rosebox-BFdSCxmqvYc-unsplash

Wszystko o zamówieniu

Zwroty i reklamacje

Jako klient prywatny możesz zrezygnować z zakupu w ciągu 14 dni. Koszt przesyłki zwrotnej leży po stronie Klienta. Pełne zasady anulowania można znaleźć w naszej polityce anulowania.

1. Żądanie zwrotu

Wystarczy skontaktować się z nami przez e-mail lub telefonicznie w sprawie zwrotu i reklamacji.

2. Przeprowadzenie zwrotu

Po zgłoszeniu rezygnacji pocztą, faksem lub e-mailem i otrzymaniu od nas etykiety zwrotnej, można postępować zgodnie z naszymi prostymi wskazówkami dotyczącymi prawidłowego zwrotu towarów.

Doknaj prawidłowego zwrotu:

Zwrot za pomocą UPS

Tutaj można znaleźć Przewodnik UPS w wersji drukowanej w formacie PDF

3. Zwrot kwoty zakupu

Po potwierdzeniu zwrotu przez nasz dział logistyki zwrócimy kwotę zakupu na pierwotny środek płatniczy.

Prawidłowe zgłaszanie uszkodzeń transportowych

Niestety, od czasu do czasu może się zdarzyć, że opakowanie lub nawet towar zostaną uszkodzone podczas transportu. W naszym przewodniku wyjaśniamy, co zrobić, aby jak najszybciej rozwiązać ten problem!

Odnotuj wszelkie widoczne uszkodzenia opakowania bezpośrednio na liście przewozowym w obecności dostawcy i zrób zdjęcia uszkodzeń. 

1. Pozostawić towar w stanie niezmienionym i nie używać go. 

2. Niezwłocznie zgłosić uszkodzenie firmie transportowej. 

3. Niezwłocznie skontaktować się z nami pod naszym numerem telefonu lub adresem e-mail. Prosimy o przesłanie zdjęcia uszkodzenia i numeru zamówienia. Późniejsze reklamacje mogą nie zostać uwzględnione! 

4. Nie odsyłać towaru do nas bez konsultacji z nami. Poinformujemy Cię o dalszych krokach.

Twój osobisty kontakt

Czy nadal masz pytania?

Chętnie doradzimy również osobiście - czekamy na Twój telefon lub e-mail! Jeśli wolisz, abyśmy oddzwonili do Ciebie bezpłatnie, po prostu zostaw nam swoje dane kontaktowe już teraz.