22 140,00 zł*
- Rozdzielczość 3840 x 2160 4K UHD
- panel technology VA
- Proporcje obrazu 16:9
- Max. jasność 400 cd/m²
Często kupowane razem
Informacje dot. produktu
I3TOUCH X3 to kolejna ewolucja potężnej gamy interaktywnych ekranów dotykowych. I3TOUCH X3 działa z systemem Android 13 i łączy w sobie wszystkie najlepsze funkcje X2 ze zintegrowanym dostępem do sklepu Google Play Store, aby odblokować wybrane aplikacje, które działają płynnie na X3.
Google Play Store & i3 TOUCH; Wybór należy do Ciebie
Dzięki zintegrowanemu Google Play Store, można uzyskać dostęp do oficjalnego sklepu Google Play Store i odblokować tysiące aplikacji, które działają płynnie na i3TOUCH X3.
Pracuj lepiej z i3 TOUCH; Google Workspace
The X3 może być używany z Google Workspace, aby skorzystać z zaawansowanych funkcji bezpieczeństwa i zarządzania urządzeniami lub po prostu zalogować się na oficjalne konto Google.
Poczuj się bezpiecznie
Urządzenie i3TOUCH X3 otrzymuje poprawki zabezpieczeń systemu Android kilka razy w roku, aby zapewnić bezpieczne środowisko. Zapewnia to zaawansowane funkcje bezpieczeństwa, takie jak ochrona hasłem, uwierzytelnianie dwuetapowe, szyfrowanie danych i wiele innych.
Najlepsze wrażenia z nauki
I3TOUCH X3 posiada cztery pióra, które sprawiają, że pisanie jest bardziej intuicyjne i oparte na współpracy. Dzięki pięciopoziomowemu rozpoznawaniu dotyku uczniowie mogą pracować jednocześnie na wyświetlaczu w różnych kolorach.
Dla większej współpracy
i3TOUCH X3 zawiera cztery pióra, które sprawiają, że pisanie jest bardziej intuicyjne i oparte na współpracy. Dzięki różnym kolorom oszczędzasz czas, wybierając pióro, którego potrzebujesz. X3 posiada zaawansowaną technologię rozpoznawania dotyku.
EDLA
Urządzenie z certyfikatem Google, kwartalne poprawki bezpieczeństwa, Google Play Store, Google Workspace.
Cztery pióra
Cztery różne pióra zapewniają intuicyjne i wspólne pisanie. Dzięki nawet pięciu poziomom rozpoznawania dotyku uczniowie mogą pracować jednocześnie na wyświetlaczu w różnych kolorach.
i3STUDIO
Wszystkie monitory interaktywne są dostarczane z preinstalowanym oprogramowaniem i3STUDIO. i3STUDIO oferuje wszystko, czego potrzebujesz do najlepszej lekcji, prezentacji, prezentacji lub burzy mózgów. Zainspiruj swoją publiczność!
Zmniejszone zmęczenie oczu
Dzięki trybowi przyciemniania DC, filtrowi niebieskiego światła i powłoce antyodblaskowej, i3TOUCH X-ONE oferuje pierwszorzędne wrażenia wizualne, które znacznie zmniejszają zmęczenie oczu. Certyfikowany przez TüVRheinland.
128 GB pamięci
Zwiększona pamięć. Dzięki rozszerzonej pojemności pamięci 128 GB w X3 możesz przechowywać dwa razy więcej dokumentów, prezentacji, tablic, aplikacji i nie tylko.
Dolby
Niezwykle ulepszony dźwięk dzięki głośnikom skierowanym do przodu.
Wyjątkowa wyrazistość
Optyczne łączenie oferuje wiele korzyści: w tym lepszą wyrazistość kolorów i czytelność, bardziej wytrzymałą teksturę, lepsze rozpraszanie ciepła i najdokładniejsze wrażenia dotykowe.
100W One Cable Connection
Korzystaj z głośników i kamery wyświetlacza i3TOUCH, podłączając laptopa do wyświetlacza za pomocą kabla USB-C. Wystarczy jeden kabel do przesyłania dźwięku, wideo, zasilania, dotyku i funkcji ładowania 100 W.
Szybciej i bezpieczniej
Przejdź od razu do najważniejszych funkcji. System Android 13 jest zoptymalizowany do użytku z i3TOUCH X3 i oferuje potężną kontrolę nad urządzeniem oraz jeszcze łatwiejsze, szybsze i bezpieczniejsze sposoby pracy niż kiedykolwiek wcześniej.
Niezwykle wytrzymały
I3TOUCH X3 jest wykonany z najwyższej jakości materiałów. Wyświetlacz posiada wyjątkowo twardą powłokę, dzięki czemu jest odporny na zarysowania.
Urządzenie, które jest gotowe, gdy jesteś
Dzięki nowej technologii czujnika ruchu, w tym rozszerzonemu zasięgowi radaru do 8 metrów, urządzenie jest aktywowane, gdy tylko wejdziesz do pokoju. Gdy urządzenie nie jest używane, przełącza się w tryb uśpienia, aby oszczędzać energię.
Ładuj szybciej
Używaj interaktywnego wyświetlacza jako rozszerzenia laptopa za pomocą kabla USB-C. Tylko jeden kabel dla audio, wideo, zasilania, dotyku. Dzięki obsługiwanej funkcji ładowania (100 W), Twojemu laptopowi nigdy nie zabraknie energii.
Dane techniczne
Nazwa | i3 Technologies i3TOUCH X3-65 65" Monitor dotykowy |
---|---|
Numer artykułu | 1000030627 |
SKU | 10010551 |
Nazwa modelu | i3TOUCH X3-65 |
Marka | i3 Technologies |
Typ produktu | Monitor dotykowy |
Seria | i3 Technologies seria X3 |
Technologia | LCD Technologia LED: LED to technologia oświetleniowa. W technologii LED jako oświetlacze stosuje się diody, a nie tradycyjne lampy UHP. Zaletą tej technologii jest to, że diody nie wykorzystują żarnika i praktycznie nie zużywają energii. Diody LED mają jednak bardziej niebieskawy zakres barw niż lampy UHP, dlatego obraz często odbierany jest jako nieco zimniejszy. Koło kolorów: Obok układu DMD, koło kolorów jest jednym z najważniejszych kryteriów generowania obrazu w projektorach DLP. Koło kolorów obraca się stale z niezwykle dużą prędkością i obecnie posiada 3, 4, 5, a w niektórych przypadkach nawet więcej segmentów kolorystycznych. Poprzez koło barw, światło z lampy projektora jest na przemian rozbijane na kolory podstawowe czerwony, zielony i niebieski praktycznie bez przerwy. W nowoczesnych projektorach koło kolorów zawiera również biel i czasami inne kolory, takie jak cyjan, magenta i żółty. Przy 3 segmentach koło kolorów obraca się z prędkością 3600 lub 7200 obr/min, przy 7 segmentach z prędkością do 14400 obr/min. (4x prędkość). Każdy kolor odbierany przez oko w projektorze DLP jest więc niezwykle szybką sekwencją pojedynczych, różnie zabarwionych wiązek światła do momentu właściwego przetwarzania. Ponieważ technologia ta czasami nie wykorzystuje wszystkich pozycji koła barw w przypadku obrazów o wysokim kontraście lub ponieważ kolory wymagane do mieszania kolorów są rozmieszczone daleko od siebie na kole, niektórzy widzowie rozpoznają efekt tęczy. Cecha ta jest bardziej zauważalna w przypadku wolniejszych kół barwnych i wolniejszych prędkości obrotowych niż w przypadku projektorów z szybszymi i częściej segmentowanymi kołami barwnymi. |
panel technology | VA |
