- Rozdzielczość 1920 x 1080 Full HD
- Przekątna 16"
- panel technology IPS
- Częstotliwość odświeżania obrazu 60Hz
Często kupowane razem
Informacje dot. produktu
ASUS ZenScreen TouchMB16AMT przenośny monitor na USB – 15,6 cali, matryca IPS, Full HD, obsługa 10punktów dotyku, wbudowana bateria, Hybrid Signal Solution, USB Type-C,micro-HDMI, kompatybilny z laptopami, smartfonami, konsolami do gier i kamerami/ aparatami fotograficznymi
- Przenośny monitor z 15,6-calową matrycą Full HD IPSwyróżniający się ultrasmukłym profilem 9 mm i niewielką wagą wynoszącą tylko0,9 kg
- Responsywne i intuicyjne wprowadzanie danych z obsługą 10punktów dotyku umożliwia wysoką produktywność przy pracy wielozadaniowej
- Wydajna wbudowana bateria o pojemności 7800 mAh zapewnianawet cztery godziny działania
- Gniazdo USB-C z hybrydowym sygnałem oraz micro-HDMIgwarantują wszechstronne możliwości połączeń z laptopami, konsolami do gier,kamerami / aparatami fotograficznymi, tabletami i innymi urządzeniami
- Składaną inteligentną pokrywę można przekształcić w stojak,aby podeprzeć monitor w trybie portretowym lub krajobrazowym.
Za jednym dotknięciemdo wysokiej produktywności
ASUS ZenScreen™ Touch MB16AMT to smukły i lekki monitorprzenośny wyposażony w zintegrowaną baterię o dużej pojemności 7800 mAh, któryzostał opracowany w celu wniesienia Twojej mobilnej produktywności na całkiemnowy poziom. Jego responsywny i intuicyjny ekran dotykowy z obsługą 10 punktówdotyku rozpoznaje gesty przesuwania, przewijania, przeciągania orazuszczypnięcia, dzięki czemu szybciej i bardziej efektywnie wykonasz swojezadania. Monitor ten zapewnia bardzo precyzyjną obsługę za pośrednictwemnowatorskiej aplikacji ZenScreen Touch, która pozwala Ci na wyświetlanieekranów aplikacji ze swojego telefonu Android i sterowanie nimi na dużymekranie – czyli prawdziwe turbo dla Twojej produktywności. Zintegrowane złączaUSB-C z sygnałem hybrydowym oraz micro-HDMI pozwalają na wyświetlanie treści zszerokiej gamy urządzeń mobilnych. Możesz więc cieszyć się ekspansywnym obrazemdla najlepszych wrażeń podczas pracy i rozrywki, gdziekolwiek się nie udasz.
Intuicyjne sterowanieopuszkami palców
Dysponując interaktywnym ekranem z obsługą 10 punktówdotyku, ZenScreen Touch MB16AMT oferuje bardzo precyzyjną, responsywną i płynnąobsługę dotykową, co umożliwia Ci pracę nad dokumentami, opisywanie slajdów lubgranie w gry przy sterowaniu opuszkami palców. Jest on kompatybilny z systememWindows 10, co gwarantuje bardziej inteligentną i efektywną pracę.
Łączność przez USB-Cz sygnałem hybrydowym i micro-HDMI
Dysponując złączem USB-C™ z sygnałem hybrydowym orazmicro-HDMI, monitor ZenScreen Touch MB16AMT pozwala Ci wyświetlać treści zcałej gamy różnych urządzeń, w tym laptopów, smartfonów, konsol do gier, kamer/ aparatów fotograficznych i tabletów, zapewniając Ci bardziej ekspansywnyobraz do pracy lub rozgrywki. Monitor ten jest wyposażony w nowatorskątechnologię sygnału hybrydowego z natywną obsługą połączeń USB Type-C ikorzysta z zainstalowanego sterownika dla obsługi gniazd USB Type-A*, cogwarantuje pełną kompatybilność. Obustronna konstrukcja USB-C na zasadziepodłączania każdą stroną wtyczki pozwala na szybkie i bezproblemowe podłączeniedowolnego urządzenia.
