question-inverted

Pomoc i FAQ

Zebraliśmy dla Ciebie najczęściej zadawane pytania i ich odpowiedzi, posortowane według tematów.

Treść

Nie możesz znaleźć tutaj odpowiedzi na swoje pytanie? Nie ma problemu, skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci osobiście:

Przedsiębiorstwo

Nasze Ogólne Warunki Handlowe można znaleźć tutaj.
Przeczytaj wszystko o naszej historii, filozofii i celach w naszym profilu firmowym.
visunext jest jednym z największych nabywców projektorów w Niemczech. Dzięki dobrej współpracy z wieloma producentami i zakupom hurtowym, skracamy etapy handlowe do minimum. Taka sytuacja daje nam możliwość połączenia konkurencyjnych cen z pierwszorzędną obsługą.
Skorzystaj z naszego formularza kontaktowego, aby skontaktować się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej lub wysłać prośbę o oddzwonienie. Możesz również skontaktować się bezpośrednio z naszymi doradcami klienta.

Konsultacje

Zasadniczo nasi doradcy są w stanie kompetentnie doradzić Państwu za pośrednictwem poczty elektronicznej i telefonu. Jeśli jednak zależy Państwu na osobistym kontakcie, wszyscy nasi doradcy oferują również spotkania. Wspólnie z Państwem zaplanujemy Państwa projekt bezpośrednio na miejscu w Emsdetten. Skorzystaj z okazji i obejrzyj urządzenia w magazynie!
Nasi wyszkoleni doradcy doskonale znają produkty. Biorą udział w regularnych szkoleniach produktowych prowadzonych przez różnych producentów, aby zapewnić Państwu jak najbardziej kompetentne doradztwo. Nasze doświadczenie obejmuje zarówno konfigurację niedrogiego kina domowego, jak i kompleksowe sterowanie mediami w salach konferencyjnych. W ostatnich latach nasza firma pomogła ponad 100 000 klientów znaleźć idealne rozwiązanie projekcyjne.

Bezpieczeństwo i ochrona danych

Podejmujemy wszelkie niezbędne techniczne i organizacyjne środki bezpieczeństwa, aby chronić Państwa dane osobowe przed utratą i niewłaściwym wykorzystaniem. Na przykład Twoje dane są przechowywane w bezpiecznym środowisku operacyjnym, które nie jest dostępne publicznie. W niektórych przypadkach Państwa dane osobowe są szyfrowane podczas transmisji za pomocą tzw. technologii Secure Socket Layer (SSL). Oznacza to, że komunikacja między Państwa komputerem a naszymi serwerami odbywa się przy użyciu uznanej metody szyfrowania, jeśli Państwa przeglądarka obsługuje SSL. Podane przez Ciebie dane wykorzystujemy do realizacji i przetwarzania Twojego zamówienia.
Twoje dane dotyczące umów będą przechowywane. Jeśli założyli Państwo u nas konto klienta, mogą Państwo również przeglądać swoje dane i zamówienia. Nie jest to możliwe w przypadku zakupu z kontem gościa. Jeśli podali Państwo adres e-mail, warunki umowy zostaną Państwu przesłane pocztą elektroniczną.
Informacje na temat gromadzenia danych można znaleźć w naszej sekcji dotyczącej ochrony danych.

Opcje płatności

Tak, możesz zapłacić kartą kredytową Visa lub MasterCard.
Zaopatrujemy tylko znane nam instytucje publiczne i firmy na rachunek. Jako instytucja publiczna lub przedsiębiorstwo prosimy o przesłanie nam oficjalnego zamówienia faksem lub pocztą lub w formie PDF. (Fax: +48 68 479 40 01)
Chętnie udzielimy Państwu płatności na konto. Wymagamy jedynie pisemnego zlecenia, które zawiera Państwa papier firmowy, pieczątkę i podpis. W tym przypadku przyjmiemy Państwa zamówienie pocztą, faksem lub dokumentem PDF. Płatność na konto nie jest możliwa dla nowych klientów poprzez automatyczny proces zamówienia w sklepie internetowym.

Wymiana / cofnięcie

Również po upływie okresu gwarancyjnego służymy Państwu pomocą i radą. Chętnie ocenimy dla Państwa wcześniej telefonicznie, czy naprawa ma sens ekonomiczny. W takim przypadku chętnie przedstawimy Państwu kosztorys we współpracy z autoryzowanym warsztatem naprawczym.
Jeśli nie są Państwo zadowoleni z przedmiotu, przysługuje Państwu jako osobie prywatnej w rozumieniu §13 BGB (niemieckiego kodeksu cywilnego) prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni. Jeśli zawrą Państwo umowę kupna w naszym sklepie, prawo to nie obowiązuje. Mają Państwo jednak wówczas możliwość przetestowania produktu na miejscu. Jeśli są Państwo przedsiębiorcą, firmą lub instytucją publiczną i chcą zwrócić przedmiot, to prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Państwu z mocy prawa. W takim przypadku prosimy o kontakt z nami. Sprawdzimy wówczas indywidualnie Państwa żądanie zwrotu i zdecydujemy, czy możliwy jest zwrot z dobrej woli. Dalsze informacje znajdą Państwo w prawie do odstąpienia od umowy.
Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo, faks lub e-mail wysłany pocztą). Ewentualnie mogą Państwo skorzystać z naszego formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to wymóg obowiązkowy dla skutecznego skorzystania z prawa odstąpienia od umowy.
W zależności od rodzaju zwrotu obowiązują różne czasy przetwarzania. Nie jest możliwe udzielenie ogólnej odpowiedzi. Osobista osoba kontaktowa pomoże jednak w załatwieniu sprawy i zapewni Państwu możliwie najszybsze załatwienie sprawy. W trakcie całego procesu mogą Państwo pytać nas o status i przewidywany czas realizacji Państwa reklamacji. W przypadku konieczności wezwania producenta do naprawy, dzięki naszej ścisłej współpracy gwarantujemy możliwie najszybsze załatwienie sprawy. Prosimy o zrozumienie, że w wyjątkowych sytuacjach mogą wystąpić opóźnienia (np. zamówienie części zamiennych).