Rozdzielczość | 3840 x 2160 4K UHD Rozdzielczość Uchwała: Rozdzielczość projektora to maksymalna liczba punktów obrazu (pikseli), jaką projektor może wyświetlić w oparciu o naturalnie istniejącą technologię, czyli bez konwersji lub przycinania obrazu. Rozdzielczość natywna to liczba pikseli, jaką projektor fizycznie posiada do wyświetlenia obrazu. Projektor zwykle interpoluje rozdzielczość, gdy otrzymuje sygnał obrazu o wyższej rozdzielczości niż rozdzielczość natywna. W takim przypadku może wystąpić brak szczegółów obrazu lub ogólne rozmycie wyświetlanego obrazu. Jeśli projektor otrzymuje sygnał obrazu o rozdzielczości niższej niż natywna, to również interpoluje, skaluje obraz do rozdzielczości natywnej, oblicza odpowiednie dodatkowe piksele, jeśli to możliwe bez zmiany informacji o obrazie. Wadą w tym przypadku jest to, że chociaż obraz jest wyświetlany większy niż podawany, oryginalne pojedyncze piksele mogą stać się znacznie bardziej widoczne, ponieważ są pomnożone przez konwersję. 4K: 4K odnosi się do rozdzielczości 3840 x 2160 lub Ultra High Definition Television (UHDTV). Rozdzielczość ta odpowiada 4-krotnej rozdzielczości Full HD. Do nagrywania filmów w takiej rozdzielczości potrzebne są specjalne kamery, które mogą nagrywać w rozdzielczości około 8 megapikseli (4K). Full HD: Terminem Full HD określa się urządzenia, które mogą fizycznie wyświetlać lub wyprowadzać sygnały HDTV w pełnej (1920 x 1080 pikseli) rozdzielczości. 1080p: 1080p to specyfikacja pionowych linii obrazu. Dotyczy to między innymi rozdzielczości 1920 x 1080. Litera "p" w tym przypadku oznacza pełne klatki, więc wszystkie linie obrazu są wyświetlane jednocześnie. 1080i: 1080i to specyfikacja pionowych linii obrazu. Spójnik "i" w tym przypadku oznacza pola. Sygnał ten jest zwykle wyświetlany interpolowany (np. przez urządzenia o rozdzielczości 1280 x 720 HDready). Interpolacja cyfrowo dodaje piksele, ale też oferuje lekkie rozmycie. Z kolei w odtwarzaniu 1080p wykorzystywane są pełne klatki. |
Przekątna | 65" |
Proporcje obrazu | 16:9 Proporcje obrazu Format: Wyświetlany obraz jest wyświetlany w formacie (współczynniku proporcji) określonym przez projektor. O formacie decyduje również rozdzielczość projektora (patrz również wpis Rozdzielczość). Format ekranu jest zwykle wybierany na podstawie formatu obrazu z rzutnika. Najczęściej spotykane formaty to 4:3, 16:9 i 16:10. |
Kąt widzenia w poziomie | 178° Kąt widzenia w poziomie Kąt widzenia: Kąt widzenia wskazuje odległość od linii środkowej, przy której wyświetlany obraz jest postrzegany jako dobrej jakości bez ograniczeń. Z reguły określa się kąt widzenia w poziomie. Dobry kąt widzenia mieści się w zakresie od 110 do 130 stopni od środka obrazu, czyli 55 do 65 stopni w lewo i 65 w prawo. Jeśli znajdujesz się poza kątem widzenia, obraz pogarsza się nieproporcjonalnie. |
Kątwidzenia w pionie | 178° Kątwidzenia w pionie Kąt widzenia: Kąt widzenia wskazuje odległość od linii środkowej, w której wyświetlany obraz jest postrzegany jako dobrej jakości bez ograniczeń. Z reguły określa się kąt widzenia w poziomie. Dobry kąt widzenia mieści się w zakresie od 110 do 130 stopni od środka obrazu, czyli 55 do 65 stopni w lewo i 65 w prawo. Jeśli znajdujesz się poza kątem widzenia, obraz pogarsza się nieproporcjonalnie. |
Kontrast | 5 000 :1 Kontrast Kontrast: Kontrast odzwierciedla gradację pomiędzy najjaśniejszym i najciemniejszym punktem. Określa się to od bieli przez szarość do czerni. Im wyższy kontrast, tym dokładniej można rozpoznać poszczególne gradacje pomiędzy poszczególnymi sekcjami. W realnym użytkowaniu kontrast odgrywa jednak rolę właściwie tylko w zaciemnionych pomieszczeniach, gdyż światło przeciwdziała kontrastowi. Dlatego też kontrast odgrywa raczej podrzędną rolę w urządzeniach prezentacyjnych. Należy również zauważyć, że kontrast jest określany różnie w zależności od technologii. Często skutkuje to bardzo różnymi wartościami na papierze. Poziom czerni: Poziom czerni wskazuje najniższą wartość światła projekcji, która jest osiągana przy wyświetlaniu czarnego obrazu. Im lepszy poziom czerni, tym bardziej ciemne kolory / czarne tony są podkreślone w obrazie. |
Powierzchnia ekranu | Matowy |
Max. jasność | 400 cd/m² |
Czas pracy | 18/7 |
Czas reakcji | 6ms |
Częstotliwość odświeżania obrazu | 60Hz |
Standard VESA | 600 x 400 |
Szerokość ramy | 12 mm |
System operacyjny | Android |
RAM | 8 GB |
wejścia | 1x Displayport , 1x Ethernet , 1x RS232 , 1x USB-C , 2x HDMI , 2x USB-A , 5x USB-A wejścia HDMI: Cyfrowe połączenie do transmisji obrazu i dźwięku. Niezbędne do uzyskania wysokiej rozdzielczości obrazu (HDTV). Ponieważ HDMI 1.4 (High Speed) nadaje się do przesyłania treści 3D w Full HD. Dla uzyskania wysokiej rozdzielczości obrazu w UHD, 4K lub HDR odpowiednie jest połączenie przez HDMI 2.0a i wyższe. Należy stosować HDMI 2.1 lub wyższy od 120Hz odświeżania w 4K. VGA: Złącze VGA to 15-pinowe złącze służące do analogowej transmisji obrazu. Nazywany jest również DSub15 i jest często spotykany w notebookach i komputerach PC. W porównaniu do pozostałych połączeń analogowych oferuje dobrą jakość obrazu. Może być przykręcony do urządzenia wejściowego lub wyjściowego i może być dostosowany do YUV przy odpowiedniej konfiguracji. DisplayPort: Złącze DisplayPort to połączenie zgodne ze standardem VESA, służące do przesyłania danych obrazu i dźwięku. Oprócz szyfrowania HDCP, obsługiwane jest również DPCP. Ze względu na niewielkie rozmiary, złącze to jest najczęściej stosowane w notebookach. Dodatkowym małym wariantem jest MiniDisplayPort, który jest wykorzystywany przede wszystkim w urządzeniach Apple. DVI: DVI (Digital Visual Interface) to interfejs służący do przesyłania danych wideo. Przez DVi-A można przesyłać tylko sygnały analogowe, przez DVI-D tylko sygnały cyfrowe, a przez DVI-I oba rodzaje sygnałów. USB: USB (Universal Serial Bus) służy do sterowania i zarządzania projektorem (USB-B). W niektórych urządzeniach biznesowych pliki biurowe i obrazy mogą być również prezentowane bezpośrednio za pomocą pamięci USB lub przez wejście USB (USB-A) można podłączyć mysz. Toslink: Połączenie Toslink jest połączeniem sygnału optycznego, które działa na zasadzie światłowodu. Służy do cyfrowej transmisji sygnałów audio. Konstrukcja optyczna oferuje mniejszą podatność na zakłócenia od zewnętrznych wpływów magnetycznych i elektrycznych. Połączenie to jest najczęściej stosowane w obszarze odtwarzaczy DVD / Blu-ray i porównywalnych urządzeń w połączeniu z amplitunerem AV, jeśli te pracują z sygnałami dts lub Dolby Digital. YUV: Połączenie YUV, zwane również Y Cb/Pb Cr/Pr lub połączeniem komponentowym, jest analogowym połączeniem wideo z trzema kanałami (kanałem natężenia światła i dwoma kanałami koloru). Jakościowo jest to najlepsze analogowe połączenie wideo. Kabel komponentowy: Złącze YUV przesyła sygnały analogowe trzema przewodami (Y=czarny i biały