W dobie cyfrowej plakaty i manekiny stają się coraz mniejszym nośnikiem reklamy. Dlatego coraz częściej pojawia się pytanie, jak najlepiej zaprezentować produkty w witrynie sklepowej.
Najlepiej do tego celu nadają się wyświetlacze Digital Signage. W zależności od wielkości witryny sklepowej i rodzaju prezentowanych produktów można zastosować wyświetlacze o różnej wielkości. Jasność powinna wynosić co najmniej 700 cm/m² dla wyświetlaczy o większej przekątnej obrazu. Zalecamy jednak wyświetlacze o wysokiej jasności, co najmniej 1.000 cd/m². Wyświetlaczeją one łatwo rozpoznawalny i wysokokontrastowy obraz nawet w bezpośrednim świetle słonecznym.
Rozwiązania dla witryn sklepowych
Oferujemy następujące warianty rozwiązań dla witryn sklepowych. Zajmujemy się dla Państwa planowaniem, wyborem i całym montażem urządzeń.
Nasze rekomendacje dotyczące wyświetlaczy digital signage
Wskazówka eksperta:
Aby zapewnić optymalną swobodę instalacji i różne sposoby wyświetlania treści, należy upewnić się, że wyświetlacz można zainstalować w poziomie i w pionie.
Nasze rekomendacje dotyczące odtwarzacza multimedialnego digital signage
Wskazówka eksperta: