Informacje ogólne
Zasadniczo gwarancja producenta na Państwa produkt obejmuje wszystkie wady, które nie zostały spowodowane przez Państwa i wystąpiły w okresie gwarancyjnym. W danych technicznych produktu znajdziecie Państwo rodzaj gwarancji, która dotyczy danego produktu (wyjaśnione bardziej szczegółowo poniżej).
Jeśli mają Państwo jakiekolwiek pytania dotyczące dokładnych warunków gwarancji zakupionego urządzenia, zapraszamy również do kontaktu telefonicznego lub mailowego.
Bring-In Service / Send-In Service
Kontaktujecie się Państwo się bezpośrednio z producentem(wsparcie producenta) i wysyłają mu Państwo swoje urządzenie do naprawy. Producent następnie po udanej naprawie odsyła je z powrotem.
Serwis na miejscu / serwis zamienny
Kontaktują się Państwo z producentem(wsparcie producenta), a producent naprawia lub wymienia urządzenie bezpośrednio na miejscu.
Usługa PickUp
Kontaktują się Państwo bezpośrednio z producentem(wsparcie producenta), a on organizuje odbiór urządzenia od Klienta. Po naprawie zostanie ono zwrócone pod wskazany adres.