1 562,92 zł*
- Rozdzielczość 2560 x 1440 QHD / WQHD
- Przekątna 32"
- panel technology VA
- Częstotliwość odświeżania obrazu 165Hz
Informacje dot. produktu
Asus TUF Gaming VG32VQR Curved HDR Gaming Monitor - 80,01cm (31,5 cala) WQHD (2560x1440), 165Hz, Extreme Low Motion Blur Sync™, Adaptive-Sync, Freesync™ Premium, 1ms (MPRT), DisplayHDR 400, WCG
- 80,01cm (31,5 cala) WQHD (2560x1440) 1800R Curved gaming monitor z ultraszybką częstotliwością odświeżania 165Hz, zaprojektowany dla profesjonalnych graczy i wciągającej rozgrywki
- ASUS Extreme Low Motion Blur Technology (ELMB™) umożliwia uzyskanie czasu reakcji 1ms (MPRT), a Adaptive Sync zapobiega ghostingowi i tearingowi. Rezultatem jest ostra grafika w grach z wysoką liczbą klatek na sekundę.
- Technologia FreeSync™ premium zapobiega rozrywaniu i nierównomiernemu odświeżaniu obrazu
- Technologia High Dynamic Range(HDR) z profesjonalną gamą kolorów zapewnia kontrast i wydajność kolorów, która spełnia wymagania certyfikacji DisplayHDR™ 400
- Obsługuje zarówno Adaptive-Sync z kartami graficznymi NVIDIA GeForce*, jak i FreeSync z kartami graficznymi AMD Radeon.
- Full HD (1920 x 1080) @120Hz & 1440P (2560 x 1440 ) @60Hz wyjście na PS5; Full HD & 1440P(2560 x 1440) @120Hz wyjście VRR na Xbox Series X/S
ADAPTACYJNA SYNCHRONIZACJA NOWEJ GENERACJI
TuF Gaming VG32VQRto 80,01 cm (31,5 cala), WQHD (2560x1440), zakrzywiony monitor HDR zultraszybka częstotliwość odświeżania 165Hz, zaprojektowana dla profesjonalnychGracze i wszyscy, którzy szukają wciągającej rozgrywki. TeSpecyfikacja jest już całkiem imponująca, ale TUF Gaming VG32VQRma jeszcze więcej do zaoferowania. Po raz pierwszy w monitorze do gier, MotionRedukcja rozmycia i Adaptacyjna synchronizacja mogą być włączone jednocześnie. Ten nowyTechnologia nosi nazwę ASUS Extreme Low Motion Blur Sync (ELMB SYNC). ELMBSYNC współpracuje z FreeSync Premium i innymi rodzajami Adaptive-Syncaby zapewnić graczom ostry jak brzytwa obraz o wysokiej częstotliwości odświeżaniaFrame rate.
31,5-calowy ekran WQHD Curved
TuF GamingVG32VQR, z panelem WQHD o przekątnej 80,01 cm (31,5 cala) (2560 x 1440)doskonałe wyświetlanie obrazu pod każdym kątem, z krzywiznąkrzywizna 1800R zapewnia, że każdy punkt na ekranie znajduje się w równej odległości od Twoich oczuOferuje również doskonałą jakość obrazu, z wyjątkowymi koloramidoskonałe kolory w ponad 130% przestrzeni barwnej sRGB i kąty widzenia 178z minimalnymi zniekształceniami i przesunięciami kolorów.
165Hz częstotliwość odświeżania
TuF GamingVG32VQR posiada niezwykle wysoką częstotliwość odświeżania 165Hz, dzięki czemu nawet szybkiemożna wyświetlić szybkie, pełne akcji gry na najwyższym poziomie szczegółowościpłynnie i bez żadnych lagów. Zachowaj przewagę przez cały czasStrzelanki pierwszoosobowe, gry wyścigowe, strategie czasu rzeczywistego czy tytuły sportowe.
Tryb Multi-HDR
Możesz teraz wybrać jeden z kilku trybów HDRtryby HDR, aby dostosować wydajność HDR monitora w oparciu o bieżący scenariusz oglądaniaaktualny scenariusz oglądania.
Shadow Boost
Wykonanie:..Technologia ASUS Shadow Boost sprawia, że ciemne obszary świata gry są łatwiejsze dobez prześwietlania jasnych obszarów. To nie tylko prowadzi do lepszegoPrzegląd, ale też ułatwia znalezienie ukrytych w ciemnych kątach wrogówciemne zakamarki.
Różne opcje połączeń
Rozbudowane opcje łączności m.inOpcje łączności, w tym DisplayPort 1.2 i HDMI (v2.0), umożliwiające korzystanie z szerokiego zakresu multimediówmożliwość podłączenia szerokiej gamy urządzeń multimedialnych.
Dane techniczne
Nazwa | Asus TUF Gaming VG32VQR 32" VA Monitor, 2560 x 1440 QHD / WQHD, 165Hz, 1ms |
---|---|
Numer artykułu | 1000024592 |
GTIN/EAN | 4711081023722 |
SKU | 90LM04I0-B03170 |
Nazwa modelu | TUF Gaming VG32VQR |
Marka | Asus |
Typ produktu | Monitor |
Seria | Asus VG Series |
Technologia | LCD Technologia LED: LED to technologia oświetleniowa. W technologii LED jako oświetlacze stosuje się diody, a nie tradycyjne lampy UHP. Zaletą tej technologii jest to, że diody nie wykorzystują żarnika i praktycznie nie zużywają energii. Diody LED mają jednak bardziej niebieskawy zakres barw niż lampy UHP, dlatego obraz często odbierany jest jako nieco zimniejszy. Koło kolorów: Obok układu DMD, koło kolorów jest jednym z najważniejszych kryteriów generowania obrazu w projektorach DLP. Koło kolorów obraca się stale z niezwykle dużą prędkością i obecnie posiada 3, 4, 5, a w niektórych przypadkach nawet więcej segmentów kolorystycznych. Poprzez koło barw, światło z lampy projektora jest na przemian rozbijane na kolory podstawowe czerwony, zielony i niebieski praktycznie bez przerwy. W nowoczesnych projektorach koło kolorów zawiera również biel i czasami inne kolory, takie jak cyjan, magenta i żółty. Przy 3 segmentach koło kolorów obraca się z prędkością 3600 lub 7200 obr/min, przy 7 segmentach z prędkością do 14400 obr/min. (4x prędkość). Każdy kolor odbierany przez oko w projektorze DLP jest więc niezwykle szybką sekwencją pojedynczych, różnie zabarwionych wiązek światła do momentu właściwego przetwarzania. Ponieważ technologia ta czasami nie wykorzystuje wszystkich pozycji koła barw w przypadku obrazów o wysokim kontraście lub ponieważ kolory wymagane do mieszania kolorów są rozmieszczone daleko od siebie na kole, niektórzy widzowie rozpoznają efekt tęczy. Cecha ta jest bardziej zauważalna w przypadku wolniejszych kół barwnych i wolniejszych prędkości obrotowych niż w przypadku projektorów z szybszymi i częściej segmentowanymi kołami barwnymi. |
panel technology | VA |