Logistyka / Spedycja

Określenie okna czasowego nie jest możliwe. Dostawcy usług spedycyjnych planują dostawy w ramach własnych tras, na które nie mamy wpływu. Dostawy są zazwyczaj realizowane od poniedziałku do piątku.
Wszystkie produkty w naszym sklepie mają podaną dostępność. Poziom zapasów jest wyświetlany w czasie rzeczywistym. Oznacza to, że każdy produkt oznaczony jako dostępny w magazynie jest faktycznie dostępny dla Ciebie bezpośrednio z naszego magazynu na miejscu. Produkty te są gotowe do wysyłki w ciągu kilku godzin i zostaną wysłane tego samego dnia, jeśli zamówienie zostanie zrealizowane przed godziną 15:00. Jeśli danego produktu nie ma w magazynie, podajemy w sklepie czas dostawy od naszego dostawcy do nas. Mimo intensywnych relacji z dostawcami, w rzadkich przypadkach mogą one odbiegać od normy. Po opuszczeniu przez zamówienie naszej logistyki, przybliżony czas wysyłki wynosi 1-3 dni. Paczki TNT są dostarczane do Państwa na terenie Niemiec następnego dnia roboczego do godziny 14:00.
Nie ma problemu! Nasi partnerzy towarowi UPS i TNT zostawią Ci wiadomość. Wygodnie zorganizuj drugą dostawę ze spedytorem. Możesz również podać nowy adres dostawy w swoim mieście. Dopiero po trzech nieudanych próbach doręczenia paczka zostanie nam ponownie przekazana.
Naszymi partnerami logistycznymi do wysyłki Twojego zamówienia są zazwyczaj UPS i TNT. W wyjątkowych przypadkach zastrzegamy sobie prawo do skorzystania z usług innych partnerów przy wysyłce.
Jak tylko Państwa towar zostanie wysłany przez UPS z naszego magazynu, otrzymają Państwo e-mail z odpowiednim numerem śledzenia. W ten sposób można wygodnie śledzić przesyłkę online i być zawsze na bieżąco. Jeśli towar zostanie wysłany za pośrednictwem innych przewoźników, otrzymasz jedynie list przewozowy. Na życzenie chętnie prześlemy Państwu numer przesyłki pocztą elektroniczną.
Obecnie nie oferujemy opcji wysyłki do punktów pakowania. Chętnie dostarczymy Twoje zamówienie na inny adres dostawy. Jeśli nie jest to dla Ciebie możliwe, na życzenie wyślemy towar do magazynów UPS lub TNT w pobliżu.
Oczywiście można podać adres dostawy, który różni się od adresu rozliczeniowego. Jest to możliwe bezpośrednio w procesie składania zamówienia.
Dzięki naszemu własnemu działowi logistyki jesteśmy w stanie zapewnić elastyczną pomoc w przypadku konieczności szybszej realizacji zamówień. Za dodatkową opłatą możemy zorganizować dostawy ekspresowe lub sobotnie. Aby nie tracić czasu, prosimy o kontakt telefoniczny.
W rzadkich przypadkach szkód transportowych nie ponosisz oczywiście żadnej szkody. Za wszystkie szkody w transporcie odpowiadają spedytorzy. Prosimy zwrócić uwagę przy odbiorze towaru na widoczne uszkodzenia i zanotować to u przewoźnika. W celu rozliczenia szkody prosimy o niezwłoczny kontakt z nami.

Zbiory / Demonstracja

Produkty można odebrać w naszej siedzibie. Wskazówki dojazdu znajdziesz tutaj.
Jako specjaliści w dziedzinie kina domowego i techniki prezentacji udzielimy Państwu szczegółowych porad przez telefon lub e-mail. O jakości naszego doradztwa i wiedzy o produktach można się oczywiście przekonać na miejscu w naszym pokoju demonstracyjnym. Chętnie pokażemy Państwu produkty znajdujące się w magazynie wraz z pasującym do nich topowym wyposażeniem, takim jak źródła HDTV czy systemy surround. Aby konsultant miał dla Państwa wystarczająco dużo czasu, zalecamy umówienie się z nami na spotkanie.
W przypadku odbioru prosimy o wcześniejszy wybór naszych zwykłych metod płatności poprzez zamówienie online. Po złożeniu zamówienia poinformujemy Państwa, gdy tylko towar będzie gotowy do odbioru. Oferujemy również płatność kartą EC przy odbiorze.
Towar można odebrać od poniedziałku do piątku w godzinach od 09:00 do 17:00. W święta państwowe oddział niemiecki jest nieczynny.
Tobias Berg i Oliver Stenzel - osoby kontaktowe w dziale zakupów i sprzedaży - piszą na szybie

Czy masz jeszcze inne pytania?

Chętnie doradzimy Ci również osobiście - czekamy na Twój telefon lub e-mail! Jeśli wolisz, abyśmy oddzwonili do Ciebie bezpłatnie, po prostu zostaw nam teraz swoje dane kontaktowe.