UV=kolory). YUV służy do transmisji HDTV i jest kompatybilny np. z Cinch. S-Video: Połączenie S-Video jest również nazywane połączeniem S-VHS lub Hosiden. W porównaniu do połączenia wideo Cinch pracuje z dwoma kanałami (jasność/kolor). Pod względem jakości jest nieco lepiej niż w przypadku połączenia wideo Cinch, ale są też ograniczenia. Można je tłumaczyć podatnością sygnału, co przejawia się np. w zniekształceniach obrazu. Cinch: Połączenie wideo cinch jest również nazywane połączeniem kompozytowym. Aby łatwiej było go rozpoznać, zazwyczaj jest on obszyty żółtym kolorem. Ponieważ transmisja odbywa się tylko jednym kanałem, jakość obrazu jest na niskim poziomie. D-Sub15: Złącze VGA to 15-pinowe złącze służące do przesyłania obrazu w sposób analogowy. Nazywany jest również DSub15 i jest często spotykany w notebookach i komputerach PC. W porównaniu z innymi złączami analogowymi oferuje dobrą jakość obrazu. Może być przykręcony do urządzenia wejściowego lub wyjściowego i może być dostosowany do YUV przy odpowiedniej konfiguracji. RS232: Interfejs RS232 może być używany do sterowania lub zarządzania projektorem. Mini Jack: Za pomocą jednopinowego Mini Jack można przesyłać monofoniczne sygnały audio, za pomocą dwupinowego stereo sygnały audio, a za pomocą trzypinowego stereo sygnały audio i dane obrazu. Scart: Scart to złącze, które można wykorzystać do przesyłania analogowych sygnałów audio i wideo. Jest on kompatybilny z innymi złączami analogowymi, takimi jak RCA czy S-Video. ARC: Kanał zwrotny audio, zwany również ARC lub audio return channel, został wprowadzony wraz z wersją HDMI 1.4 w celu zmniejszenia ilości okablowania pomiędzy komponentami HDMI. Kanał zwrotny audio biegnie przez istniejący kabel HDMI. Dlatego nie trzeba już podłączać dodatkowego kabla dla dźwięku. Oba urządzenia muszą jednak obsługiwać ARC. Wszystkie formaty plików audio, które są również przesyłane przez interfejs SPDIF, mogą być przesyłane przez kanał zwrotny audio. Należą do nich Dolby Digital, Digital Theatre Sound i PCM audio. Przykładowo, połączenie pomiędzy telewizorem (w tym odbiornikiem) a amplitunerem AV może być wykonane za pomocą kabla HDMI. Dźwięk z telewizora jest przekazywany za pomocą kabla HDMI. Wcześniej dla sygnałów audio wymagany był dodatkowy kabel cyfrowy (koncentryczny lub Tos-Link). |
wyjścia | 1x Ethernet , 1x HDMI wyjścia HDMI: Cyfrowe połączenie do transmisji obrazu i dźwięku. Niezbędne do uzyskania wysokiej rozdzielczości obrazu (HDTV). Ponieważ HDMI 1.4 (High Speed) nadaje się do przesyłania treści 3D w Full HD. Dla uzyskania wysokiej rozdzielczości obrazu w UHD, 4K lub HDR odpowiednie jest połączenie przez HDMI 2.0a i wyższe. Należy stosować HDMI 2.1 lub wyższy od 120Hz odświeżania w 4K. VGA: Złącze VGA to 15-pinowe złącze służące do analogowej transmisji obrazu. Nazywany jest również DSub15 i jest często spotykany w notebookach i komputerach PC. W porównaniu do pozostałych połączeń analogowych oferuje dobrą jakość obrazu. Może być przykręcony do urządzenia wejściowego lub wyjściowego i może być dostosowany do YUV przy odpowiedniej konfiguracji. DisplayPort: Złącze DisplayPort to połączenie zgodne ze standardem VESA, służące do przesyłania danych obrazu i dźwięku. Oprócz szyfrowania HDCP, obsługiwane jest również DPCP. Ze