Rozdzielczość | 2560 x 1440 QHD / WQHD Rozdzielczość Uchwała: Rozdzielczość projektora to maksymalna liczba punktów obrazu (pikseli), jaką projektor może wyświetlić w oparciu o naturalnie istniejącą technologię, czyli bez konwersji lub przycinania obrazu. Rozdzielczość natywna to liczba pikseli, jaką projektor fizycznie posiada do wyświetlenia obrazu. Projektor zwykle interpoluje rozdzielczość, gdy otrzymuje sygnał obrazu o wyższej rozdzielczości niż rozdzielczość natywna. W takim przypadku może wystąpić brak szczegółów obrazu lub ogólne rozmycie wyświetlanego obrazu. Jeśli projektor otrzymuje sygnał obrazu o rozdzielczości niższej niż natywna, to również interpoluje, skaluje obraz do rozdzielczości natywnej, oblicza odpowiednie dodatkowe piksele, jeśli to możliwe bez zmiany informacji o obrazie. Wadą w tym przypadku jest to, że chociaż obraz jest wyświetlany większy niż podawany, oryginalne pojedyncze piksele mogą stać się znacznie bardziej widoczne, ponieważ są pomnożone przez konwersję. 4K: 4K odnosi się do rozdzielczości 3840 x 2160 lub Ultra High Definition Television (UHDTV). Rozdzielczość ta odpowiada 4-krotnej rozdzielczości Full HD. Do nagrywania filmów w takiej rozdzielczości potrzebne są specjalne kamery, które mogą nagrywać w rozdzielczości około 8 megapikseli (4K). Full HD: Terminem Full HD określa się urządzenia, które mogą fizycznie wyświetlać lub wyprowadzać sygnały HDTV w pełnej (1920 x 1080 pikseli) rozdzielczości. 1080p: 1080p to specyfikacja pionowych linii obrazu. Dotyczy to między innymi rozdzielczości 1920 x 1080. Litera "p" w tym przypadku oznacza pełne klatki, więc wszystkie linie obrazu są wyświetlane jednocześnie. 1080i: 1080i to specyfikacja pionowych linii obrazu. Spójnik "i" w tym przypadku oznacza pola. Sygnał ten jest zwykle wyświetlany interpolowany (np. przez urządzenia o rozdzielczości 1280 x 720 HDready). Interpolacja cyfrowo dodaje piksele, ale też oferuje lekkie rozmycie. Z kolei w odtwarzaniu 1080p wykorzystywane są pełne klatki. |
Przekątna | 32" |
Proporcje obrazu | 16:9 Proporcje obrazu Format: Wyświetlany obraz jest wyświetlany w formacie (współczynniku proporcji) określonym przez projektor. O formacie decyduje również rozdzielczość projektora (patrz również wpis Rozdzielczość). Format ekranu jest zwykle wybierany na podstawie formatu obrazu z rzutnika. Najczęściej spotykane formaty to 4:3, 16:9 i 16:10. |
Kąt widzenia w poziomie | 178° Kąt widzenia w poziomie Kąt widzenia: Kąt widzenia wskazuje odległość od linii środkowej, przy której wyświetlany obraz jest postrzegany jako dobrej jakości bez ograniczeń. Z reguły określa się kąt widzenia w poziomie. Dobry kąt widzenia mieści się w zakresie od 110 do 130 stopni od środka obrazu, czyli 55 do 65 stopni w lewo i 65 w prawo. Jeśli znajdujesz się poza kątem widzenia, obraz pogarsza się nieproporcjonalnie. |
Kątwidzenia w pionie | 178° Kątwidzenia w pionie Kąt widzenia: Kąt widzenia wskazuje odległość od linii środkowej, w której wyświetlany obraz jest postrzegany jako dobrej jakości bez ograniczeń. Z reguły określa się kąt widzenia w poziomie. Dobry kąt widzenia mieści się w zakresie od 110 do 130 stopni od środka obrazu, czyli 55 do 65 stopni w lewo i 65 w prawo. Jeśli znajdujesz się poza kątem widzenia, obraz pogarsza się nieproporcjonalnie. |
Kontrast | 3 000 :1 Kontrast Kontrast: Kontrast odzwierciedla gradację pomiędzy najjaśniejszym i najciemniejszym punktem. Określa się to od bieli przez szarość do czerni. Im wyższy kontrast, tym dokładniej można rozpoznać poszczególne gradacje pomiędzy poszczególnymi sekcjami. W realnym użytkowaniu kontrast odgrywa jednak rolę właściwie tylko w zaciemnionych pomieszczeniach, gdyż światło przeciwdziała kontrastowi. Dlatego też kontrast odgrywa raczej podrzędną rolę w urządzeniach prezentacyjnych. Należy również zauważyć, że kontrast jest określany różnie w zależności od technologii. Często skutkuje to bardzo różnymi wartościami na papierze. Poziom czerni: Poziom czerni wskazuje najniższą wartość światła projekcji, która jest osiągana przy wyświetlaniu czarnego obrazu. Im lepszy poziom czerni, tym bardziej ciemne kolory / czarne tony są podkreślone w obrazie. |
Max. jasność | 400 cd/m² |
Czas reakcji | 1ms |
Częstotliwość odświeżania obrazu | 165Hz |
Standard VESA | 100 x 100 |
wejścia | 1x Displayport , 2x HDMI wejścia HDMI: Cyfrowe połączenie do transmisji obrazu i dźwięku. Niezbędne do uzyskania wysokiej rozdzielczości obrazu (HDTV). Ponieważ HDMI 1.4 (High Speed) nadaje się do przesyłania treści 3D w Full HD. Dla uzyskania wysokiej rozdzielczości obrazu w UHD, 4K lub HDR odpowiednie jest połączenie przez HDMI 2.0a i wyższe. Należy stosować HDMI 2.1 lub wyższy od 120Hz odświeżania w 4K. VGA: Złącze VGA to 15-pinowe złącze służące do analogowej transmisji obrazu. Nazywany jest również DSub15 i jest często spotykany w notebookach i komputerach PC. W porównaniu do pozostałych połączeń analogowych oferuje dobrą jakość obrazu. Może być przykręcony do urządzenia wejściowego lub wyjściowego i może być dostosowany do YUV przy odpowiedniej konfiguracji. DisplayPort: Złącze DisplayPort to połączenie zgodne ze standardem VESA, służące do przesyłania danych obrazu i dźwięku. Oprócz szyfrowania HDCP, obsługiwane jest również DPCP. Ze względu na niewielkie rozmiary, złącze to jest najczęściej stosowane w notebookach. Dodatkowym małym wariantem jest MiniDisplayPort, który jest wykorzystywany przede wszystkim w urządzeniach Apple. DVI: DVI (Digital Visual Interface) to interfejs służący do przesyłania danych wideo. Przez DVi-A można przesyłać tylko sygnały analogowe, przez DVI-D tylko sygnały cyfrowe, a przez DVI-I oba rodzaje sygnałów. USB: USB (Universal Serial Bus) służy do sterowania i zarządzania projektorem (USB-B). W niektórych urządzeniach biznesowych pliki biurowe i obrazy mogą być również prezentowane bezpośrednio za pomocą pamięci USB lub przez wejście USB (USB-A) można podłączyć mysz. Toslink: Połączenie Toslink jest połączeniem sygnału optycznego, które działa na zasadzie światłowodu. Służy do cyfrowej transmisji sygnałów audio. Konstrukcja optyczna oferuje mniejszą podatność na zakłócenia od zewnętrznych wpływów magnetycznych i elektrycznych. Połączenie to jest najczęściej stosowane w obszarze odtwarzaczy DVD / Blu-ray i porównywalnych urządzeń w połączeniu z amplitunerem AV, jeśli te pracują z sygnałami dts lub Dolby Digital. YUV: Połączenie YUV, zwane również Y Cb/Pb Cr/Pr lub połączeniem komponentowym, jest analogowym połączeniem wideo z trzema kanałami (kanałem natężenia światła i dwoma kanałami koloru). Jakościowo jest to najlepsze analogowe połączenie wideo. Kabel komponentowy: Złącze YUV przesyła sygnały analogowe trzema przewodami (Y=czarny i biały UV=kolory). YUV służy do transmisji HDTV