowane w obszarze odtwarzaczy DVD / Blu-ray i porównywalnych urządzeń w połączeniu z amplitunerem AV, jeśli te pracują z sygnałami dts lub Dolby Digital. YUV: Połączenie YUV, zwane również Y Cb/Pb Cr/Pr lub połączeniem komponentowym, jest analogowym połączeniem wideo z trzema kanałami (kanałem natężenia światła i dwoma kanałami koloru). Jakościowo jest to najlepsze analogowe połączenie wideo. Kabel komponentowy: Złącze YUV przesyła sygnały analogowe trzema przewodami (Y=czarny i biały UV=kolory). YUV służy do transmisji HDTV i jest kompatybilny np. z Cinch. S-Video: Połączenie S-Video jest również nazywane połączeniem S-VHS lub Hosiden. W porównaniu do połączenia wideo Cinch pracuje z dwoma kanałami (jasność/kolor). Pod względem jakości jest nieco lepiej niż w przypadku połączenia wideo Cinch, ale są też ograniczenia. Można je tłumaczyć podatnością sygnału, co przejawia się np. w zniekształceniach obrazu. Cinch: Połączenie wideo cinch jest również nazywane połączeniem kompozytowym. Aby łatwiej było go rozpoznać, zazwyczaj jest on obszyty żółtym kolorem. Ponieważ transmisja odbywa się tylko jednym kanałem, jakość obrazu jest na niskim poziomie. D-Sub15: Złącze VGA to 15-pinowe złącze służące do przesyłania obrazu w sposób analogowy. Nazywany jest również DSub15 i jest często spotykany w notebookach i komputerach PC. W porównaniu z innymi złączami analogowymi oferuje dobrą jakość obrazu. Może być przykręcony do urządzenia wejściowego lub wyjściowego i może być dostosowany do YUV przy odpowiedniej konfiguracji. RS232: Interfejs RS232 może być używany do sterowania lub zarządzania projektorem. Mini Jack: Za pomocą jednopinowego Mini Jack można przesyłać monofoniczne sygnały audio, za pomocą dwupinowego stereo sygnały audio, a za pomocą trzypinowego stereo sygnały audio i dane obrazu. Scart: Scart to złącze, które można wykorzystać do przesyłania analogowych sygnałów audio i wideo. Jest on kompatybilny z innymi złączami analogowymi, takimi jak RCA czy S-Video. ARC: Kanał zwrotny audio, zwany również ARC lub audio return channel, został wprowadzony wraz z wersją HDMI 1.4 w celu zmniejszenia ilości okablowania pomiędzy komponentami HDMI. Kanał zwrotny audio biegnie przez istniejący kabel HDMI. Dlatego nie trzeba już podłączać dodatkowego kabla dla dźwięku. Oba urządzenia muszą jednak obsługiwać ARC. Wszystkie formaty plików audio, które są również przesyłane przez interfejs SPDIF, mogą być przesyłane przez kanał zwrotny audio. Należą do nich Dolby Digital, Digital Theatre Sound i PCM audio. Przykładowo, połączenie pomiędzy telewizorem (w tym odbiornikiem) a amplitunerem AV może być wykonane za pomocą kabla HDMI. Dźwięk z telewizora jest przekazywany za pomocą kabla HDMI. Wcześniej dla sygnałów audio wymagany był dodatkowy kabel cyfrowy (koncentryczny lub Tos-Link). |
Technologia Wireless | Nieokreślony Technologia Wireless WLAN: WLAN (Wireless Local Area Network) odnosi się do sieci bezprzewodowej. Na przykład projektory lub wyświetlacze można podłączyć bezprzewodowo do różnych źródeł (notebooki, smartfony itp.), aby zrealizować bezprzewodową transmisję obrazu. W niektórych przypadkach wymagane są do tego dalsze komponenty (klucze sprzętowe/adaptery), jeśli połączenie bezprzewodowe nie jest bezpośrednio obsługiwane. AirPlay: Technologia AirPlay firmy Apple służy do bezprzewodowego przesyłania treści, takich jak muzyka i filmy, z urządzeń z systemem iOS i Mac. Mogą to być również urządzenia odbiorcze, takie jak głośniki, amplitunery AV i systemy stereo lub telewizory. Streaming działa również z urządzenia iOS do dopasowanego odbiornika. Protokół opracowany przez Apple może być licencjonowany również przez innych producentów. iProjection: Dzięki bezpłatnej aplikacji Epson iProjection można zdalnie obsługiwać projektory oraz wyświetlać treści biurowe i zdjęcia. Aplikacja jest zgodna z obecnymi projektorami biznesowymi Epson i może być również używana jako praktyczny pilot. Inne cechy tej funkcjonalności to wyszukiwanie dostępnych projektorów, regulacja głośności, wyciszenie oraz funkcja freeze, pozwalająca na zatrzymanie bieżącego obrazu prezentacji. Najważniejsze treści pakietu Office, takie jak pliki Word, Excel, PowerPoint, Keynote i PDF, są obsługiwane i mogą być odtwarzane bezpośrednio z nośnika. Obrazy w formacie JPEG i PNG mogą być również prezentowane bezpośrednio. Aplikację Epson iProjection można pobrać bezpłatnie z Apple App Store i google Play Store. Easy MP: Specjalna funkcja sieciowa firmy Epson. Funkcja Easy MP pozwala na efektywne prezentowanie za pośrednictwem wielu komputerów poprzez istniejącą sieć. Easy MP pozwala na przesyłanie prezentacji, obrazów, a także danych audio przez sieć i tym samym otrzymywanie wyboru z różnych źródeł w sieci. |
Właściwości | Lens Shift |
Szerokość produktu | 50 cm |
Wysokość produktu | 23,4 cm |
Głębokość produktu | 50,5 cm |
Waga | 22,5 kg |
Kolor | Czarny |
Zakres dostawy | Pilot , Skrócona instrukcja obsługi , baterie , kabel zasilający |
Stan | Nowy |
Czas trwania gwarancji | 24 |
Typ gwarancji | BringIn-Service Informacje dotyczące usług i wsparcia |
Informacje o gwarancji producenta:
Tutaj znajdziesz bardziej szczegółowe informacje na temat różnych rodzajów gwarancji. Dane kontaktowe i warunki gwarancji dla danego roszczenia gwarancyjnego znajdują się w przeglądzie producentów. Ustawowe uprawnienia gwarancyjne nie są ograniczone przez dodatkową gwarancję producenta. Nasza odpowiedzialność za wady jest regulowana przepisami prawa. Prawa do wad można dochodzić bezpłatnie.