względu na niewielkie rozmiary, złącze to jest najczęściej stosowane w notebookach. Dodatkowym małym wariantem jest MiniDisplayPort, który jest wykorzystywany przede wszystkim w urządzeniach Apple. DVI: DVI (Digital Visual Interface) to interfejs służący do przesyłania danych wideo. Przez DVi-A można przesyłać tylko sygnały analogowe, przez DVI-D tylko sygnały cyfrowe, a przez DVI-I oba rodzaje sygnałów. USB: USB (Universal Serial Bus) służy do sterowania i zarządzania projektorem (USB-B). W niektórych urządzeniach biznesowych pliki biurowe i obrazy mogą być również prezentowane bezpośrednio za pomocą pamięci USB lub przez wejście USB (USB-A) można podłączyć mysz. Toslink: Połączenie Toslink jest połączeniem sygnału optycznego, które działa na zasadzie światłowodu. Służy do cyfrowej transmisji sygnałów audio. Konstrukcja optyczna oferuje mniejszą podatność na zakłócenia od zewnętrznych wpływów magnetycznych i elektrycznych. Połączenie to jest najczęściej stosowane w obszarze odtwarzaczy DVD / Blu-ray i porównywalnych urządzeń w połączeniu z amplitunerem AV, jeśli te pracują z sygnałami dts lub Dolby Digital. YUV: Połączenie YUV, zwane również Y Cb/Pb Cr/Pr lub połączeniem komponentowym, jest analogowym połączeniem wideo z trzema kanałami (kanałem natężenia światła i dwoma kanałami koloru). Jakościowo jest to najlepsze analogowe połączenie wideo. Kabel komponentowy: Złącze YUV przesyła sygnały analogowe trzema przewodami (Y=czarny i biały UV=kolory). YUV służy do transmisji HDTV i jest kompatybilny np. z Cinch. S-Video: Połączenie S-Video jest również nazywane połączeniem S-VHS lub Hosiden. W porównaniu do połączenia wideo Cinch pracuje z dwoma kanałami (jasność/kolor). Pod względem jakości jest nieco lepiej niż w przypadku połączenia wideo Cinch, ale są też ograniczenia. Można je tłumaczyć podatnością sygnału, co przejawia się np. w zniekształceniach obrazu. Cinch: Połączenie wideo cinch jest również nazywane połączeniem kompozytowym. Aby łatwiej było go rozpoznać, zazwyczaj jest on obszyty żółtym kolorem. Ponieważ transmisja odbywa się tylko jednym kanałem, jakość obrazu jest na niskim poziomie. D-Sub15: Złącze VGA to 15-pinowe złącze służące do przesyłania obrazu w sposób analogowy. Nazywany jest również DSub15 i jest często spotykany w notebookach i komputerach PC. W porównaniu z innymi złączami analogowymi oferuje dobrą jakość obrazu. Może być przykręcony do urządzenia wejściowego lub wyjściowego i może być dostosowany do YUV przy odpowiedniej konfiguracji. RS232: Interfejs RS232 może być używany do sterowania lub zarządzania projektorem. Mini Jack: Za pomocą jednopinowego Mini Jack można przesyłać monofoniczne sygnały audio, za pomocą dwupinowego stereo sygnały audio, a za pomocą trzypinowego stereo sygnały audio i dane obrazu. Scart: Scart to złącze, które można wykorzystać do przesyłania analogowych sygnałów audio i wideo. Jest on kompatybilny z innymi złączami analogowymi, takimi jak RCA czy S-Video. ARC: Kanał zwrotny audio, zwany również ARC lub audio return channel, został wprowadzony wraz z wersją HDMI 1.4 w celu zmniejszenia ilości okablowania pomiędzy komponentami HDMI. Kanał zwrotny audio biegnie przez istniejący kabel HDMI. Dlatego nie trzeba już podłączać dodatkowego kabla dla dźwięku. Oba urządzenia