i jest kompatybilny np. z Cinch. S-Video: Połączenie S-Video jest również nazywane połączeniem S-VHS lub Hosiden. W porównaniu do połączenia wideo Cinch pracuje z dwoma kanałami (jasność/kolor). Pod względem jakości jest nieco lepiej niż w przypadku połączenia wideo Cinch, ale są też ograniczenia. Można je tłumaczyć podatnością sygnału, co przejawia się np. w zniekształceniach obrazu. Cinch: Połączenie wideo cinch jest również nazywane połączeniem kompozytowym. Aby łatwiej było go rozpoznać, zazwyczaj jest on obszyty żółtym kolorem. Ponieważ transmisja odbywa się tylko jednym kanałem, jakość obrazu jest na niskim poziomie. D-Sub15: Złącze VGA to 15-pinowe złącze służące do przesyłania obrazu w sposób analogowy. Nazywany jest również DSub15 i jest często spotykany w notebookach i komputerach PC. W porównaniu z innymi złączami analogowymi oferuje dobrą jakość obrazu. Może być przykręcony do urządzenia wejściowego lub wyjściowego i może być dostosowany do YUV przy odpowiedniej konfiguracji. RS232: Interfejs RS232 może być używany do sterowania lub zarządzania projektorem. Mini Jack: Za pomocą jednopinowego Mini Jack można przesyłać monofoniczne sygnały audio, za pomocą dwupinowego stereo sygnały audio, a za pomocą trzypinowego stereo sygnały audio i dane obrazu. Scart: Scart to złącze, które można wykorzystać do przesyłania analogowych sygnałów audio i wideo. Jest on kompatybilny z innymi złączami analogowymi, takimi jak RCA czy S-Video. ARC: Kanał zwrotny audio, zwany również ARC lub audio return channel, został wprowadzony wraz z wersją HDMI 1.4 w celu zmniejszenia ilości okablowania pomiędzy komponentami HDMI. Kanał zwrotny audio biegnie przez istniejący kabel HDMI. Dlatego nie trzeba już podłączać dodatkowego kabla dla dźwięku. Oba urządzenia muszą jednak obsługiwać ARC. Wszystkie formaty plików audio, które są również przesyłane przez interfejs SPDIF, mogą być przesyłane przez kanał zwrotny audio. Należą do nich Dolby Digital, Digital Theatre Sound i PCM audio. Przykładowo, połączenie pomiędzy telewizorem (w tym odbiornikiem) a amplitunerem AV może być wykonane za pomocą kabla HDMI. Dźwięk z telewizora jest przekazywany za pomocą kabla HDMI. Wcześniej dla sygnałów audio wymagany był dodatkowy kabel cyfrowy (koncentryczny lub Tos-Link). |
Właściwości | AMD FreeSync , Flicker Free , Wbudowany głośnik |
Szerokość produktu | 71,3 cm |
Wysokość produktu | 42,56 cm |
Głębokość produktu | 9,62 cm |
Waga | 5,83 kg |
Kolor | Czarny |
EEK Spectrum | A do G |
Klasa wydajności energetycznej | G |
Zakres dostawy | Kabel DisplayPort , kabel HDMI , kabel zasilający |
Stan | Nowy |
Czas trwania gwarancji | 24 |
Typ gwarancji | BringIn-Service Informacje dotyczące usług i wsparcia |
Informacje o gwarancji producenta:
Tutaj znajdziesz bardziej szczegółowe informacje na temat różnych rodzajów gwarancji. Dane kontaktowe i warunki gwarancji dla danego roszczenia gwarancyjnego znajdują się w przeglądzie producentów. Ustawowe uprawnienia gwarancyjne nie są ograniczone przez dodatkową gwarancję producenta. Nasza odpowiedzialność za wady jest regulowana przepisami prawa. Prawa do wad można dochodzić bezpłatnie.