Jako klient prywatny możesz zrezygnować z zakupu w ciągu 14 dni. Koszt przesyłki zwrotnej leży po stronie Klienta. Pełne zasady anulowania można znaleźć w naszej polityce anulowania.
1. Żądanie zwrotu
Wystarczy skontaktować się z nami przez e-mail lub telefonicznie w sprawie zwrotu i reklamacji.
2. Przeprowadzenie zwrotu
Po zgłoszeniu rezygnacji pocztą, faksem lub e-mailem i otrzymaniu od nas etykiety zwrotnej, można postępować zgodnie z naszymi prostymi wskazówkami dotyczącymi prawidłowego zwrotu towarów.
3. Zwrot kwoty zakupu
Po potwierdzeniu zwrotu przez nasz dział logistyki zwrócimy kwotę zakupu na pierwotny środek płatniczy.
Prawidłowe zgłaszanie uszkodzeń transportowych
Niestety, od czasu do czasu może się zdarzyć, że opakowanie lub nawet towar zostaną uszkodzone podczas transportu. W naszym przewodniku wyjaśniamy, co zrobić, aby jak najszybciej rozwiązać ten problem!
Odnotuj wszelkie widoczne uszkodzenia opakowania bezpośrednio na liście przewozowym w obecności dostawcy i zrób zdjęcia uszkodzeń.
1. Pozostawić towar w stanie niezmienionym i nie używać go.
2. Niezwłocznie zgłosić uszkodzenie firmie transportowej.
3. Niezwłocznie skontaktować się z nami pod naszym numerem telefonu lub adresem e-mail. Prosimy o przesłanie zdjęcia uszkodzenia i numeru zamówienia. Późniejsze reklamacje mogą nie zostać uwzględnione!
4. Nie odsyłać towaru do nas bez konsultacji z nami. Poinformujemy Cię o dalszych krokach.