muszą jednak obsługiwać ARC. Wszystkie formaty plików audio, które są również przesyłane przez interfejs SPDIF, mogą być przesyłane przez kanał zwrotny audio. Należą do nich Dolby Digital, Digital Theatre Sound i PCM audio. Przykładowo, połączenie pomiędzy telewizorem (w tym odbiornikiem) a amplitunerem AV może być wykonane za pomocą kabla HDMI. Dźwięk z telewizora jest przekazywany za pomocą kabla HDMI. Wcześniej dla sygnałów audio wymagany był dodatkowy kabel cyfrowy (koncentryczny lub Tos-Link). |
Technologia Wireless | WiFi Technologia Wireless WLAN: WLAN (Wireless Local Area Network) odnosi się do sieci bezprzewodowej. Na przykład projektory lub wyświetlacze można podłączyć bezprzewodowo do różnych źródeł (notebooki, smartfony itp.), aby zrealizować bezprzewodową transmisję obrazu. W niektórych przypadkach wymagane są do tego dalsze komponenty (klucze sprzętowe/adaptery), jeśli połączenie bezprzewodowe nie jest bezpośrednio obsługiwane. AirPlay: Technologia AirPlay firmy Apple służy do bezprzewodowego przesyłania treści, takich jak muzyka i filmy, z urządzeń z systemem iOS i Mac. Mogą to być również urządzenia odbiorcze, takie jak głośniki, amplitunery AV i systemy stereo lub telewizory. Streaming działa również z urządzenia iOS do dopasowanego odbiornika. Protokół opracowany przez Apple może być licencjonowany również przez innych producentów. iProjection: Dzięki bezpłatnej aplikacji Epson iProjection można zdalnie obsługiwać projektory oraz wyświetlać treści biurowe i zdjęcia. Aplikacja jest zgodna z obecnymi projektorami biznesowymi Epson i może być również używana jako praktyczny pilot. Inne cechy tej funkcjonalności to wyszukiwanie dostępnych projektorów, regulacja głośności, wyciszenie oraz funkcja freeze, pozwalająca na zatrzymanie bieżącego obrazu prezentacji. Najważniejsze treści pakietu Office, takie jak pliki Word, Excel, PowerPoint, Keynote i PDF, są obsługiwane i mogą być odtwarzane bezpośrednio z nośnika. Obrazy w formacie JPEG i PNG mogą być również prezentowane bezpośrednio. Aplikację Epson iProjection można pobrać bezpłatnie z Apple App Store i google Play Store. Easy MP: Specjalna funkcja sieciowa firmy Epson. Funkcja Easy MP pozwala na efektywne prezentowanie za pośrednictwem wielu komputerów poprzez istniejącą sieć. Easy MP pozwala na przesyłanie prezentacji, obrazów, a także danych audio przez sieć i tym samym otrzymywanie wyboru z różnych źródeł w sieci. |
Właściwości | Ekran dotykowy , Wbudowany głośnik |
Szerokość produktu | 148,6 cm |
Wysokość produktu | 89,79 cm |
Głębokość produktu | 8,5 cm |
Waga | 43 kg |
Kolor | Czarny |
EEK Spectrum | A do G |
Zakres dostawy | Kabel USB , Kabel USB-C , Pilot , Pin , kabel HDMI , kabel zasilający , wsparcie |
Stan | Nowy |
Czas trwania gwarancji | 60 |
Typ gwarancji | serwis na miejscu Informacje dotyczące usług i wsparcia |
Informacje o gwarancji producenta:
Tutaj znajdziesz bardziej szczegółowe informacje na temat różnych rodzajów gwarancji. Dane kontaktowe i warunki gwarancji dla danego roszczenia gwarancyjnego znajdują się w przeglądzie producentów. Ustawowe uprawnienia gwarancyjne nie są ograniczone przez dodatkową gwarancję producenta. Nasza odpowiedzialność za wady jest regulowana przepisami prawa. Prawa do wad można dochodzić bezpłatnie.