Matryca IPS oszerokim kącie oglądania 178°
ZenScreen™ MB16AMT jest wyposażony w matrycę Full HD, którazapewnia oszałamiający obraz w rozdzielczości 1920 x 1080. Wykorzystuje onatechnologię IPS, aby zapewnić Ci więcej elastyczności podczas rozszerzaniaswojej powierzchni ekranowej, jednocześnie zapewniając wspaniałe kolory orazkontrast i to nawet w czasie oglądania pod ekstremalnym kątem.
Smukła i ultramobilnakonstrukcja o atrakcyjnym wzornictwie
Monitor ZenScreen MB16AMT idealnie nadaje się dla częstopodróżujących użytkowników. Nawet razem ze swoją metalową pokrywą tylną ojakości premium monitor ten waży jedynie 0,9 kg, a jego ultrasmukły profilgwarantuje, że z łatwością zmieści się do każdej torby podróżnej.
Składana inteligentnapokrywa
Nowatorska składana inteligentna pokrywa chroni monitorZenScreen Touch MB16AMT przed kurzem i porysowaniem. Pokrywę możnaprzekształcić w stojak, aby podeprzeć monitor w trybie portretowym lubkrajobrazowym. W dolnym rogu monitora ZenScreen MB16AMT znajduje się niewielkiewgłębienie na smart pen, w którym można umieścić rysik i w ten sposób podeprzećmonitor, gdy nie korzystasz z inteligentnej pokrywy.
Dane techniczne
Nazwa | Asus ZenScreen MB16AMT 16" Monitor dotykowy |
---|---|
Numer artykułu | 1000013821 |
GTIN/EAN | 4718017331111 |
SKU | 90LM04S0-B01170 |
Nazwa modelu | ZenScreen MB16AMT |
Marka | Asus |
Typ produktu | Monitor |
Seria | Asus MB Series |
Technologia | LCD Technologia LED: LED to technologia oświetleniowa. W technologii LED jako oświetlacze stosuje się diody, a nie tradycyjne lampy UHP. Zaletą tej technologii jest to, że diody nie wykorzystują żarnika i praktycznie nie zużywają energii. Diody LED mają jednak bardziej niebieskawy zakres barw niż lampy UHP, dlatego obraz często odbierany jest jako nieco zimniejszy. Koło kolorów: Obok układu DMD, koło kolorów jest jednym z najważniejszych kryteriów generowania obrazu w projektorach DLP. Koło kolorów obraca się stale z niezwykle dużą prędkością i obecnie posiada 3, 4, 5, a w niektórych przypadkach nawet więcej segmentów kolorystycznych. Poprzez koło barw, światło z lampy projektora jest na przemian rozbijane na kolory podstawowe czerwony, zielony i niebieski praktycznie bez przerwy. W nowoczesnych projektorach koło kolorów zawiera również biel i czasami inne kolory, takie jak cyjan, magenta i żółty. Przy 3 segmentach koło kolorów obraca się z prędkością 3600 lub 7200 obr/min, przy 7 segmentach z prędkością do 14400 obr/min. (4x prędkość). Każdy kolor odbierany przez oko w projektorze DLP jest więc niezwykle szybką sekwencją pojedynczych, różnie zabarwionych wiązek światła do momentu właściwego przetwarzania. Ponieważ technologia ta czasami nie wykorzystuje wszystkich pozycji koła barw w przypadku obrazów o wysokim kontraście lub ponieważ kolory wymagane do mieszania kolorów są rozmieszczone daleko od siebie na kole, niektórzy widzowie rozpoznają efekt tęczy. Cecha ta jest bardziej zauważalna w przypadku wolniejszych kół barwnych i wolniejszych prędkości obrotowych niż w przypadku projektorów z szybszymi i częściej segmentowanymi kołami barwnymi. |
panel technology | IPS |
Podświetlenie | LED |
Rozdzielczość | 1920 x 1080 Full HD Rozdzielczość Uchwała: Rozdzielczość projektora to maksymalna liczba punktów obrazu (pikseli), jaką projektor może wyświetlić w oparciu o naturalnie istniejącą technologię, czyli bez konwersji lub przycinania obrazu. Rozdzielczość natywna to liczba pikseli, jaką projektor fizycznie posiada do wyświetlenia obrazu. Projektor zwykle interpoluje rozdzielczość, gdy otrzymuje sygnał obrazu o wyższej rozdzielczości niż rozdzielczość natywna. W takim przypadku może wystąpić brak szczegółów obrazu lub ogólne rozmycie wyświetlanego obrazu. Jeśli projektor otrzymuje sygnał obrazu o rozdzielczości niższej niż natywna, to również interpoluje, skaluje obraz do rozdzielczości natywnej, oblicza odpowiednie dodatkowe piksele, jeśli to możliwe bez zmiany informacji o obrazie. Wadą w tym przypadku jest to, że chociaż obraz jest wyświetlany większy niż podawany, oryginalne pojedyncze piksele mogą stać się znacznie bardziej widoczne, ponieważ są pomnożone przez konwersję. 4K: 4K odnosi się do rozdzielczości 3840 x 2160 lub Ultra High Definition Television (UHDTV). Rozdzielczość ta odpowiada 4-krotnej rozdzielczości Full HD. Do nagrywania filmów w takiej rozdzielczości potrzebne są specjalne kamery, które mogą nagrywać w rozdzielczości około 8 megapikseli (4K). Full HD: Terminem Full HD określa się urządzenia, które mogą fizycznie wyświetlać lub wyprowadzać sygnały HDTV w pełnej (1920 x 1080 pikseli) rozdzielczości. 1080p: 1080p to specyfikacja pionowych linii obrazu. Dotyczy to między innymi rozdzielczości 1920 x 1080. Litera "p" w tym przypadku oznacza pełne klatki, więc wszystkie linie obrazu są wyświetlane jednocześnie. 1080i: 1080i to specyfikacja pionowych linii obrazu. Spójnik "i" w tym przypadku oznacza pola. Sygnał ten jest zwykle wyświetlany interpolowany (np. przez urządzenia o rozdzielczości 1280 x 720 HDready). Interpolacja cyfrowo dodaje piksele, ale też oferuje lekkie rozmycie. Z kolei w odtwarzaniu 1080p wykorzystywane są pełne klatki. |
Przekątna | 16" |
Proporcje obrazu | 16:9 Proporcje obrazu Format: Wyświetlany obraz jest wyświetlany w formacie (współczynniku proporcji) określonym przez projektor. O formacie decyduje również rozdzielczość projektora (patrz również wpis Rozdzielczość). Format ekranu jest zwykle wybierany na podstawie formatu obrazu z rzutnika. Najczęściej spotykane formaty to 4:3, 16:9 i 16:10. |
Kąt widzenia w poziomie | 178° Kąt widzenia w poziomie Kąt widzenia: Kąt widzenia wskazuje odległość od linii środkowej, przy której wyświetlany obraz jest postrzegany jako dobrej jakości bez ograniczeń. Z reguły określa się kąt widzenia w poziomie. Dobry kąt widzenia mieści się w zakresie od 110 do 130 stopni od środka obrazu, czyli 55 do 65 stopni w lewo i 65 w prawo. Jeśli znajdujesz się poza kątem widzenia, obraz pogarsza się nieproporcjonalnie. |
Kątwidzenia w pionie | 178° Kątwidzenia w pionie Kąt widzenia: Kąt widzenia wskazuje odległość od linii środkowej, w której wyświetlany obraz jest postrzegany jako dobrej jakości bez ograniczeń. Z reguły określa się kąt widzenia w poziomie. Dobry kąt widzenia mieści się w zakresie od 110 do 130 stopni od środka obrazu, czyli 55 do 65 stopni w lewo i 65 w prawo. Jeśli znajdujesz się poza kątem widzenia, obraz pogarsza się nieproporcjonalnie. |
Kontrast | 700 :1 Kontrast Kontrast: Kontrast odzwierciedla gradację pomiędzy najjaśniejszym i najciemniejszym punktem. Określa się to od bieli przez szarość do czerni. Im wyższy kontrast, tym dokładniej można rozpoznać poszczególne gradacje pomiędzy poszczególnymi sekcjami. W realnym użytkowaniu kontrast odgrywa jednak rolę właściwie tylko w zaciemnionych pomieszczeniach, gdyż światło przeciwdziała kontrastowi. Dlatego też kontrast odgrywa raczej podrzędną rolę w urządzeniach prezentacyjnych. Należy również zauważyć, że kontrast jest określany różnie w zależności od technologii. Często skutkuje to bardzo różnymi wartościami na papierze. Poziom czerni: Poziom czerni wskazuje najniższą wartość światła projekcji, która jest osiągana przy wyświetlaniu czarnego obrazu. Im lepszy poziom czerni, tym bardziej ciemne kolory / czarne tony są podkreślone w obrazie. |
Max. jasność | 250 cd/m² |
Czas reakcji | 5ms |
Częstotliwość odświeżania obrazu | 60Hz |
Standard VESA | nie VESA |
wejścia | 1x 3,5mm Jack , 1x Micro-HDMI , 1x USB-C wejścia HDMI: Cyfrowe połączenie do transmisji obrazu i dźwięku. Niezbędne do uzyskania wysokiej rozdzielczości obrazu (HDTV). Ponieważ HDMI 1.4 (High Speed) nadaje się do przesyłania treści 3D w Full HD. Dla uzyskania wysokiej rozdzielczości obrazu w UHD, 4K lub HDR odpowiednie jest połączenie przez HDMI 2.0a i wyższe. Należy stosować HDMI 2.1 lub wyższy od 120Hz odświeżania w 4K. VGA: Złącze VGA to 15-pinowe złącze służące do analogowej transmisji obrazu. Nazywany jest również DSub15 i jest często spotykany w notebookach i komputerach PC. W porównaniu do pozostałych połączeń analogowych oferuje dobrą jakość obrazu. Może być przykręcony do urządzenia wejściowego lub wyjściowego i może być dostosowany do YUV przy odpowiedniej konfiguracji. DisplayPort: Złącze DisplayPort to połączenie zgodne ze standardem VESA, służące do przesyłania danych obrazu i dźwięku. Oprócz szyfrowania HDCP, obsługiwane jest również DPCP. Ze względu na niewielkie rozmiary, złącze to jest najczęściej stosowane w notebookach. Dodatkowym małym wariantem jest MiniDisplayPort, który jest wykorzystywany przede wszystkim w urządzeniach Apple. DVI: DVI (Digital Visual Interface) to interfejs służący do przesyłania danych wideo. Przez DVi-A można przesyłać tylko sygnały analogowe, przez DVI-D tylko sygnały cyfrowe, a przez DVI-I oba rodzaje sygnałów. USB: USB (Universal Serial Bus) służy do sterowania i zarządzania projektorem (USB-B). W niektórych urządzeniach biznesowych pliki biurowe i obrazy mogą być również prezentowane bezpośrednio za pomocą pamięci USB lub przez wejście USB (USB-A) można podłączyć mysz. Toslink: Połączenie Toslink jest połączeniem sygnału optycznego, które działa na zasadzie światłowodu. Służy do cyfrowej transmisji sygnałów audio. Konstrukcja optyczna oferuje mniejszą podatność na zakłócenia od zewnętrznych wpływów magnetycznych i elektrycznych. Połączenie to jest najczęściej stosowane w obszarze odtwarzaczy DVD / Blu-ray i porównywalnych urządzeń w połączeniu z amplitunerem AV, jeśli te pracują z sygnałami dts lub Dolby Digital. YUV: Połączenie YUV, zwane również Y Cb/Pb Cr/Pr lub połączeniem komponentowym, jest analogowym połączeniem wideo z trzema kanałami (kanałem natężenia światła i dwoma kanałami koloru). Jakościowo jest to najlepsze analogowe połączenie wideo. Kabel komponentowy: Złącze YUV przesyła sygnały analogowe trzema przewodami (Y=czarny i biały UV=kolory). YUV służy do transmisji HDTV i jest kompatybilny np. z Cinch. S-Video: Połączenie S-Video jest również nazywane połączeniem S-VHS lub Hosiden. W porównaniu do połączenia wideo Cinch pracuje z dwoma kanałami (jasność/kolor). Pod względem jakości jest nieco lepiej niż w przypadku połączenia wideo Cinch, ale są też ograniczenia. Można je tłumaczyć podatnością sygnału, co przejawia się np. w zniekształceniach obrazu. Cinch: Połączenie wideo cinch jest również nazywane połączeniem kompozytowym. Aby łatwiej było go rozpoznać, zazwyczaj jest on obszyty żółtym kolorem. Ponieważ transmisja odbywa się tylko jednym kanałem, jakość obrazu jest na niskim poziomie. D-Sub15: Złącze VGA to 15-pinowe złącze służące do przesyłania obrazu w sposób analogowy. Nazywany jest również DSub15 i jest często spotykany w notebookach i komputerach PC. W porównaniu z innymi złączami analogowymi oferuje dobrą jakość obrazu. Może być przykręcony do urządzenia wejściowego lub wyjściowego i może być dostosowany do YUV przy odpowiedniej konfiguracji. RS232: Interfejs RS232 może być używany do sterowania lub zarządzania projektorem. Mini Jack: Za pomocą jednopinowego Mini Jack można przesyłać monofoniczne sygnały audio, za pomocą dwupinowego stereo sygnały audio, a za pomocą trzypinowego stereo sygnały audio i dane obrazu. Scart: Scart to złącze, które można wykorzystać do przesyłania analogowych sygnałów audio i wideo. Jest on kompatybilny z innymi złączami analogowymi, takimi jak RCA czy S-Video. ARC: Kanał zwrotny audio, zwany również ARC lub audio return channel, został wprowadzony wraz z wersją HDMI 1.4 w celu zmniejszenia ilości okablowania pomiędzy komponentami HDMI. Kanał zwrotny audio biegnie przez istniejący kabel HDMI. Dlatego nie trzeba już podłączać dodatkowego kabla dla dźwięku. Oba urządzenia muszą jednak obsługiwać ARC. Wszystkie formaty plików audio, które są również przesyłane przez interfejs SPDIF, mogą być przesyłane przez kanał zwrotny audio. Należą do nich Dolby Digital, Digital Theatre Sound i PCM audio. Przykładowo, połączenie pomiędzy telewizorem (w tym odbiornikiem) a amplitunerem AV może być wykonane za pomocą kabla HDMI. Dźwięk z telewizora jest przekazywany za pomocą kabla HDMI. Wcześniej dla sygnałów audio wymagany był dodatkowy kabel cyfrowy (koncentryczny lub Tos-Link). |
Właściwości | Ekran dotykowy , Flicker Free , Wbudowany głośnik |
Szerokość produktu | 35,97 cm |
Wysokość produktu | 22,74 cm |
Głębokość produktu | 0,9 cm |
Waga | 0,9 kg |
Kolor | szary |
EEK Spectrum | A do G |
Klasa wydajności energetycznej | F |
Zakres dostawy | Kabel USB-C , Kabel USB-C do USB-A , Pin , Skrócona instrukcja obsługi , kabel HDMI , kabel zasilający , karta gwarancyjna |
Stan | Nowy |
Czas trwania gwarancji | 24 |
Typ gwarancji | BringIn-Service Informacje dotyczące usług i wsparcia |
Informacje o gwarancji producenta:
Tutaj znajdziesz bardziej szczegółowe informacje na temat różnych rodzajów gwarancji. Dane kontaktowe i warunki gwarancji dla danego roszczenia gwarancyjnego znajdują się w przeglądzie producentów. Ustawowe uprawnienia gwarancyjne nie są ograniczone przez dodatkową gwarancję producenta. Nasza odpowiedzialność za wady jest regulowana przepisami prawa. Prawa do wad można dochodzić bezpłatnie.